Malo oko potroshnje kod civic-a

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • PINHEAD
    CBC Senator XXL
    • 30.03.2005
    • 373
    • BG, Vidikovac

    #61
    @BaneR

    Pazi kad bih se opkladio da ti auto po vrucini trosi vise nego inace.
    Ajd razmisli zasto?

    Da bi leti auto isao isto kao i zimi, moras dati jaci gas. Ljudi daju gas u odnosu na to kako im ide auto, leti malo jace, a zimi malo slabije da bi isli onom brzinom i sa ubrzanjem koje im odgovara.

    Polazim od sebe u ovom razmisljanju ali evo, nek ljudi daju misljenje i iskustva.....ja cu uvek dati jaci gas leti da bi mi auto isao onako kako zelim. A to nisu sad neke drasticne razlike u potrosnji....

    Inace....sto se aditiva tice kladim se da vecina jeste shit, ali i oni sto pomazu ne mogu u toj meri pomoci da bi ti osetio neku "razliku"

    Ja sam sipao par puta onaj STP-ov booster ili kako se vec zove....e sad da li pomaze ili ne...zaista ne znam.

    Ali ono sto definitivno znam - izjutra kad krenem na posao i kad mi je auto hladan - osetno bolje reaguje na gas i mnogo manje se gusi nego u sred dana ili nakon sat vremena voznje. Verovatno zato sto je ler gas na 1200 - 1500 obrtaja pa kad pustim papucicu sporije padaju obrtaji i promena brzine je mnoogo lepsa. Jer ako obrtaji padnu ispod 2000 pri promeni brzine - auto znatno teze povuce i nekako se gusi....
    EI9, EJ9, EK9......

    Comment

    • zilet
      CBC Član
      • 14.06.2006
      • 57
      • Beograd

      #62
      Ma bre Bane naravno. Ja volim što preciznije da saznam.

      A evo šta je urađeno:
      - Prvo provera, kompjuterska dijagnostika, na kojoj je sve ok prošlo (rađeno kod nekog Miletovog prijatelja kod istočne kapije na vrhu Konjarnika)
      - očišćene dizne na istom mestu, dakle izvađene napolje i očišćene nekim sredstvom
      - korišćeni aditivi

      I to je to.
      Auto se vozi normalno bez nekog preteranog stiskanja gasa, tu oko 3k obrtaja.

      Ono što može da utiče na povećanu potrošnju je to što su na autu 15" felne sa 195/50 pneumaticima. Ali, mislim da je ovo zanemarljivo.

      Comment

      • Bane R
        CBC Senator XXL
        • 27.03.2006
        • 1769
        • Beograd

        #63
        Pre svega, da rezervoar ne pušta negde? Ozbiljno pitam.

        Kablovi i svećice - u kakvom su stanju?

        Da li možda imaš naznaka da li je nešto tunirano na motoru? Tipa stavljena druga pumpa ili druge dizne. Možda i čip?

        Je l to 1.4 beše? Šta misliš ako je Pinhead zainteresovan, da stanete na crtu negde, možda tvoj auto vidno ide bolje, što će reći da je na njemu nešto rađeno i eto, možda, veće potrošnje.

        Nije samo "ušteda" vožnja 2000-2500rpm, treba znati kad kako voziti. Pazi da u toj brizi o "velikoj" potrošnji ne smeš da umrtviš auto - da se unutra stvore talozi koji će napraviti još veću štetu. Kad god možeš, provozaj auto na otvorenom putu na velikim obrtajima (neko vreme, ne mora ceo put), tako će se usisni sistem, motor i izduvni sistem čistiti i bolje raditi.

        Generalno, motor ne voli ništa osim vazduha, goriva, ulja i tečnosti za hlađenje i to je sve što mu je potrebno. Mani aditive i magije, problem je negde i naći će se... ili je jednostavno auto tuniran ili nešto slično.

