Naime imam model iz 1998(noviji tip), 1.6i 73kw i 138nm sto u principu lepo poteze na laganoj karoseriji. Kupljen pre 5 godina sa oko 50 000(pravih) i danas ima oko 210 000. Odmah pri kupovini ugradjen plin Lovato i radio je do pre god dana kada je veci deo sistema zamenjen.
Auto je od pocetka na plinu uvek losije vukao da bi do pre godinu dana poceo da trosi 15l, ocajno vuce i cesto cima. Auto je odmah kompletno sredjen, sredjen plin, ultra zvucna kada, kablovi, svecice, lamela, korpa...Auto je stvarno progledao iako je uvek bio mehanicki perfektan. Kompresija kao i prvog dana. Bolje je vukao, drasticno manja potrosnja plina i vise nije bilo nelagodnosti sa plinom. Medjutim proslo je neko vreme, i posto se iskreno auto malo vozi na benzin niko nije primetio da auto vuce kao sa knedlom na istom. Prvo sam verovao da treba malo vremena da se razrade benzinske intsalacije ali i posle 500-600km na benz i dalje ima rupe u ubrzanjima. Tesko vuce iz niskih obrtaja i cima na uzbrdicama. Ler gas na zagrejanom motoru se penje i do 1200rpm. Napominjem ovo samo radi na benzinu...
A imam jos jedan problem sto se tice menjaca, naime skoro na putu do kraljeva dosta sam preticao i uglavnom potezao iz 4te da bi na jednoj uzbrdici auto sam izbacio iz brzine i zaboo u blokadu. Nema nikakve skripe , izbaci kao pod kvacilom. To mi se desilo 2-3 puta ali samo kad je auto natovaren ili na nekoj uzbrdici. Majstor kao nema pojma dok ne otvori ne zna sta je...
Sta da kazem majstorima, na sta da obrate paznju, posto su ocigledno veliki strucnjaci pa ili ne znaju ili je nesto banalno pa ih mrzi da se zezaju. Laik sam sto se tice mehanike tako da mi je svaka pomoc dobrodosla. I da li neko zna nekog bas dobrog strucnjaka za DAihatsu posto takvog u Krusevcu nema...Dijagnostika za ovaj model...?
Auto je od pocetka na plinu uvek losije vukao da bi do pre godinu dana poceo da trosi 15l, ocajno vuce i cesto cima. Auto je odmah kompletno sredjen, sredjen plin, ultra zvucna kada, kablovi, svecice, lamela, korpa...Auto je stvarno progledao iako je uvek bio mehanicki perfektan. Kompresija kao i prvog dana. Bolje je vukao, drasticno manja potrosnja plina i vise nije bilo nelagodnosti sa plinom. Medjutim proslo je neko vreme, i posto se iskreno auto malo vozi na benzin niko nije primetio da auto vuce kao sa knedlom na istom. Prvo sam verovao da treba malo vremena da se razrade benzinske intsalacije ali i posle 500-600km na benz i dalje ima rupe u ubrzanjima. Tesko vuce iz niskih obrtaja i cima na uzbrdicama. Ler gas na zagrejanom motoru se penje i do 1200rpm. Napominjem ovo samo radi na benzinu...
A imam jos jedan problem sto se tice menjaca, naime skoro na putu do kraljeva dosta sam preticao i uglavnom potezao iz 4te da bi na jednoj uzbrdici auto sam izbacio iz brzine i zaboo u blokadu. Nema nikakve skripe , izbaci kao pod kvacilom. To mi se desilo 2-3 puta ali samo kad je auto natovaren ili na nekoj uzbrdici. Majstor kao nema pojma dok ne otvori ne zna sta je...
Sta da kazem majstorima, na sta da obrate paznju, posto su ocigledno veliki strucnjaci pa ili ne znaju ili je nesto banalno pa ih mrzi da se zezaju. Laik sam sto se tice mehanike tako da mi je svaka pomoc dobrodosla. I da li neko zna nekog bas dobrog strucnjaka za DAihatsu posto takvog u Krusevcu nema...Dijagnostika za ovaj model...?
Comment