Mazda 626 problem sa kocnicama.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Mazda 626 problem sa kocnicama.

    Pozz. Imam uslovno problem, pa mi treba savet sta bi to moglo da bude.
    Naime kada vozim auto par kilometara bez kocenja i kada treba da zakocim onda pedala produzi svoj hod ispod polovine a ako hocu da zablokiram tockove onda dohvati i patos. Pustim pedalu i ponovno pritisnem i pedala ima normalan hod odmah vata sa pocetka i ne moze ni do polovine da dodje a koci super. Ako pritisnem opet odmah opet koci super i ima kratak hod.. Kada i dalje nastavim da vozim i ako opet ne kocim par kilometara opet mogu da stisnem pedalu do patosa i ova gore prica se ponavlja...

    Sta se desava? Jel servo uzrok ovog problema? Inace sisstem je bio sa ABS-om ali on ne radi, tj nesto je crklo. Moze li abs da utice na ovakvo ponasanje pedale?
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • Vendi
    CBC Početnik
    • 20.02.2008
    • 6
    • Svedska

    #2
    MAZDA

    Ovo kako si ti objasnio izgleda da imas vazduh u sistemu kocnica.

    Comment

    • milannik
      CBC Senator XXL
      • 23.12.2004
      • 1455
      • Niš

      #3
      I meni se cini da je vazduh. A mozda je i neki kocioni cilindar u pitanju. Kada pritisnes pedalu i javi se taj problem da li pedala ide vrlo lako i cuje se kao neko sistanje?

      Comment

      • ljube-kugla
        CBC Senator XXL
        • 04.05.2006
        • 1531
        • batajnica

        #4
        ako su pojedeni klizaci na klestima a nove plocice hoce da se izvrcu klesta i automatski produzava hod,a moze da se desi da je blokirao glavni kocioni i ne vraca dovoljno klip,pa koci sa manjom kolicinom ulja posto ne moze da dohvati,probaj da ispustis vazduh pa se mozda razradi klip,ako ni onda nece a pojavi se prazan hod na pedali,skidaj glavni kocioni
        ko na nas krene iz mesta je naje&o
        a sto nas je vise,jaci smo

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Ali ako je otisao neki od cilindara, zar on ne bi pustao kocionu tecnost a samim tim bi ja imao manjak u cantrici. Kod mene nivo stoji kako treba, ne menja se danima...
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • Probisvet
            CBC Senator XXL
            • 07.06.2005
            • 423
            • FRANCUSKA

            #6
            ABS u stvari ne dozvoljava da blokiraju tockovi prilikom naglog kocenja i to im je osnovna funkcija. Sto znaci ukoliko ne radi sistem ne utice na kocenje u smislu da ga smanjuje ili povecava. Kod tebe moze da bude da u glavnom kocionom cilindru gumice su istrosene, kako objasnjavas simptome prilikom kocenja. Probaj da prilikom kocenja pritiskas vise puta pedalu, videces da se penje ili ukoliko povuces malo rucnu i pritiskas pedalu ako se pedala popne i bude tvrda onda budi siguran da je u pitanju glavni kocioni cilindar. Ako se ovo ne manifestuje moze da bude jedino vazduha u instalaciji i trebalo bi da pristupis ispustanju vazduha i da proveris zaptivenost sistema, tako da proveris, dali na nekom mestu mozda curi ulje.

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #7
              Ulje ne curi. Nivo je konstantan vec duzi period. Inace nema pritiskanja papucice vise puta da bude tvrda, uvek je na drugi stisak pedala takva kako treba da bude. Znaci koci ravnomerno od samog pocetka. Samo je prvi stisak takav da pocinje da koci od polovine pa do patosa...
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              Working...
              X