Auto je 1991 godište, družimo se poodavno već, kod mene je prešao puno, vožen oštro, išao kao raketa.
Nemam nameru da prodajem zbog očuvanosti šasije, i jednostavno volim taj auto, pa sam se odlučio da zamenim dotrajali motor (slika motora je još dok je bio u pristojnom stanju, a šasija je perfektna, retko očuvan primerak). Druga slika je sa mog veselja, sam sam se odvezo po mladu u mojoj limuzini
Zvirnuo u motor pre par godina, 1 cilindar ko jaje elipsa, ostala 3 su prilično dobri, zatvorim, pređem još 50000 km, e sad već počinje da troši i vodu, pali na pola kruga, radi ko traktor dok se ne zagreje (i proradi cilindar 1 koji je elipsast), međutim sad vidno počinje da troši vodu, i izbacuje je na auspuh. Dihtung glave ili nešto ozbiljnije, videćemo kad se otvori ponovo.


Htedoh da pitam ovde kakav savet mi dajete za neku eventualnu zamenu motora, kakvi su trenutni propisi, da li je motor rezervni deo, tj ako bih ga menjao da li treba da ga papirima uvodim u saobraćajnu? Mora li neki legalan ili može i motor bez papira (izvinjavam se ako je pitanje škakljivo, stvarno ne znam)
Da li je dobar potez da kupim neki dobar polumotor, pa da prepakujem glavu sa ovog ili da gledam neki jači motor i koliko je komplikovana prepravka instalacije za 4AFE (manja potrošnja, oštriji motor) ili recimo 4AGE motor. Jel ima neko (verovatno ima) da je radio ovakvu operaciju i koja su iskustva? Auto je u pojačanom režimu vožnje sa dnevnom kilometražom od 190km radnim danom a vikendom i više vozi se na plin i na toj kilometraži koju je prešo na plin isplatio je svaki mogući servis u budućnosti
Nemam nameru da prodajem zbog očuvanosti šasije, i jednostavno volim taj auto, pa sam se odlučio da zamenim dotrajali motor (slika motora je još dok je bio u pristojnom stanju, a šasija je perfektna, retko očuvan primerak). Druga slika je sa mog veselja, sam sam se odvezo po mladu u mojoj limuzini

Zvirnuo u motor pre par godina, 1 cilindar ko jaje elipsa, ostala 3 su prilično dobri, zatvorim, pređem još 50000 km, e sad već počinje da troši i vodu, pali na pola kruga, radi ko traktor dok se ne zagreje (i proradi cilindar 1 koji je elipsast), međutim sad vidno počinje da troši vodu, i izbacuje je na auspuh. Dihtung glave ili nešto ozbiljnije, videćemo kad se otvori ponovo.


Htedoh da pitam ovde kakav savet mi dajete za neku eventualnu zamenu motora, kakvi su trenutni propisi, da li je motor rezervni deo, tj ako bih ga menjao da li treba da ga papirima uvodim u saobraćajnu? Mora li neki legalan ili može i motor bez papira (izvinjavam se ako je pitanje škakljivo, stvarno ne znam)
Da li je dobar potez da kupim neki dobar polumotor, pa da prepakujem glavu sa ovog ili da gledam neki jači motor i koliko je komplikovana prepravka instalacije za 4AFE (manja potrošnja, oštriji motor) ili recimo 4AGE motor. Jel ima neko (verovatno ima) da je radio ovakvu operaciju i koja su iskustva? Auto je u pojačanom režimu vožnje sa dnevnom kilometražom od 190km radnim danom a vikendom i više vozi se na plin i na toj kilometraži koju je prešo na plin isplatio je svaki mogući servis u budućnosti

Comment