izgledaju kao poklopac za flasu votke (ili vinjaka :-) ),
E sad da pokusam da ti objasnim. Taj deo iz "chepa" treba da istreses napolje. Nadjes neku dascicu (bilo bi dobro da je nesto malo trvdje). Uzmes potiskivac u ruku i stranom gde dodje ventil udaris nekoliko puta po dascici . Znaci treba da ispadne taj pokretni deo potiskivaca. Prilicno je jednostavno samo kad udjes u fazon malo
PS Koristi odmascivac kocnica umesto karburator klinera
Znam da je to 2.5kg na udaljenosti 1m, ali znas kad kupis nesto novo, ne pada ti na pamet da je neispravno pa pocnes da sumnjas u sebe. srecom, testirao sam kljuc pri odvijanju glave i na srafovima tockova a ne na glavi. srecom.
Uglavnom, sutra pre podne zatezem. Kljuc sam rezervisao, ali ako si raspolozen, performans je na tashu. Ulaz besplatan. :-)
Sudeci po nekim komentarima ovde na forumu, taj kosovski je pola sveta vodica a pola benzin. E sad sveta vodica nije zapaljiva i to je ono sto ga hebe...
Ajd pisi ti nama jel upalila i da li duva creva, odnosno jel operacija uspela ili ces ko ja da vezbas rasklapanje i sklapanje
Naravno, da sve ne bi bilo idealno, jedan brezon na izduvnoj strani koji se izvukao jos pre dve godine kod zamene dihtunga izduvne grane, sam zaboravio da sredim kada je glava bila na stolu. Niko nije savrsen.
"dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment