Nisan primera 2.0D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Trivo
    CBC Senator
    • 02.06.2005
    • 202
    • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

    Nisan primera 2.0D

    Pozdrav svima!
    Problem sljedeći,brat mi vozi nissan primeru,godiste 91 ili 92,tu negdje,auto je prešao 280000km i prije 6 mjeseci radjena je totalna generalka ovde u Bg(1500€).Auto je od tad prešao 16000,nikakvih problema nije bilo.Od prije neki dan auto pri prvom paljenju radi kao traktor dok se ne zagrije i pritom izbacuje gust,crni dim.Brat odlazi kod jednog majstora(dole u Bosni) koji mu mijenja grijace,cisti dizne i ko zna sta jos ali problem je ostao.Juce je dosao ovde,otisao kod majstora koji je radio generalku i ovaj mu rekao da se sje.ala glava,dihtung glave i da je neki od ventila progorio.Garancija na generalku ne vazi posto kako kaze "majstor"-"Ni ja nemam garanciju na delove" Na pitanje koliko bi ovo kostalo,odgovor-500€
    Poslije &*$#/ sa majstorom imam pitanje:
    Da li bi se isplatilo kupiti negdje na otpadu polovnu a ispravnu glavu i zamijeniti kod majstora ??
    I da li bi bilo izvedivo ubaciti kakav benzinac u njega,mada ni sam nevjerujem u isplativost takvog neceg.
    Pozdrav svima!!!
    VW 1200 1972god.
    VW Golf 1.3 1988god.
    FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    hm, kakva je to generalna uopste ako nije pre tih 6 meseci stavljena nova glava (?).

    kod dizela je sve u glavi, ona se pod obavezno menja kada se radi donji deo motora za novu i sastavni je deo popravke /remonta motora.

    bojim se da ce morati da se uradi ponovo generalna ali ovaj put kako pravila zahtevaju, znaci sve novo- klipovi sa karikama, lezajevi, brizgaljek ili samo dizne, glava sa ventilima, uljna pumpa, vodena pumpa, remenje, ....i sve sto treba.

    na toliku kilometrazu ne bi bilo lose ni da se pumpa visokog pritiska pregleda i po ptorebi justira kod bosiste.

    lici mi da je auto osnovno radno sredstvo s obzirom da se puno vozi pa za pouzdan rad treba /mora sve da se odradi kako treba.

    ni ova prva cena niej uopste naivna, i cini mi se da je u nju trebalo da udje i glava mada zaista nemam predstavu o ceni delova danas.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Twix
      CBC Član
      • 08.08.2005
      • 17
      • Johannesburg, South Africa

      #3
      Majstoru treba kicmu slomiti jer se zna da je za FULL Generalku garancija 50.000 i da se posle toga dolazi na servis na 5.000,10.000 i 15.000km radi zatezanja nosaca motora,promene ulja i to se ne naplacuje! (uracunato u cenu generalne).

      Za taj automobil vredi naci delove i srediti ga jer on prelazi oko 400.000km,i veoma je izdrzljiv i kvalitetan...

      Sto se tice ubacivanja benzinskog agregata,batali.....mnogo skupa corba
      Bila: Mazda 626GT 2.0i 16V DOHC (103kW)
      Sada : Mazda 323 160 (sa volanom na desnoj strani, i cudnim izgledom - nije kao mazda 323 iz evrope)

      Vozaču,
      Prvo baci svoj smrtonosni pogled,
      Pogled na život,
      Pogled na smrt,
      I tek onda kreni svojim stazama,
      Stazama tvoje smrti,
      Stazama tvoje pobede...

      Vozač

      Comment

      • ibiza
        CBC Senator XXL
        • 16.03.2005
        • 304
        • Beograd
        • Renault clio sport 172

        #4
        Ja mislim da ti je najbolje da izlomis tog majstora sto ti je radio auto i da mu uzmes pare koje si mu dao i odes u neki bolji servis.

