Ja se secam da se pisalo u slicnoj temi nesto slicno ovome, ali ne ulazim mu bas najbolje u trag, pa se izvinjavam nadleznima i ostalima ako se ponavljam.
Sta je u pitanju: Sa sve vecom frekvencijom mi se javlja sledece: Kada je auto vozen, ugasen, i opet upaljen dok je topao, kao npr. kod stajanja na benzinskoj pumpi, obrtaji su tamo gde treba da budu samo delic sekunde, onda krene padanje, koje nekad traje sekund, nekad tri, nekad ni sekund, i auto se ugasi. Posto sam to pominjao majstoru, rekao mi je da dam kontakt i prekinem a da ne zaverglam, i nekoliko puta tako, jer je (smo) sumnjali nesto na pumpu za gorivo, i to je aj koliko toliko pomagalo, posle par pokusaja, ciji se broj sve vise povecava, auto upali, malo se muci sa obrtajima i onda se popnu na normalu. Kada je hladan, sasvim lepo pali. Sta jos da pomenem, danas je bio na ultra Suncu ceo dan, i opet nije hteo da pali, bez obzira sto sam ga vozio satima pre toga. Hm, jos... dok se muci sa obrtajima, ne prima gas, mozes da drndas pedalu koliko hoces, ali jednom kad se smiri, ide lepo, prima gas lepo, lepo vuce kroz ceo raspon obrtaja, pa mi nekako cudno zvuci ovo za pumpu, jer mislim da sam ovde citao da ako je pumpa na visim obrtajima se oseti da pocne slabije da vuce. U pocetku sam mislio da je krsh gorivo sa kojekakvim muljem, posto se poklopilo da sam vozio tih dana sa dosta malo goriva u rezervoaru, pa sam mislio da je mozda "onaj mulj sa dna" u pitanju. E sad sta bi to moglo sve da bude i sta bih ja mogao jos da proverim sa "begginer" gledista, pre nego zakucam opet majstoru na vrata?
Sta je u pitanju: Sa sve vecom frekvencijom mi se javlja sledece: Kada je auto vozen, ugasen, i opet upaljen dok je topao, kao npr. kod stajanja na benzinskoj pumpi, obrtaji su tamo gde treba da budu samo delic sekunde, onda krene padanje, koje nekad traje sekund, nekad tri, nekad ni sekund, i auto se ugasi. Posto sam to pominjao majstoru, rekao mi je da dam kontakt i prekinem a da ne zaverglam, i nekoliko puta tako, jer je (smo) sumnjali nesto na pumpu za gorivo, i to je aj koliko toliko pomagalo, posle par pokusaja, ciji se broj sve vise povecava, auto upali, malo se muci sa obrtajima i onda se popnu na normalu. Kada je hladan, sasvim lepo pali. Sta jos da pomenem, danas je bio na ultra Suncu ceo dan, i opet nije hteo da pali, bez obzira sto sam ga vozio satima pre toga. Hm, jos... dok se muci sa obrtajima, ne prima gas, mozes da drndas pedalu koliko hoces, ali jednom kad se smiri, ide lepo, prima gas lepo, lepo vuce kroz ceo raspon obrtaja, pa mi nekako cudno zvuci ovo za pumpu, jer mislim da sam ovde citao da ako je pumpa na visim obrtajima se oseti da pocne slabije da vuce. U pocetku sam mislio da je krsh gorivo sa kojekakvim muljem, posto se poklopilo da sam vozio tih dana sa dosta malo goriva u rezervoaru, pa sam mislio da je mozda "onaj mulj sa dna" u pitanju. E sad sta bi to moglo sve da bude i sta bih ja mogao jos da proverim sa "begginer" gledista, pre nego zakucam opet majstoru na vrata?
Comment