Lampica za ulje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mitrovskiigi
    CBC Član
    • 26.03.2010
    • 23
    • Nis

    Lampica za ulje

    Evo ovako, problem postoji vec nekoliko meseci sa razlicitim simptomima.
    Pre par meseci iz cista mira je lampica za ulje u jednom trenutku pocela da tinja. Proverio sam nivo ulja, bilo je OK, na sredini. Od tada je lampica dobila neki svoj cef. Pri davanju kontakta, pre paljenja u 80% slucajeva se lampica NE upali. U 20% se upali pa se onda ugasi. Bio sam kod elektricara, on je ocistio kontakte senzora i rekao mi da je sam senzor problem, da je nesto u njemu problem. Posto mi to tada nije bio prioritet (tad je alternator dosao na red) ostavio sam ga tako. U narednih mesec dana to radi na pomenut nacin i onda se odjednom dovede u red i radi kako treba. I tako radi do juce. Juce se javio drugi problem, lampica se pali kad dobije kontakt, gasi se kad se upali auto, ali se sad lampica ponovo pali kad se auto zagreje i radi na ler. Cim mu malo dam gas, gasi se lampica. Stao sam (mojom greskom na kosoj podlozi) i odmah po gasenju motora proverio sam ulje i ucinilo mi se u mraku da mu je ulje na minimum. Dosipem mu nekih pola litra. Posle toga sam vozio 15tak km i opet isto. Parkirao sam auto sinoc na ravnoj podlozi i jutros proverio ulje. Pun do kraja, pa i malo preko. Upalio sam auto i pustio ga da radi malo. Posle 5-10minuta je opet upalio lampicu.
    Auto je Mitsubishi Galant 1.8TD 1991 sa 4D65T motorom.
    Inace, auto ide extra, pali na pola kljuca, odlicno vuce, ne dimi na auspuh, malo dimi na sipkici za ulje, ali nista vise od onoga od pre npr. 6 meseci.

    Sve ovo ne bi bilo toliko hitno i bitno da ja sada nisam na letovanju i da za 3 dana ne treba da njime predjem jos 500+km.


    Nikad ne veruj coveku koji laze!
  • Franjo
    Banovan
    • 14.08.2009
    • 2831
    • Inđija - Beograd
    • Renault megan II res

    #2
    Originally posted by mitrovskiigi View Post
    ... Upalio sam auto i pustio ga da radi malo. Posle 5-10minuta je opet upalio lampicu...
    Na leru? A kad daš gas, da li se gasi?

    Moguće, da je neispravan senzor pritiska. Kada si menjao ulje i uljni filter? Koje ulje koristiš? Da ne idemo na kvar uljne pumpe, koliko obrtaja imaš na leru i kada lampica svetli? Ili imaš pad pritiska u sistemu podmazivanja, ili ti je neispravan senzor.

    Comment

    • mitrovskiigi
      CBC Član
      • 26.03.2010
      • 23
      • Nis

      #3
      Kada dam gas, lampica se gasi. Ulje i filter sam promenio pre nekih mesec dana. Sada je u njemu Eneos 15W40. Do juce je sve radilo perfektno sto se lampice tice. Za broj obrtaja ne znam jer mi ne radi obrtomer ali tu nije nista dirano skoro nikada. Cenim da je negde oko 800 u poredenju sa nekim drugim dizelima na zvuk. Sto se mene tice mogu i da mu podignem malo ler gas na srafche,
      Meni je u principu bitno da znam da li nesto moze da mu se desi u narednih 500km jer treba da dodjem kuci? Ovde tesko da to mogu da mi rese u narednih par dana a ima i da me oderu ko jarca za bilo kakvu glupost kad vide tablice.


      Nikad ne veruj coveku koji laze!

      Comment

      • stevak
        CBC Senator XXL
        • 31.05.2009
        • 1215
        • Zemun
        • Saab 9000 cs 2.0T

        #4
        Originally posted by mitrovskiigi View Post
        Bio sam kod elektricara, on je ocistio kontakte senzora i rekao mi da je sam senzor problem
        Pa jesi li zamenio senzor? Mislim, ako ti je već majstor dijagnostifikovao kvar, čemu onda dalje nagađanje i lutanje.
        ex SAABotražitelj

        Comment

        • chaboo
          CBC Veteran
          • 17.06.2012
          • 195
          • Beograd V.Mostanica
          • citroen C5 hdi

          #5
          Lepo manometrom izmerite pritisak ulja i onda 100% znas na cemu si,ako je pritisak ok trazi dalje ali znas da je motor dobar

          Comment

          • Franjo
            Banovan
            • 14.08.2009
            • 2831
            • Inđija - Beograd
            • Renault megan II res

            #6
            Pa čovek je na letovanju, 500+ km od Niš (MNE?) i neće da ga deru! Profesor bi mogao da kaže, da li je mogući krivac i Eneos 15W40 lošeg kvaliteta.

