Lupanje u motoru

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • micky8383
    CBC Član
    • 18.10.2009
    • 75
    • Nis

    Lupanje u motoru

    Auto je mazda 323 f , 1,6, 16v, 90 god.
    Puklo mi je crevo za vodu. Ostao sam bez dva litra vode u sistemu, temperatura na kazaljci se nije pomerila od uobicajne ! ! ! Kupio sam crevo i zamenio i auto je normalno radio narednih 10 tak km posle cega je poceo da se cuje ostar iritirajuci zvuk iz motora (ck,ck,ck,ck)skoro u svim rezimima rada, i motor je poceo da trokira ! ! Ustanovio sam da nemam skoro nikakve promene u radu motora kada skinem kablove sa 3. i 4. svecice. Otisao sam do majstora koji mi je izmerio kompresiju samo na cetvrtom cilindru koja je bila losa (5.5 bara). Bilo je jasno da motor mora da se otvara. Skinuo sam glavu i video da je dihtung glave pukao izmedu 3 i 4 cilindra ( otud i losa kompresija ). E sada moje pitanje je da li to mesanje kompresije iz jednog u drugi cilindar moze da izazove takvo "ostro" lupanje u motoru? ?
  • kapitalac
    CBC Veteran
    • 06.08.2010
    • 107
    • Banjaluka

    #2
    Re: Lupanje u motoru

    Naravno da može.
    I dragsteri koriste alkohol

    Comment

    • micky8383
      CBC Član
      • 18.10.2009
      • 75
      • Nis

      #3
      Re: Lupanje u motoru

      Sutra cu ga sklopiti, bilo bi lepo da je samo zbog toga lupao. Strah me je da nije nesto ozbiljnije, jer bi bilo steta jer sam odradio punu generalku pre nepunih 10 hiljada km

      Comment

      • VVLAJKO
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2008
        • 484
        • Nis
        • Audi A4, Primera p12

        #4
        Re: Lupanje u motoru

        Ne moze da lupa zbog toga nikako, nema tu sta da lupa samo mesa kompresiju i lose radi Motor nije pregrejao, zato i nije digao temp. i pokazao na satu, samo je usled pritiska u sistemu izbacio 2 litra tecnosti, a sto si ti primetio na vreme.

        Proveri podizace, kod mazde su u klackalicama. Povadi ih lagano klestima, vidi vizuelno i na pritisak u kakvom su stanju i operi ih u benzinu-natopi ih da odstoje par sati. Nikako ne pokusavaj da ih rasturas.

        Moje iskustvo kaze da je crevo puklo usled nabijanja pritiska(kompresije) u creva zbog izgorelog dihtunga, a ne obrnuto.
        Jel' dihtung marke ERISTIC tamno plavo pakovanje sa belim slovima?
        Glupost nas je do ovde dovela, glupost ce nas i izbaviti.

        Homer J. Simpson

        Comment

        • JAPANX
          CBC Senator XXL
          • 10.08.2006
          • 2159
          • Beograd

          #5
          Re: Lupanje u motoru

          Originally posted by VVLAJKO
          Jel' dihtung marke ERISTIC tamno plavo pakovanje sa belim slovima?

          Comment

          • micky8383
            CBC Član
            • 18.10.2009
            • 75
            • Nis

            #6
            Re: Lupanje u motoru

            @ VVLAJKO
            Crevo za vodu nije bukvalno puklo, napravila se mala rupica kao iglom izbusena u crevu koje spaja glavu motora i usisnu granu. Nisam primetio da je nabijao pritisak u crevima . . .
            Primetio sam da je izgubio vodu jer vozim na plin i isparivac mi se zaledio. Dosipao sam dva litra vode i tako nastavio nekih 7-8 km do posla.Dok sam stigao auto je svo vreme trokirao zbog zaledjenog isparivaca koji se sve do posla nije odledio Tamo sam zamenio crevo i tada je falilo oko 1,5 l vode.
            Dihtung glave je Victor Reinz(ako se tako pise) i ponovo sam uzeo isti . . .
            Opracu hidropodizace kao sto kazes. . .
            Sta bi jos mogao da proverim ? ?
            Hilzne izgledaju Ok, nema nikakvih risova. Cak sam i karter otvorio jer je majstor iman utisak da se klip *racvetao* u suknjici pa zato tako lupa, ali koliko sam ja mogao da vidim odozdo sve je dobro .

