Auto je mazda 323 f , 1,6, 16v, 90 god.
Puklo mi je crevo za vodu. Ostao sam bez dva litra vode u sistemu, temperatura na kazaljci se nije pomerila od uobicajne ! ! ! Kupio sam crevo i zamenio i auto je normalno radio narednih 10 tak km posle cega je poceo da se cuje ostar iritirajuci zvuk iz motora (ck,ck,ck,ck)skoro u svim rezimima rada, i motor je poceo da trokira ! ! Ustanovio sam da nemam skoro nikakve promene u radu motora kada skinem kablove sa 3. i 4. svecice. Otisao sam do majstora koji mi je izmerio kompresiju samo na cetvrtom cilindru koja je bila losa (5.5 bara). Bilo je jasno da motor mora da se otvara. Skinuo sam glavu i video da je dihtung glave pukao izmedu 3 i 4 cilindra ( otud i losa kompresija ). E sada moje pitanje je da li to mesanje kompresije iz jednog u drugi cilindar moze da izazove takvo "ostro" lupanje u motoru? ?
Puklo mi je crevo za vodu. Ostao sam bez dva litra vode u sistemu, temperatura na kazaljci se nije pomerila od uobicajne ! ! ! Kupio sam crevo i zamenio i auto je normalno radio narednih 10 tak km posle cega je poceo da se cuje ostar iritirajuci zvuk iz motora (ck,ck,ck,ck)skoro u svim rezimima rada, i motor je poceo da trokira ! ! Ustanovio sam da nemam skoro nikakve promene u radu motora kada skinem kablove sa 3. i 4. svecice. Otisao sam do majstora koji mi je izmerio kompresiju samo na cetvrtom cilindru koja je bila losa (5.5 bara). Bilo je jasno da motor mora da se otvara. Skinuo sam glavu i video da je dihtung glave pukao izmedu 3 i 4 cilindra ( otud i losa kompresija ). E sada moje pitanje je da li to mesanje kompresije iz jednog u drugi cilindar moze da izazove takvo "ostro" lupanje u motoru? ?
Comment