a to... pa ne verujem da nemci sipaju bogojavljensku vodicu.
Koje gorivo sipati u 1.9 TDI?
Collapse
X
-
ko razume shvatice. nesto ne vidim da svi motori imaju probleme sa 'nasim' gorivom, cak ni vecina, vec samo pojedini i samo pojedinih proizvodjaca. to samo po sebi znaci da nije problem u kvalitetu goriva vec tih motora ikonstrukcija. gorivo ovde nije najbolje, a nije ni najgore, vec nekakva sredina. mislis li da je u pakistanu ili na filipinima bolje nego kod nas, pa ipak nemaju pomor motora."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Napokon sam nasao detaljno objasnjenje:
http://www.automarket.co.yu/pitali_ste/ ... tanje=2989
Znaci moj motor je pravljen za eko3, moze da radi i na D2 i euro 4 ali u kratkom periodu. D2 je za matore motore tipa golf 2, a euro 4 za common rail.
Podmazivanje sa D2 se koristilo u motorima sa bosh pumpom tipa golf 2, svi noviji motori sa pumpa + brizgaljka nekoriste ovaj princip jer imaju pumpu visokog pritiska koja ima male zazore pa nije potrebno ovo "podmazivanje". D2 u ovom motorima moze samo da zaplja katalizator i dizne. Stetnost D2 nije samo u sumporu vec i u vosku i parafinu kojeg ima u sebi.
Kako na nekim pumpama nema eko3 dizela vec samo D2 sa 10000mg/kg i euro dizela sa 50mg/kg sumpora, ko zeli da "podmazuje" motor prema specifikaciji moze da na 33 litara eurodizela sipa 1 litar D2 da dobije oko 350mg/kg sumpora kako je specificirano za eko3.
Comment
-
-
Tvoj motor nema pumpa dizna tehnologiju ali ima rotacionu bosch pumpu elektronski kontrolisanu i ubrizgavanje je direktno(tdi - turbo direct injection) a ne indirektno kao kod golfa 2 dizel. Tako da bi sigurno bilo zdravije da koristiš euro diesel jer će pumpa duže trajati.
više o tvom motoru možeš saznati(ako te zanima) na http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-2.html
Comment
-
-
Koliko dvotaktola se sipa u gorivo i zasto
zašto. lako dostupno i jeftino a korisno za odredjenu stvar.
Dvotaktol je napravljen tako da bude lakozapaljiv i da potpuno izgori bez ostavljanja taloga.
dizel motor funkcioniše na principu samopaljenja kada se dostigne odredjena temperatura sabijenog vazduha.
kako dizeli podosta km prelaze bez otvaranja tako se i troše odnosno opada kompresija.
najlakša pomoć je dvotaktol koji se lako zapali i time potpomaže potpunije sagorevanje samog dizela.
lošiji inače dizel motor koji je već delimično pohaban mirnije radi, lakše pali i uopšte finiji je uz dodatak dvotaktola. ili sličnih namenskih aditiva.
dvotaktol je postao tradicija kod nas pre više decenija gde uvoznih aditiva naravno nije bilo a od dizel vozila mogli su da se zateknu Mercedes, Golf, Pežo, poneki Fiat i poneki Kadet.
uglavnom Mercedes i Golf, a pogotovu Mercedesima koji su imali nepoznat broj km iza sebe i kao prateću osobinu problematično zimsko jutarnje paljenje.
EDIT- a i raniji dizel motori bez grama elektronike nisu bili tako precizno regulisani a bogami u nasim uslovima niti je bilo majstora niti potrebnog pedantnog odrzavanja.
e tu dvotaktol pokazuje napredak...i tako osta priča o sipanju dvotaktola.
za ispravna i pogotovu nova vozila sa modernim dizel motorima naravno da je dvotaktol suvišan. ili bilo šta od aditiva.
osim ponekada aditiva za ubijanje algi u rezervoaru, ako se pokaže potrebnim.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
Covece pa toliko dvotaktola nije ni trabant koristio... Svi elementi ubrizgavanja od pumpe do dizni podmazuju se i hlade ako je potrebno dizelom. Posle par stotina hiljada uradi se remont i ponovo u krug.
Comment
-
-
Za vreme sankcja bilo je puno lakse. Tad smo sipali u rezervoar sve sto mirise na dizel...
Comment
-
Comment