@BaneR
Pazi kad bih se opkladio da ti auto po vrucini trosi vise nego inace.
Ajd razmisli zasto?
Da bi leti auto isao isto kao i zimi, moras dati jaci gas. Ljudi daju gas u odnosu na to kako im ide auto, leti malo jace, a zimi malo slabije da bi isli onom brzinom i sa ubrzanjem koje im odgovara.
Polazim od sebe u ovom razmisljanju ali evo, nek ljudi daju misljenje i iskustva.....ja cu uvek dati jaci gas leti da bi mi auto isao onako kako zelim. A to nisu sad neke drasticne razlike u potrosnji....
Inace....sto se aditiva tice kladim se da vecina jeste shit, ali i oni sto pomazu ne mogu u toj meri pomoci da bi ti osetio neku "razliku"
Ja sam sipao par puta onaj STP-ov booster ili kako se vec zove....e sad da li pomaze ili ne...zaista ne znam.
Ali ono sto definitivno znam - izjutra kad krenem na posao i kad mi je auto hladan - osetno bolje reaguje na gas i mnogo manje se gusi nego u sred dana ili nakon sat vremena voznje. Verovatno zato sto je ler gas na 1200 - 1500 obrtaja pa kad pustim papucicu sporije padaju obrtaji i promena brzine je mnoogo lepsa. Jer ako obrtaji padnu ispod 2000 pri promeni brzine - auto znatno teze povuce i nekako se gusi....
Pazi kad bih se opkladio da ti auto po vrucini trosi vise nego inace.
Ajd razmisli zasto?
Da bi leti auto isao isto kao i zimi, moras dati jaci gas. Ljudi daju gas u odnosu na to kako im ide auto, leti malo jace, a zimi malo slabije da bi isli onom brzinom i sa ubrzanjem koje im odgovara.
Polazim od sebe u ovom razmisljanju ali evo, nek ljudi daju misljenje i iskustva.....ja cu uvek dati jaci gas leti da bi mi auto isao onako kako zelim. A to nisu sad neke drasticne razlike u potrosnji....
Inace....sto se aditiva tice kladim se da vecina jeste shit, ali i oni sto pomazu ne mogu u toj meri pomoci da bi ti osetio neku "razliku"
Ja sam sipao par puta onaj STP-ov booster ili kako se vec zove....e sad da li pomaze ili ne...zaista ne znam.
Ali ono sto definitivno znam - izjutra kad krenem na posao i kad mi je auto hladan - osetno bolje reaguje na gas i mnogo manje se gusi nego u sred dana ili nakon sat vremena voznje. Verovatno zato sto je ler gas na 1200 - 1500 obrtaja pa kad pustim papucicu sporije padaju obrtaji i promena brzine je mnoogo lepsa. Jer ako obrtaji padnu ispod 2000 pri promeni brzine - auto znatno teze povuce i nekako se gusi....
Comment