        Comment

        • zilet
          CBC Član
          • 14.06.2006
          • 57
          • Beograd

          #64
          Identičan kao i Pinhead-ov sa čak skoro istom i pređenom kilometražom.
          Svećiće su nove, sve je apsolutno čisto, nigde ništa ne curi. Nema nikakvih oznaka što se tiče tjunovanja.
          Ma bre bombona

          Comment

          • Timothy Leary
            CBC Senator XXL
            • 23.04.2006
            • 439
            • Beograd

            #65
            podrzavam sve sto je Bane rekao, + mogao bi da odes na neki tehnicki da ti stave sondu u auspuh pa da dobijemo i ta ocitavanja, iz izduvnih gasova se moze mnogo zakljuciti.....

            Comment

            • PINHEAD
              CBC Senator XXL
              • 30.03.2005
              • 373
              • BG, Vidikovac

              #66
              uuuu.....na crtu

              vozio sam njegov auto i osim rucice menjaca ne verujem da je ista drugo "tjunirano"

              Stock auto, cist ko svajcarska suza Po tvojoj meri Bane!

              Ali jesam primetio da u principu ima manji "cim".....pisao sam o tome ranije.

              Elem.......

              Ja sam UBEDJEN da njemu auto trosi vise jer on NON-STOP vozi sa klimom, ne gasi je.

              A pritom ZNAM kako klima deluje na hrchka - da bi isao sa klimom onako kako ide bez nje - mora poprilicno da se stisne gas.

              Eto probaj da vozis bez klime jedno nedelju dana ili jedan ceo rezervoar pa napisi koje su razlike. Ako ti ne bude potrosnja po gradu 8 - 8.5 tu me pljuni
              EI9, EJ9, EK9......

              Comment

              • zilet
                CBC Član
                • 14.06.2006
                • 57
                • Beograd

                #67
                Ma i rekoh da bi bez klime potrošnja bila znatno manja, oseti se razlika kada je malo ugasiš, ali cenu razlike potrošnje i klime, pa uvek će klima da pobedi.

                Ono što je bilo mnogo je bilo onih 12 litara, sada sa ispod 10 je odlično

                Comment

                • -Vedran-
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 3255
                  • Beograd

                  #68
                  Pazi kad bih se opkladio da ti auto po vrucini trosi vise nego inace.
                  Izgubio bi opkladu!
                  Opste je poznato da auto zimi trosi vise, a leti manje...Bane je vec objasnio zasto
                  Power of dreams !!!

                  Comment

                  • dexony
                    CBC Veteran
                    • 02.06.2007
                    • 182
                    • Beograd

                    #69
                    Ljudi nastavite vi dalje da filozofirate ali ja ono sto sam napisao za aditive i cistace je velika ISTINA. Sve je provereno. Za oktan boster je sranje probao sam a zivot stavljam na panj da ti je cistac ustvari smanjio potrosnju. A sto se tice leta i zime to je vec vasa velika filozofija. Prestanite da citate casopise i proverite stvari u praksi.
                    CIVIC COUPE

                    Comment

                    • Bane R
                      CBC Senator XXL
                      • 27.03.2006
                      • 1769
                      • Beograd

                      #70
                      Pa ne vidim baš da Honda u bilo kom uputstvu za korišćenje i održavanje spominje upotrebu bilo kakvih aditiva i čistača.