            Comment

            • M-power
              Moderator
              • 10.01.2005
              • 10060
              • Bg; Banovo Brdo
              • CorsaC, astra H,

              #7
              Re: Lupanje u motoru

              Jel si onda menjao vodenu pumpu? Mozda ona cangrlja? 1.5L vode je mnogo malo da bi izgubio njenu cirkulaciju u isparivacu toliki je samo rezervoar za vodu. Da nije falilo malo vise? Mada mozda ti je falilo vise ako je dosta zafalilo pa se napravio vazdusni cep, mozda je u medjuvremenu povukao vodu mada odmah je usledilo otvaranje. Ne znam gde mu stoji davac za temp. ali sam ti rekao da ako je falilo dosta vode ocitavanje i nije bilo realno ako nije bilo strujanje vode preko davaca vec se tu stvorio neki vazdusni cep. No cekamo dalji izvestaj
              To date there has never been a faster car built for the public road and,
              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

              Comment

              • micky8383
                CBC Član
                • 18.10.2009
                • 75
                • Nis

                #8
                Re: Lupanje u motoru

                Pumpa za vodu nije menjana tada. Posudica za vodu je bila skroz prazna, dosuo sam 2 l vode direktno u hladnjaku. Termodavac se nalazi na termostatu.
                Upravo sam uzeo glavu sa obrade i majstor kaze da nije bila ni malo kriva, skinuo je samo desetu . . .
                Upravo pocinjem sklapanje pa cemo videti . . .

                Comment

                • RANK
                  CBC Senator XXL
                  • 28.02.2007
                  • 1635
                  • Beograd
                  • FIAT MAREA WEEKEND 1

                  #9
                  Re: Lupanje u motoru

                  Originally posted by micky8383
                  Auto je mazda 323 f , 1,6, 16v, 90 god.
                  Puklo mi je crevo za vodu. Ostao sam bez dva litra vode u sistemu, temperatura na kazaljci se nije pomerila od uobicajne ! ! ! Kupio sam crevo i zamenio i auto je normalno radio narednih 10 tak km posle cega je poceo da se cuje ostar iritirajuci zvuk iz motora (ck,ck,ck,ck)skoro u svim rezimima rada, i motor je poceo da trokira ! ! Ustanovio sam da nemam skoro nikakve promene u radu motora kada skinem kablove sa 3. i 4. svecice. Otisao sam do majstora koji mi je izmerio kompresiju samo na cetvrtom cilindru koja je bila losa (5.5 bara). Bilo je jasno da motor mora da se otvara. Skinuo sam glavu i video da je dihtung glave pukao izmedu 3 i 4 cilindra ( otud i losa kompresija ). E sada moje pitanje je da li to mesanje kompresije iz jednog u drugi cilindar moze da izazove takvo "ostro" lupanje u motoru? ?
                  da, cim das gas, kao da lupa cekic iz bloka... licno doziveo....
                  "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                  Comment

                  • JAPANX
                    CBC Senator XXL
                    • 10.08.2006
                    • 2159
                    • Beograd

                    #10
                    Re: Lupanje u motoru

                    obavezno dotezanje glave posle 1000km

                    takodje, cim se stavi dihtung, auto mora da odradi jedno vreme(2x upali ventilator) pa da se ponovo dotegne glava kada se ohladi (popusti i dotegne)

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #11
                      Re: Lupanje u motoru

                      .... ako je to moguce ok, kod mene, konkretno nije moguce jer se srafovi naalze ispod bregastih, morao bi sve da razvalis jos jednom da bi dotegao.
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • JAPANX
                        CBC Senator XXL
                        • 10.08.2006
                        • 2159
                        • Beograd

                        #12
                        Re: Lupanje u motoru

                        da, kod tebe nema ponovnog dotezanja glave..

                        ovo su informacije za mazdu:





                        Comment

                        • micky8383
                          CBC Član
                          • 18.10.2009
                          • 75
                          • Nis

                          #13
                          Re: Lupanje u motoru

                          Problem je resen . Zamenjen je samo dihtung glave i sada motor radi odlicno i nema vise lupanja iz motora .
                          Zakljucak je da probijanje dihtunga moze da izazove to iritirajuce lupanje . . . Verovatno se retko desava ali ipak je moguce, i ja to sada potvrdjujem.

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #14
                            Re: Lupanje u motoru

                            ma kazem ti, kao cekic da udara u blok. kad mi se desilo, hladan znoj me oblio... srecom samo dihtung...
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • micky8383
                              CBC Član
                              • 18.10.2009
                              • 75
                              • Nis

                              #15
                              Re: Lupanje u motoru

                              Tako je, ne bi da se vise prisecam tog zvuka, zaista kod da cekici biju iz bloka motora. I ja sam se plavio da nije nesto ozbiljnije a tek sam ga razradio posle generalne

                              Comment

                              Working...