Dakle, radi se o Ford Fiesti 1.3 '92., kod koga se pre izvesnog vremena pocelo da cuje "nesto' u prednjem desnom tocku.
Naravno da sam odmah posetio "majstora", koga ne bih da imenujem ovde, i koji je od starta tvrdio da se radi o poluosovini, da bi kasnije nastavio pricu o drzacu motora, lagerima, amortizerima...
Onako iznerviran resih da pokusam da sam vidim u cemu je problem, kad ima i sta da se vidi.... olabavio mi se sraf na viljusci (verovatno poslednji put nije dobro zasrafljen).
Dva kljuca "petnaestice" + 10 min. posla definitivno nije isto kao i zamena poluosovine... cirka 100 jevrica sa rukama.
A bilo je i toga da su mi 4 "majstora" gledala pod haubu i mozgali sta moze da bude uzrok neukljucivanju termoprekidaca. Kada sam dosao po auto samo su mi rekli da je ozbiljniji problem i da trebam da pregledam sve instalacije. Problem je lezao u OSIGURACU!!!
I kome treba da se veruje?! Ja licno jos uvek trazim majstora koji ima iskustvo i postenje, pa neka ima i govornu manu i umesto srafa kaze poluosovina
Naravno da sam odmah posetio "majstora", koga ne bih da imenujem ovde, i koji je od starta tvrdio da se radi o poluosovini, da bi kasnije nastavio pricu o drzacu motora, lagerima, amortizerima...
Onako iznerviran resih da pokusam da sam vidim u cemu je problem, kad ima i sta da se vidi.... olabavio mi se sraf na viljusci (verovatno poslednji put nije dobro zasrafljen).
Dva kljuca "petnaestice" + 10 min. posla definitivno nije isto kao i zamena poluosovine... cirka 100 jevrica sa rukama.
A bilo je i toga da su mi 4 "majstora" gledala pod haubu i mozgali sta moze da bude uzrok neukljucivanju termoprekidaca. Kada sam dosao po auto samo su mi rekli da je ozbiljniji problem i da trebam da pregledam sve instalacije. Problem je lezao u OSIGURACU!!!
I kome treba da se veruje?! Ja licno jos uvek trazim majstora koji ima iskustvo i postenje, pa neka ima i govornu manu i umesto srafa kaze poluosovina

Comment