Kako sam i u naslovu rekao, znaći auto kad je vruć teško vergla kao da je motor prikraju.
Sad to je auto mog druga, 2000 godište TDI 115 ks Bora.
Provjerili smo mu kompresiju ona je 23 i to u ovlaštenom servisu koji su rekli još da za takve motore je kompresija fabrička znaći sa linije 25-27. To smo iskljućili.
Urađen je alnaser poslije toga jer navodno može on praviti probleme, ništa opet po starom, iskljućili smo i mogučnost lošeg akumulatora jer smo auto preklemali ali ništa nismo dobili sa tim.
Diagnostika nepokazuje nikakvu grešku stvarno iritantno.
Inaće auto ide kao metak, ne trokira ma vuće ko lud, samo je problem što kad se ugrije neće da kresne odmah nego vergla kao da je -40.
Sad to je auto mog druga, 2000 godište TDI 115 ks Bora.
Provjerili smo mu kompresiju ona je 23 i to u ovlaštenom servisu koji su rekli još da za takve motore je kompresija fabrička znaći sa linije 25-27. To smo iskljućili.
Urađen je alnaser poslije toga jer navodno može on praviti probleme, ništa opet po starom, iskljućili smo i mogučnost lošeg akumulatora jer smo auto preklemali ali ništa nismo dobili sa tim.
Diagnostika nepokazuje nikakvu grešku stvarno iritantno.
Inaće auto ide kao metak, ne trokira ma vuće ko lud, samo je problem što kad se ugrije neće da kresne odmah nego vergla kao da je -40.


Comment