Daihatsu Applause 1998

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kamango
    CBC Senator
    • 31.05.2009
    • 205
    • KS-BG

    Daihatsu Applause 1998

    Naime imam model iz 1998(noviji tip), 1.6i 73kw i 138nm sto u principu lepo poteze na laganoj karoseriji. Kupljen pre 5 godina sa oko 50 000(pravih) i danas ima oko 210 000. Odmah pri kupovini ugradjen plin Lovato i radio je do pre god dana kada je veci deo sistema zamenjen.

    Auto je od pocetka na plinu uvek losije vukao da bi do pre godinu dana poceo da trosi 15l, ocajno vuce i cesto cima. Auto je odmah kompletno sredjen, sredjen plin, ultra zvucna kada, kablovi, svecice, lamela, korpa...Auto je stvarno progledao iako je uvek bio mehanicki perfektan. Kompresija kao i prvog dana. Bolje je vukao, drasticno manja potrosnja plina i vise nije bilo nelagodnosti sa plinom. Medjutim proslo je neko vreme, i posto se iskreno auto malo vozi na benzin niko nije primetio da auto vuce kao sa knedlom na istom. Prvo sam verovao da treba malo vremena da se razrade benzinske intsalacije ali i posle 500-600km na benz i dalje ima rupe u ubrzanjima. Tesko vuce iz niskih obrtaja i cima na uzbrdicama. Ler gas na zagrejanom motoru se penje i do 1200rpm. Napominjem ovo samo radi na benzinu...

    A imam jos jedan problem sto se tice menjaca, naime skoro na putu do kraljeva dosta sam preticao i uglavnom potezao iz 4te da bi na jednoj uzbrdici auto sam izbacio iz brzine i zaboo u blokadu. Nema nikakve skripe , izbaci kao pod kvacilom. To mi se desilo 2-3 puta ali samo kad je auto natovaren ili na nekoj uzbrdici. Majstor kao nema pojma dok ne otvori ne zna sta je...

    Sta da kazem majstorima, na sta da obrate paznju, posto su ocigledno veliki strucnjaci pa ili ne znaju ili je nesto banalno pa ih mrzi da se zezaju. Laik sam sto se tice mehanike tako da mi je svaka pomoc dobrodosla. I da li neko zna nekog bas dobrog strucnjaka za DAihatsu posto takvog u Krusevcu nema...Dijagnostika za ovaj model...?
  • JAPANX
    CBC Senator XXL
    • 10.08.2006
    • 2159
    • Beograd

    #2
    Re: Daihatsu Applause 1998

    to izbacivanje iz brzine mi lici na nosac motora koji je rasturen od prethodnih cimanja i vibracija

    Comment

    • kamango
      CBC Senator
      • 31.05.2009
      • 205
      • KS-BG

      #3
      Re: Daihatsu Applause 1998

      Prethodni problemi reseni jako lako, odnet jos jednom na ultra zvucnu kadu i jednostavno je progledao, a izbacivanje iz brzine se vise nije ponovilo .

      Skoro sam saznao pojedine informacije o motoru koji se nalazi u mojim kolima. Dakle unutra je 1.6i HD-E SOHC i4 DVVT (duge li oznake )motor sa vec pomenutih 73kw i 138nm. Citajuci sam dosao do toga da je fabricka oznaka za ovaj motor F300 a u zavisnosti od modela u koji se ugradjuje nosi sufikse (a,b,c...).

      Konstrukcija motora je nastala krajem osamdesetih, da bi se ugradjivao sve do 2000 i neke. Prve EFI verzije su imale od ~95 do ~115ks, dok su karburatorske imale uglavnom 90/95ks. Kasnije je zbog ekoloskih normi motor izgubio malo na kojnskoj snazi a dobio na obrtnom momentu.

      E sada, pocetkom devedesetih Bertone je naparavio terensko vozilo koristeci Daihatsu Rocky i upario ga je sa BMWovim M40 motorom. Sobzirom da Rocky koristi isti F300 motor kao moj auto samo ne u i4 vec r4 postavci a kako sam citao na netu M40 pase sraf na sraf u bilo kog Rockija, da li to mozda znaci da i ja mogu da uglavim M40 motor u moja kola? Ili jos bolje da li bi onda mogao jos neki motor da upase iz e30?

      Totalno laicko pitanje sobzirom, da ja verujem da ova operacija zavisi samo od nosaca motora. Ne pitam zato sto bih menjao vec sam znatizeljan a i koliko ima mesta pod haubom ne bi mi smetalo da imam 1.8/2.0i pod haubom . Mada totalno mi je neverovatno da posoji neka slicnost izmedju ovih motora jer sem godina nastanka nista ih ne vezuje .

      Comment

      • JAPANX
        CBC Senator XXL
        • 10.08.2006
        • 2159
        • Beograd

        #4
        Re: Daihatsu Applause 1998

        -oznaka motora je hd za karburator a hd-e za injection, sasija f-300 je oznaka za daihatsu feroza
        -daihatsu rocky ne nosi motor 1.6cc nego 2.8cc diesel(evropsko trziste)
        -daihatsu feroza nosi identican motor kao applause, mozda ste nesto permutovali zbog imena rocky za americko trziste

        Comment

        • kamango
          CBC Senator
          • 31.05.2009
          • 205
          • KS-BG

          #5
          Re: Daihatsu Applause 1998

          Verovatno sam dobio pogresne informacije prevodjenjem nemackih tekstova . I prostim citanjem sa wikipedije bih nasao konkretnije podatke.

          Ali ako su Rocky i Feroza zapravo isti automobili samo sa drugacijom ponudom motora, zar opet ne bi znacilo da mozda postoji mogucnost da stane m40 motor u ovaj auto.

          Comment

          • JAPANX
            CBC Senator XXL
            • 10.08.2006
            • 2159
            • Beograd

            #6
            Re: Daihatsu Applause 1998

            verovatno u ferozu ali ne verujem da je sraf na sraf.. takodje nisu apsolutno isti motori, razlikuju se neke sitnice a tu je i pitanje pasovanja menjaca

            Comment

            Working...
            X