Evo u cemu je moj problem!
Imam Honda Civic 1983. godiste, koja je radila ok, trosila je dosta ulja zbog svojih godina i ja resim da oteram kod "majstora"
Nabavim kako mi on rece, gumice ventila, letece lezajeve, karike, semeringe, dihtunge pa da izmenja, kad sam mu oterao auto sem sto je trosila ulje nista drugo nije pravilo problem, saptala je kao nova,
Izmenja on meni te delove, dodjem ja po auto da teram kuci, i on kaze sve super radi lepo sad i ok odem ja kuci, al cinilo mi se da je malo bucnija nego pre, da menjan joj je i auspuh, pa se cuje malo i na spojnici!
Dodje jutro ja upalim auto a motor kao lud mrda se kao da ni nema nosace, i nestabilno radi nece da se smiri, kad se zagreje i nekako, ali ja ne bude mi tesko jer se i majstor zalio da je jedva uzupcio motor, daj da ja vidim kako su ga uzupcili, jer sam ja pre nekog vremena menjao kajis, i vidim da odstupa uzupcenje za mozda 2 3 zuba, i popustim ja to postavim kajis kako treba zategnem, i upalim, i tad mi mnogo bolje upali i radi al opet nestabilno, i ajde ja da uzmem da vidim zasto tako radi, ima nove NGK svecice naravno, pogledam crevca od raznih vakuma koje ona ima, i vidim jedno napuklo, ajd zamenim ja njega i gle cuda poceo lepse da radi, ali ima sledeca zackoljica, nekako je bucan, ne sapuce kao pre, takodje videh i da dihtung u dvogrlom karburatoru otisao nacisto, ali ni to nije problem sljaka karb odlicno, ali me sad buni zasto radi tako bucno, dali je to do te rupe na izduvnom sistemu ili moze biti nesto drugo, mozda i ugao predpaljenja, pa me muci sto ne mogu da nadjem nigde knjigu i bilo sta o toj Hondi, motor je 1.3 a proizvodila se od 80. do 83. ako neko zna sta moze biti problem neka pise!
I jos jedan problem, kad vozim i nekad naidjem na neku rupu cuje se neki cudan udaras napred kod tockova, sta to moze biti, a zategnuti su!
Jos jedno pitanje, zasta joj sluzi 5 creva koja idu iz rezervoara ako samo jedno dolazi do motora?
Evo i slike takve honde, ima elektronsko paljenje!

Imam Honda Civic 1983. godiste, koja je radila ok, trosila je dosta ulja zbog svojih godina i ja resim da oteram kod "majstora"
Nabavim kako mi on rece, gumice ventila, letece lezajeve, karike, semeringe, dihtunge pa da izmenja, kad sam mu oterao auto sem sto je trosila ulje nista drugo nije pravilo problem, saptala je kao nova,
Izmenja on meni te delove, dodjem ja po auto da teram kuci, i on kaze sve super radi lepo sad i ok odem ja kuci, al cinilo mi se da je malo bucnija nego pre, da menjan joj je i auspuh, pa se cuje malo i na spojnici!
Dodje jutro ja upalim auto a motor kao lud mrda se kao da ni nema nosace, i nestabilno radi nece da se smiri, kad se zagreje i nekako, ali ja ne bude mi tesko jer se i majstor zalio da je jedva uzupcio motor, daj da ja vidim kako su ga uzupcili, jer sam ja pre nekog vremena menjao kajis, i vidim da odstupa uzupcenje za mozda 2 3 zuba, i popustim ja to postavim kajis kako treba zategnem, i upalim, i tad mi mnogo bolje upali i radi al opet nestabilno, i ajde ja da uzmem da vidim zasto tako radi, ima nove NGK svecice naravno, pogledam crevca od raznih vakuma koje ona ima, i vidim jedno napuklo, ajd zamenim ja njega i gle cuda poceo lepse da radi, ali ima sledeca zackoljica, nekako je bucan, ne sapuce kao pre, takodje videh i da dihtung u dvogrlom karburatoru otisao nacisto, ali ni to nije problem sljaka karb odlicno, ali me sad buni zasto radi tako bucno, dali je to do te rupe na izduvnom sistemu ili moze biti nesto drugo, mozda i ugao predpaljenja, pa me muci sto ne mogu da nadjem nigde knjigu i bilo sta o toj Hondi, motor je 1.3 a proizvodila se od 80. do 83. ako neko zna sta moze biti problem neka pise!
I jos jedan problem, kad vozim i nekad naidjem na neku rupu cuje se neki cudan udaras napred kod tockova, sta to moze biti, a zategnuti su!
Jos jedno pitanje, zasta joj sluzi 5 creva koja idu iz rezervoara ako samo jedno dolazi do motora?
Evo i slike takve honde, ima elektronsko paljenje!


Comment