U pitanju je mazda 323 (1992). Problem nastaje kad je hladnije vreme. Automatski saug mi se neaktivira (ili ne radi kako treba), tako da mi se auto gasi prvih 10 min. Naročito pri naglom kočenju. Napominjem da mi je u autu ugrađen plin. Ako neko može da pomogne bio bih zahvalan.
Mazda 323 automatski saug
Collapse
X
-
I kod mene je bilo nešto slično....
I zaključak majstora je bio da mi je prljav step motor i da to moram očistiti jer mi na benzinu nije imao takvih simptona...
Sada mi zna pomalo varirati na gasu i kada krećem padnu obtaji naglo i onda nastavi normalno....
Ali nemam pojma šta je u pitanju
Comment
-
-
Nego da ja pitam ovde, da ne otvaram novu temu, desilo mi se da kad zaustavim auto posle par sekundi ugasi, na postignutoj radnoj temperaturi.Prvi put posle tog gasenja upalila je normalno, a drugi put posle jedno nedelju dana, sam verglao i verglao i nije htela da upali, i onda smo pogurali i odma je upalila na gurku.E sad, sa cime to moze da ima veze, najcesce?Nije mi se vise desavalo, ali me to zabrinulo, jer ipak moja "Svetlana" me nikad nije izdala ni u najgorim uslovima.
(zovem je svetlana jer ima SVETLA NA haubi)
Comment
-
-
Re: Mazda 323F BG 1.6 16V automatski saug + plin lovato
Na moj problem gore naveden sam odgovorio u drugoj temi i bio je u pitanju ETC senzor, senzor temperature rashladne tečnosti. Slao je kompu pogrešne vrednosti i tu je dolazilo do zabune.
Sadašnji problem se dešava na plinu, tako što kao da ne reaguje na automatski saug nego se gasi na leru i kad pritisnem kvačilo posle kočenja motorom. I tako sve dok se ne postigne radna temperatura - isključi saug. Na benzinu nemam taj problem, sve radi korektno osim toga što ponekad ali samo kad je motor na radnoj temperaturi, kad pustim gas, na leru drži jedno vreme(10ak sekundi) oko 1100-1300 RPM pa tek onda spusti na normalnih 800 rpm.
Na plinu nemam ovaj problem sa vraćanjem ler gasa na normalan broj obrtaja dok je motor vruć, ali je postojao dok je plastični šraf na isparivaču za ler gas bio odvrnutiji nego sad.
Inače sam u poslednje vreme primetio da mi je potrošnja plina povećana sa nekih 10-11L u gradu, na 13-14L.
Pitanje u vezi problema sa plinom:
1. Da li smeša može biti odgovorna za gašenje pri radu sa saugom i kako?
2. Da li postoji postupak za štelovanje ler gasa na plinu kad je motor hladan/pod saugom?
3. Na isparivaču(lovato) ima plastični šraf za štelovanje ler gasa sa strane, i ima jedan mesingani odozgo. Da li neko može da mi kaže šta tačno radi koji od njih?
4. Kako radi elektronski saug na ovim mazdama?
Mazda 323F BG 1.6 16V injection + plin lovato
Comment
-
Comment