        Comment

        • -Vedran-
          CBC Senator XXL
          • 03.10.2004
          • 3255
          • Beograd

          #5
          Alo covece...1500 eur,pa ljudi se ubijaju za 200 eur!!!

          Ima da ti radi generalnu za dzabe...nemoj da si lud i da mu prastas 500 eur.

          Power of dreams !!!

          Comment

          • Trivo
            CBC Senator
            • 02.06.2005
            • 202
            • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

            #6
            Auto je kupljen sa 120000,glavna mu je relacija BiH-Bg ali moj brat vozi kao penzos,tj ne prelazi 3000okr/m pa me zato cudi da je ovako brzo rikno.Ja neznam tacno da li je stavljanja nova glava ali 90% da nije,zato pitam da li bi sa novom(polovnom) glavom rijesio problem,jer sad je problem u njoj a ne u klipovima,bloku i sl.Prepostavljam da je majstor barem to stavio novo,mada vise niusta nisam siguran.
            PS:Auto kad se zagrije radi super,temperatura ni kad je opterecen neprelazi polovinu skale i vuce odlicno.Ako neko zna nekog provjerenog majstora ovde u Bg ili u okolici,nek napise adresu ili br telefona.
            Hvala unapred!
            VW 1200 1972god.
            VW Golf 1.3 1988god.
            FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

            Comment

            • -Vedran-
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 3255
              • Beograd

              #7
              Ej...nemoj biti toliko fin!

              Nateraj ga da ti radi ponovo za dzabe.Jel si ishao posle generalne na zatezaje glave?
              Power of dreams !!!

              Comment

              • Trivo
                CBC Senator
                • 02.06.2005
                • 202
                • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                #8
                Posto mi brat nije ovde trenutno da ga pitam ali ja mislim da je isao na pritazanje.On bas pazi oko tih stvari,ulje,kocnice,optika... tako da vjerujem da je isao.
                VW 1200 1972god.
                VW Golf 1.3 1988god.
                FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                Comment

                • Wartburg
                  CBC Senator XXL
                  • 01.02.2005
                  • 663

                  #9
                  Da je on uradio generalku kako treba sve bi bilo u redu s tim sto ne treba sibati auto prvih 1500, 2000 kilometara brze od 80km.
                  Znam zato sto je moj brat radio generalku na Kadetu i njemu je isto majstor bio ,,kvalifikovan".

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    cekaj, nesto ne stima...
                    kazes prvo da je ustanovljena (majstor) da je produvala glava, pregoreli ventili i raspao se dihtung glave i bloka.

                    onda kasnije, kazes da samo na hladno motor izbaci crni dim ( a to znaci da ima kompresiju i da sagoreva naftu) a kada se zagreje da normalno radi.

                    ako je ventil pregoreo, onda je on uvek pregoreo i na toplom i na hladnom motoru.

                    takodje, ako je crkao dihtung glave on je uvek crkao, ne moze cas radi cas ne radi.

                    crna boja iz auspuha ukazuje na prebogatu smesu, na neispravnost sistema ubrizgavanja. da ne valja kompresija onda bi boja bila svetlo siva- plavicasta i jako bi smrdeo nesagoreli dizel sto ne moze da se ne oseti kada se nalazis iza auta pri paljenju.

                    mozda ipak treba izmeriti rad motora, znaci struju grejaca, kompresiju na hladno (posle odlezane noci) i kompresiju na vruce, proveriti pritisak brizgaljki i oblik rasprsivanja.


                    glave kod dizela crkavaju uglavnom usled pregrevanja ili zamora materijala, postanu porozne. na bimetalnim dizelima (glava alu a blok liv) mora da se pazljivo odabere dihtung glave i da se perfektno pedantno namesti i pritegne. pri tome se obavezno menjaju srafovi glave, obavezno. oni su za iskljucivo jednokratnu upotrebu jer se koriste u tzv. predelu plasticne deformacije i istegnu se kada se prvi put zategnu.

