Evo ovako, problem postoji vec nekoliko meseci sa razlicitim simptomima.
Pre par meseci iz cista mira je lampica za ulje u jednom trenutku pocela da tinja. Proverio sam nivo ulja, bilo je OK, na sredini. Od tada je lampica dobila neki svoj cef. Pri davanju kontakta, pre paljenja u 80% slucajeva se lampica NE upali. U 20% se upali pa se onda ugasi. Bio sam kod elektricara, on je ocistio kontakte senzora i rekao mi da je sam senzor problem, da je nesto u njemu problem. Posto mi to tada nije bio prioritet (tad je alternator dosao na red) ostavio sam ga tako. U narednih mesec dana to radi na pomenut nacin i onda se odjednom dovede u red i radi kako treba. I tako radi do juce. Juce se javio drugi problem, lampica se pali kad dobije kontakt, gasi se kad se upali auto, ali se sad lampica ponovo pali kad se auto zagreje i radi na ler. Cim mu malo dam gas, gasi se lampica. Stao sam (mojom greskom na kosoj podlozi) i odmah po gasenju motora proverio sam ulje i ucinilo mi se u mraku da mu je ulje na minimum. Dosipem mu nekih pola litra. Posle toga sam vozio 15tak km i opet isto. Parkirao sam auto sinoc na ravnoj podlozi i jutros proverio ulje. Pun do kraja, pa i malo preko. Upalio sam auto i pustio ga da radi malo. Posle 5-10minuta je opet upalio lampicu.
Auto je Mitsubishi Galant 1.8TD 1991 sa 4D65T motorom.
Inace, auto ide extra, pali na pola kljuca, odlicno vuce, ne dimi na auspuh, malo dimi na sipkici za ulje, ali nista vise od onoga od pre npr. 6 meseci.
Sve ovo ne bi bilo toliko hitno i bitno da ja sada nisam na letovanju i da za 3 dana ne treba da njime predjem jos 500+km.
Pre par meseci iz cista mira je lampica za ulje u jednom trenutku pocela da tinja. Proverio sam nivo ulja, bilo je OK, na sredini. Od tada je lampica dobila neki svoj cef. Pri davanju kontakta, pre paljenja u 80% slucajeva se lampica NE upali. U 20% se upali pa se onda ugasi. Bio sam kod elektricara, on je ocistio kontakte senzora i rekao mi da je sam senzor problem, da je nesto u njemu problem. Posto mi to tada nije bio prioritet (tad je alternator dosao na red) ostavio sam ga tako. U narednih mesec dana to radi na pomenut nacin i onda se odjednom dovede u red i radi kako treba. I tako radi do juce. Juce se javio drugi problem, lampica se pali kad dobije kontakt, gasi se kad se upali auto, ali se sad lampica ponovo pali kad se auto zagreje i radi na ler. Cim mu malo dam gas, gasi se lampica. Stao sam (mojom greskom na kosoj podlozi) i odmah po gasenju motora proverio sam ulje i ucinilo mi se u mraku da mu je ulje na minimum. Dosipem mu nekih pola litra. Posle toga sam vozio 15tak km i opet isto. Parkirao sam auto sinoc na ravnoj podlozi i jutros proverio ulje. Pun do kraja, pa i malo preko. Upalio sam auto i pustio ga da radi malo. Posle 5-10minuta je opet upalio lampicu.
Auto je Mitsubishi Galant 1.8TD 1991 sa 4D65T motorom.
Inace, auto ide extra, pali na pola kljuca, odlicno vuce, ne dimi na auspuh, malo dimi na sipkici za ulje, ali nista vise od onoga od pre npr. 6 meseci.
Sve ovo ne bi bilo toliko hitno i bitno da ja sada nisam na letovanju i da za 3 dana ne treba da njime predjem jos 500+km.
Comment