            Ipak, da bi izbegao rizik havarije na motoru, usled slabog podmazivanja, trebao bi izmeriti pritisak ulja, kao što je chaboo napisao, ili zameniti davač (senzor), što je jeftinije, ako je u pitanju njegova neispravnost.

            Comment

            • mitrovskiigi
              CBC Član
              • 26.03.2010
              • 23
              • Nis

              #7
              Ja sam bas citao da se zbog slabe potraznje i neupucenost nasih ljudi Eneos ne falshira. Kao, pre ces da nadjes lupam valvoline koji nije original nego eneos.
              Svaka cast, MNE u pitanju, Petrovac. Ovde su bre ljudi mnogo bezobrazni kad ti nesto mnogo treba. Zaboravila zena da ugasi svetlo na plafonu kad smo stigli i ispraznio se akumulator do kraja. Taxista hteo da mi uzme 5e za kablove i to ne sa njegovim automobilom. Ejjjjjj!!!! Na kraju se nasao neki dobar covek koji mi je doneo kablove (nisam ga ni pitao) samo zato sto je spazio da mi gori svetlo u kabini.
              Nasao sam preko neta ovde neki servis bas u Petrovcu pa cu sutra da vidim sta ce da mi kaze. Taj manometar pretpostavljam da je standardni alat i da necu morati da idem u Bar ili Budvu? Jel znas mozda koje vrednosti okvirno treba da pokaze manometar? Cisto da znam da me ne vozaju bezveze.
              Ako je samo senzor sacekace da stignem u Nis, za ostalo cemo da vidimo sta cemo da radimo.
              Last edited by mitrovskiigi; 17.09.2012, 21:58.


              Nikad ne veruj coveku koji laze!

              Comment

              • Franjo
                Banovan
                • 14.08.2009
                • 2831
                • Inđija - Beograd
                • Renault megan II res

                #8
                Servis bi trebao, da ima manometar. Ne znam tačno vrednosti za tvoj motor, ali približno na leru oko 1 bara, a na 3000 rpm >3 bara. Merenje na zagrejanom motoru na radnu temperaturu oko 80*C. Razlog je viskozitet ulja na toj temperaturi.

                Btw. ne verujem da je taj taksista moj zet iz Budve! Ako ne rešiš u Petrovcu - javi, pa ću ti poslati broj telefona, da ti kaže, gde održava njegovo vozilo.

                Comment

                • mitrovskiigi
                  CBC Član
                  • 26.03.2010
                  • 23
                  • Nis

                  #9
                  Posalji odmah ako nije problem na PM. Ako ne resim ovde u servisu da odmah nastavim dalje. Vreme je malo tesan faktor trenutno. U sredu uvece treba da krenem nazad. Reci mi samo molim te na koga da se pozovem, da se ne zbuni covek.


                  Nikad ne veruj coveku koji laze!

                  Comment

                  • Franjo
                    Banovan
                    • 14.08.2009
                    • 2831
                    • Inđija - Beograd
                    • Renault megan II res

                    #10
                    Jesi li rešio problem?

                    Comment

                    • mitrovskiigi
                      CBC Član
                      • 26.03.2010
                      • 23
                      • Nis

                      #11
                      Obisao sam danas 4 servisa, tek jedan ima manometar a on se ne pasuje na galanta. To je problem koji meni nije pao na pamet. Franjo, odustao sam da trazim dalje pa nisam ni zvao tvog zeta jer nema nekog velikog smisla da predjem 100+ km zbog manometra. Inace, presao sam oko 25km bez ikakvih problema, osim lampice naravno. Klackalice se kupaju u ulju, nema nikakvih neuobicajenih zvukova, sve radi kako treba...
                      Krecem sutra na put nazad u Srbiju pa cemo da vidimo dokle cu da stignem. Nadam se da ce da bude sve kako treba i da je problem samo taj jedan zazuljeni senzor.


                      Nikad ne veruj coveku koji laze!

                      Comment

                      Working...
                      X