Promena termostata Mazda 323 1.5 - dihtung

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gatti.Gatozza
    CBC Senator XXL
    • 26.09.2006
    • 411
    • Zemun
    • Lybra 1.9 / XJ600S

    Promena termostata Mazda 323 1.5 - dihtung

    Pozdrav!
    Ju?e sam rešio da obavim samostalno prvu intervenciju na mom autu. Rešio sam da promenim termostat jer pri vožnji auto nikako ne može da dostigne radnu temperaturu. Pri stani kreni gužvama, temperatura je normalna.
    U radnji su mi dali termostat na koji je ugravirano 82 celzijusa. E sad, jednu stvar sam zaboravio. Moram da promenim dihtung pošto je ovaj postoje?i prili?no iscepan. Ne mogu nigde da na?em odgovaraju?i pa bi ga napravio.

    Pitanje je. Od ?ega? U AP sportu su mi rekli da ise?em par?e kartona sa korica obi?ne sveske?!?! Ima li neko neki predlog? Tako?e, pitanje da bi bio siguran. Da li pumpa vodu gura u blok ili u hladnjak? (kroz donje crevo) U pitanju je model iz 1986. Ako treba, mogu da postujem neku sliku kasnije ve?eras.
    MAZDA
  • gille
    CBC Senator XXL
    • 24.09.2006
    • 593
    • Belgrado

    #2
    I ja kad sam menjao termostat nije bilo leba da na?em dihtung, i to su mi u servisu rešili nekom crvenom wurthovom diht pastom. Evo, posle godinu dana nigde ništa ne pušta

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Cuveni crveni silikon,koji nalazim na dosta mesta kad pravim aute. Inace jedna tuba ti je oko 200 din i moze da uradis sigurno 30-40 komada sa jednim.
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • Gatti.Gatozza
        CBC Senator XXL
        • 26.09.2006
        • 411
        • Zemun
        • Lybra 1.9 / XJ600S

        #4
        Isekao sam karton od plasticne šoljice za kafu iz grineta, koja je malo vodootpornija od obi?nog kartona, stegao probe radi i voila! Radi , a ne curi. Samo, u vožnji mi temperatura i dalje nije na polovini kako bi trebala, nego par milimetara ispod. Kad sam na semaforu, stane na centar. Da li bi imalo smisla da uzmem termostat sa par stepeni višom ta?kom otvaranja? Ovaj je oko 82, a ima model od 86.
        MAZDA

        Comment

        • X9
          CBC Senator XXL
          • 28.06.2005
          • 3179
          • Wien-Sabac
          • RX-8 i X-9

          #5
          ostavi taj
          "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

          No ROTOR no MOTOR...

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            Kako mozes da nagadjas koji ti termostat treba valjda se to zna za taj motor koji je. Nadji TACAN podatak.
            Veoma je bitno da bude bas takav koji je predvidjen mada moze da radi skoro bilo koji. To NIKAKO ne znaci da tako i treba.
            Previse niska temperatura nije dobra nikako za motor i potrosnju a previsoka je opasna, tako da.....
            Miki ti je rekao ali je namignuo pa nije jasno sta je mislio.
            Nije da ja ne mogu da nadjem tacan podatak ali to prepustam onome kome treba cisto da se jednom nauci da je potrebno SAM traziti literaturu i da je to jedna od glavnih poenti studija na tehnickim fakultetima.
            Znati kako koristiti literaturu i gde je naci. Ovo drugo je na svu srecu danas veoma lako. Google zna skoro sve.
            Onako na brzaka mi je u poverenju rekao da treba termostat od 88°C za slican motor. Proverite to malo.

            Comment

            • Gatti.Gatozza
              CBC Senator XXL
              • 26.09.2006
              • 411
              • Zemun
              • Lybra 1.9 / XJ600S

              #7
              Jbg, bilo je za pretpostaviti da ljudi koji imaju prodavnice japanskih delova, na osnovu podataka koje im daš, treba da ti daju i odgovaraju?i deo.
              Proba?u sam da na?em ta?an podatak. Hvala na odgovorima!

              edit: u uputstvima koja sam uspeo da na?em ne pominje se konkretna temperatura na kojoj se otvara. Da li neko u autodati može da na?e podatak?

              Brojevi su JMZBF146200..... i E5511954
              Hvala unapred!
              MAZDA

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #8
                engine B6 1.6 SOHC 8V

                Specifications
                Cooling system Water-cooled, forced circulation
                Coolant capacity - With heater liters(US Qt, Imp. Qt) MTX 5.0(5.3, 4.4) | ATX 6.0(6.3, 5.3)
                Thermostat Type 2-stage
                Thermostat - Opening temperature Degrees C(Degrees F) SUB. 85(185) | MAIN. 88(190)
                Thermostat - Full-open temperature Degrees C(Degrees F) 100(212)
                Thermostat - Full-open lift mm(in.) SUB. 1.5(0.06) or more | MAIN. 8(0.31) or more
                Water Pump - Type Centrifugal
                Radiator - Type Corrugated-fin type
                Radiator - Cap valve pressure kPa(kg/cm^2, psi) 74-103(0.75-1.05, 11-15)
                Cooling fan - Outer diameter mm(in.) MTX: 300(11.8), ATX: 320(12.6)
                Cooling fan - No. of blades 4

                Comment

                • X9
                  CBC Senator XXL
                  • 28.06.2005
                  • 3179
                  • Wien-Sabac
                  • RX-8 i X-9

                  #9
                  Originally posted by mikimazda
                  ostavi taj
                  ostavi taj
                  "I am a rotorhead stuck with pistons for the moment. Its killin me."

                  No ROTOR no MOTOR...

                  Comment

                  Working...
                  X