                    mozda ipak nije motor lose uradjen ali nije pedantno sklopljen a dizel trazi cistocu i preciznost pre svega i tacnu propisanu proceduru.

                    ja bih sve proverio jos jednom vrlo detaljno pre bilo koje dalje odluke.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Trivo
                      CBC Senator
                      • 02.06.2005
                      • 202
                      • Bosanski Novi/Novi Grad/Novi Beograd

                      #11
                      Ono sto je sigurno je to da:
                      Auto dok je hladan pali na sami dodir kljuca(paljen jutros)
                      Cim proradi cuje se zvuk lupkanja u motoru(kao da radi na jednom,dva cilindra) uz izrazito dimljenje(crn dim) i tresnju auta.
                      Kada se poveca broj okretaja na nekih 1500 lupkanje prestaje i dim iscezava(dok je hladan).
                      Nakon 5-10 min lupkanje polako prestaje i nema vise dima.
                      Nema pritiska u instalaciji za hladjenje.
                      Kad je topal motor mirno radi,dobro vuce stim da iznad 2500 pocinje da baca crn dim(ne mnogo)
                      To je ono sto sam ja zapazio.
                      Posto sumnjam u analizu onog majstora ,ako neko ima da mi preporuci neki servis da se obavi jos jedan pregled,nek ostavi njegovu adresu ili br telefona.
                      VW 1200 1972god.
                      VW Golf 1.3 1988god.
                      FIAT Punto 1.9 JTD 2001god.

                      Comment

                      • SALE
                        CBC Senator XXL
                        • 04.01.2005
                        • 841
                        • Banovo Brdo

                        #12
                        Prvo proveri grejace izgleda kao da upali na 2-3 cilindra pa tek kad se motor malo zagreje sastavi sva 4.Da je glava imao bi problema i kad se zagreje.

                        Comment

                        • Wartburg
                          CBC Senator XXL
                          • 01.02.2005
                          • 663

                          #13
                          Druze idi kod tog majstora i s oprostenjem jebi mu majku.
                          Ne moze i on tako da se ponasa.
                          Moj Buraz je otisao kod majsora sa dva druga (navijaca ) i matori je odma uvideo da nesto nije kako treba.
                          I onda mu je opet uradio samo kako treba za 150 jevreja.

                          Comment

                          • Delkan
                            CBC Senator XXL
                            • 14.06.2005
                            • 829
                            • 60 km From BG,West

                            #14
                            Sto ne odneses pumpu i sve dizne na proveru?Ne verujem da je nesto mnogo ozbiljno ako on dobro radi kad se zagreje(sem crnog dima sto opet usmerava na pumpu i dizne).Po meni,najbolji servis za takve stvari je Bosh servis Zeravica u Novom Miloshevu(izmedju Beceja i Kikinde,otprilike).Jesu mozda malo skuplji od ostalih,ali kod njih nikada nisam imao reklamacija,ljudi rade posao odlicno.

                            Rekao ti je i Brick vec,da je sve to sto ti je majstor rekao tacno ti ne bi mogao ni voziti auto...

                            Comment

                            • Srdjan
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 2416
                              • Bajina Basta/Beograd

                              #15
                              Ne znam sta da ti kazem, ali ti motori su dobri, jedan lik kod mene u gradu je na istom takvom motoru, radio generalnu na 450.000km, sada gazi preko 600.000km, a auto vozi i drnda ko stigne. Ja imam isti auto samo 1.6benzinac i po recima u Nissanovom servisu, ti motori su extra, prelaze bez problema 500.000km. Ja sam trenutno na 235.000km, bez ijednog problema sto se motora tice.... Nadji benzinac i ugradi plin i pevaj....
                              Lancia Kappa 2.0 20v

                              Comment

                              Working...
                              X