                      Comment

                      • dexony
                        CBC Veteran
                        • 02.06.2007
                        • 182
                        • Beograd

                        #71
                        Neces ni u jednom prirucniku ili uputstvu naci da se koriste aditivi. Garez puta lose gorivo puta predjena kilometraza i eto ti zaprljanog sistema za ubrizgavanje a dizne katastrofa. Evo ti primera iz prve ruke a Mugen moze da potvrdi a i Nebojsa. Kupio sam ovog COUPEA i krenuli za crnu goru nas troje. Nisam mogao da predjem 140 km na sat posto su izgleda mazili i pazili auto. Znaci moje misljenje zaprljane dizne i sistem za ubrizgavanje. Sipao sam ABRO cistac dizni i dodao sam METABOND aditiv za gorivo. Posle 100 kilometara auto je vec mnogo bolje disao a kada sam se vratio u BG iz CG isao je punih 200 km na sat. Moj savet svima ne samo hondasima. Pozeljno je sipati cistac samo ako je potrosnja goriva skocila i potrebno je da s vremena na vreme poterate auto do blokade da bi ocistili kanale celo klipa i izduv. Sto ga vise mazite talozi se garez na svemu smanjuju se kanali a samim tim i protok. Zato sam i napravio masinu za ciscenje dizni direktno na kolima. Stojim iza svega sta sam napisao i tvrdim isto
                        CIVIC COUPE

                        Comment

                        • -Vedran-
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 3255
                          • Beograd

                          #72
                          A sto se tice leta i zime to je vec vasa velika filozofija. Prestanite da citate casopise i proverite stvari u praksi.
                          Ajde vec kad smo usli u diskusiju..mozes li nam objasniti zasto nasha filozofija ne valja?
                          Power of dreams !!!

                          Comment

                          • Hermes
                            CBC Senator XXL
                            • 14.02.2006
                            • 1306
                            • https://t.me/pump_upp
                            • bemve

                            #73
                            Originally posted by Honda
                            Pazi kad bih se opkladio da ti auto po vrucini trosi vise nego inace.
                            Izgubio bi opkladu!
                            Opste je poznato da auto zimi trosi vise, a leti manje...Bane je vec objasnio zasto

                            Ako smem da se umesam medju Hondase?

                            Auto zimi vise trosi, jer mu je vise vremena potrebno da dodje do radne temperature. To je glavni razlog, mada ne i jedini (mada su ostali zanemarljivi).

                            Hladan vazduh ima vecu gustinu, i s obzirom na to da motor u****va odredjenu kolicinu (zapreminu) vazduha, I za to proporcionalnu kolicinu goriva, sledi da ce za datu kolicinu goriva stati vise vazduha ukoliko je vazduh hladan ( zapremina X gustina = masa).

                            Ukratko, kada je motor zagrejan na radnu temperature, zimi ce uvek trositi manje, jer ce auto prakticno imati vecu snagu, pa cete manje stiskati gas za isti efekat.

                            Ko ne veruje, nek ode na neku planinu gde je vazduh redji nego u ravnici, pa nek vidi koliko ce mu auto izgubiti snage, bez obzira sto je tamo vazduh hladniji ( ali i vrlo `redak`).
                            https://t.me/pump_upp

                            Comment

                            • dexony
                              CBC Veteran
                              • 02.06.2007
                              • 182
                              • Beograd

                              #74
                              Izvinite sto tek sada odgovaramimao problema sa linijom. Nije potrebno ici na planinu pa proveriti kako auto radi . Vozite auto tokom dana i uvece . Covek vam je lepo objasnio o gustini vazduha . Kada je vazduh gusci vise ga u****va a kada je redji onda manje i nema nikakve veze sa ubrizgavanjem kolicine goriva, a sto se tice klime po nekim testovima je bolje voziti sa otvorenim prozorima nego pod klimom Razlika je cak do 15% povecana potrosnja pogotovu u gradu.
                              CIVIC COUPE

                              Comment

                              • -Vedran-
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 3255
                                • Beograd

                                #75
                                @ Hermes

                                100% si u pravu. Ali generalan odgovor je da auto zimi troshi vishe nego leti i tu se prica zavrsava. Nije to samo zbog dostizanja radne temperature. Zimi se cesce koristi ventilator/grejac stakla/farovi/brisaci i ostale stvari koje povecavaju potrosnju...
                                Power of dreams !!!

                                Comment

                                Working...
                                X