KOMPRESIJA MOTORA (kako sam merio)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brbora
    CBC Član
    • 28.11.2007
    • 97
    • Beograd

    KOMPRESIJA MOTORA (kako sam merio)

    VIDI U LEPLJIVE TEME .... MAZDA 121 .... na pocetku foruma
  • RedboX
    CBC Senator XXL
    • 28.11.2006
    • 1537
    • Novi Beograd

    #2
    Opet si bio vredan

    ako ikad dobijem na lotu kupicu ti helikopter da ga inspektujes do detalja, svaka cast
    I don't care if there are no user serviceable parts inside... I'm going in...

    Comment

    • Vocko
      CBC Senator XXL
      • 25.04.2005
      • 4556
      • nBGd

      #3
      Boro imas li tu spravu za merenje kompresije ili si je pozajmio ?

      Hteo bih kod mene da proverim stanje stvari, cisto da izbacim neke gluposti sebi iz glave.

      Comment

      • brbora
        CBC Član
        • 28.11.2007
        • 97
        • Beograd

        #4
        ovaj aparatic imam u privatnom vlasnistvu ....
        pa ako treba pomoc reci te ..

        Comment

        • Srdjan
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 2416
          • Bajina Basta/Beograd

          #5
          Pase li taj aparat i za moju Mazdu 626 2.0 16v? I koliko je uopste tacan?
          Trebao si da izmedju ostalog izmeris kompresiju kada je hladan.
          Lancia Kappa 2.0 20v

          Comment

          • brbora
            CBC Član
            • 28.11.2007
            • 97
            • Beograd

            #6
            1. Kompresija se meri na vise nacina ...na vruc ... na hladan motor ...
            sa ubrizganim uljem kroz otvor svecica .... sa pritisnutom pedalom gasa do kraja ... bez pritisnute pedale .... i tako to ....
            Svaki nacin otkriva neke deformacije za delove u motoru ... garez ili hermeticnost klipa..karike ..ventila i tako to ....
            Nisam profi bas da sve u detalje da znam ...
            Ali mogu i to detaljno da razjasnim .... ima dosta info na netu ...

            2. Aparatic ima dodatni adapter na drugi navoj , tako ako ne pase za Mazdu 626 sa jednim navojem .... pase sa drugim ...

            3. Tacnost aparata ...hmmmm !??? Pa ovo je od firme DRAPER koja nije bas na losem glasu ....

            ETO TAKO pa izvolte ...

            Comment

            • Srdjan
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 2416
              • Bajina Basta/Beograd

              #7
              Nista kad budem u bg sa mazdom, cucemo se. Samo da ne bude sada navala, posto si se ponudio. Ne mogu doci na red.
              Lancia Kappa 2.0 20v

              Comment

              • brbora
                CBC Član
                • 28.11.2007
                • 97
                • Beograd

                #8
                NEKE MALE INFORMACIJE O MERENJU KOMPRESIJE

                +++++++++++++++++++++++++++++++++++
                Ako motor trosi znacajno ulje - nepotrebno je meriti kompresiju.
                Pravo stanje istrosenosti motora se definitivno zna ako se isti rasturi i izvrse potrebna merenja pojedinih delova sa spec instrumentima ....
                Kompresiju treba meriti redovno na svakih XXXXX km i beleziti radi usporedjenja.
                Pokazatelji kompresije su relativni , naime treba obratiti paznju na razlikama kompresije izmedju cilindara , a ne na apsolutne pokazatelje


                BENZINSKI MOTOR
                MERENJE KOMPRESIJE
                (STATICKO MERENJE = vozilo nije u pokretu)
                - odsrafimo sve svecice
                - obezbediti da nema struje za razvodnik
                - iskljuciti napajanje gorivom
                - startujemo motor 5-10 sek


                A. HLADAN MOTOR

                1. "SUV MOTOR" = nema ulja u cilindrima
                PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
                merimo kompresiju u svakom cilindru

                2. "MOKAR MOTOR" = dodajemo 5-10 mLit ulja u cilindre
                PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
                merimo kompresiju u svakom cilindru

                Ako je razlika izmedju 1 i 2 merenja znacajna = to je ok = znaci da ventili dobro zaptivaju = razlika moze da bude vise 4-6 bara
                Obicno je kompresija oko 10-12 Bar (treba gledati servisne instrukcije za svaki motor)
                Razlika izmedju cilindara nesme biti velika. (1-2 Bar)
                Ako je kompresija nize 10 Bar - istrosenost klipnog bloka
                Ako je kompresija vise 12 Bar - talog cadji klipnog bloka


                B. VRUC MOTOR

                1. "SUV MOTOR" = nema ulja u cilindrima
                PEDAL GASA PRITISNUTA MAX
                merimo kompresiju u svakom cilindru

                Comment

                Working...
                X