iskustvo sa majstorima

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FF III
    CBC Član
    • 19.04.2008
    • 25
    • bgd

    iskustvo sa majstorima

    Dakle, radi se o Ford Fiesti 1.3 '92., kod koga se pre izvesnog vremena pocelo da cuje "nesto' u prednjem desnom tocku.
    Naravno da sam odmah posetio "majstora", koga ne bih da imenujem ovde, i koji je od starta tvrdio da se radi o poluosovini, da bi kasnije nastavio pricu o drzacu motora, lagerima, amortizerima...
    Onako iznerviran resih da pokusam da sam vidim u cemu je problem, kad ima i sta da se vidi.... olabavio mi se sraf na viljusci (verovatno poslednji put nije dobro zasrafljen).
    Dva kljuca "petnaestice" + 10 min. posla definitivno nije isto kao i zamena poluosovine... cirka 100 jevrica sa rukama.

    A bilo je i toga da su mi 4 "majstora" gledala pod haubu i mozgali sta moze da bude uzrok neukljucivanju termoprekidaca. Kada sam dosao po auto samo su mi rekli da je ozbiljniji problem i da trebam da pregledam sve instalacije. Problem je lezao u OSIGURACU!!!

    I kome treba da se veruje?! Ja licno jos uvek trazim majstora koji ima iskustvo i postenje, pa neka ima i govornu manu i umesto srafa kaze poluosovina
  • jaksa
    CBC Senator XXL
    • 23.10.2004
    • 701
    • Novi Beograd, SC

    #2
    Treba da imenujes majstora/majstore kako bi ih drugi mogli zaobici.

    Comment

    • FF III
      CBC Član
      • 19.04.2008
      • 25
      • bgd

      #3
      Da znas da jeste fer prema svima da sada glasno kazem o kome se radi, ali je problem sto ne bi bio fer prema njemu...
      Uostalom momak je ok, samo ima manu da je poprilicno mlad sa iskustvom dovoljnim samo za njegove godine, ali ne i za zvanje iskusnog i pouzdanog majstora za automobilsku mehanizaciju

      Comment

      • Sanja
        CBC Član
        • 12.08.2008
        • 26
        • Beograd

        #4
        E aj sada ozbiljno da vas pitam, kada vec pominjete majtore... Znate li nekoga normalnog koji ok radi i nije u fazonu da te klepi po usima samo sto si zensko?
        Nemam ja problem da platim coveku i vise ako ce da odradi sta treba i kako treba, ali imam problem sa onima koji su u fazonu da su ti popravljali i ono sto se nije trebalo popravljati...
        A ne mogu bas svaki put da vodim neko musko sa sobom...
        Nazalost u tom svetu zenski sarm nema nikakvu ulogu nego je cak i nepozeljan...
        P.S. Najbanalniji primer mi je bio kada sam trebala da kupim memoriju za komp i prodavac iako ga ja pitam ladno prica liku koji je bio samnom a koji nema pojma ni kako RAM izgleda, pa nesto cenim da ni sa majstorima nije veselija stvar...

        Comment

        • shomicus
          CBC Član
          • 13.11.2007
          • 32
          • beograd

          #5
          pa moja preporuka je majstor Bosko na zvezdari,Veljka Dugosevica,covek vec 30 god. radi samo fordove i nista drugo i stvarno je dobar.sto je najbitnije uvek ce te posavetovati sta je najbolje uraditi pa ti ako hoces radi.Kao primer skoro mi je va escortu blokirao prednji tocak,zamena diskova,plocica,gumica,stelovanje ventila sa sve delovima 100 e.to je ok.eto to su moje preporuke.

          Comment

          • Sanja
            CBC Član
            • 12.08.2008
            • 26
            • Beograd

            #6
            E super, hvala ti puno...

            Comment

            • Markedjani
              CBC Senator XXL
              • 24.07.2007
              • 968
              • BG-Cerak
              • Ford Escort RS2000 M

              #7
              Imam ja svog majstora koji stvarno extra radi mehaniku... sa ovim ostalim stvarima se ne bakce,jedini bedak sto je malo dalje... jedno 25-30 km od BG-a Ibarskom magistralom...

              Stvarno posten i mozda je jedan od najjeftinih u BG i okolini... radi dosta marki ali zna odlicno sa Fordacima...

              Ja kod njega odrzavam svoja kola vec 2-3 godine

              Ako te zanima javi...
              fordclubserbia.org

              Comment

              • Sanja
                CBC Član
                • 12.08.2008
                • 26
                • Beograd

                #8
                Pa ako ce da se svraca i u neku kafanu na ibarskoj... Prvom (ne)prilikom ja tebe za rucicu i idemo

                Comment

                • Markedjani
                  CBC Senator XXL
                  • 24.07.2007
                  • 968
                  • BG-Cerak
                  • Ford Escort RS2000 M

                  #9
                  ... u kafanu ili kod majstora ?
                  fordclubserbia.org

                  Comment

                  • Sanja
                    CBC Član
                    • 12.08.2008
                    • 26
                    • Beograd

                    #10
                    Pa kada bude (ne)prilike prvo u kafanu da prodje muka, onda kod majstora, pa ponovo u kafanu da se proslavi (salim se ja malo)

                    Comment

                    • Markedjani
                      CBC Senator XXL
                      • 24.07.2007
                      • 968
                      • BG-Cerak
                      • Ford Escort RS2000 M

                      #11


                      Samo ti javi kad ti bude nesto trebalo
                      fordclubserbia.org

                      Comment

                      • nicolas
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2007
                        • 175
                        • Beograd

                        #12
                        Evo mog iskustva sa majstorima. Bicu mozda malo opsiran, ali svako iskustvo (pogotovo tudje) uvek je dobrodoslo.
                        Forda vozim neka tri meseca i iskreno, sa Fordovima ranije nisam imao iskustva, a trebao mi je majstor koji dobro poznaje Fordove, pogotovo za moj prvi servis mi je to bilo bitno (da bude uradjeno kako treba).
                        Markedjani mi je preporucio jedan servis, gde njegovi ortaci odrzavaju svoje Fordove. Otisao sam tamo, dogovorio sve sa njima i ostavio im auto (sto je mozda bila greska, ali jbg, zbog posla nisam mogao sve vreme da provedem u servisu).

                        Pozitivne stvari:
                        - sve sto je uradjeno, uradjeno je kako treba, nemam zamerki
                        - covek ima svoju prodavnicu autodelova
                        - za sve sto je uradio prilikom prvog servisa, mogu da kazem da sam prosao ni preskupo, ali ne bas ni sasvim jeftino... sto je ok.

                        Negativne strane:
                        - APSOLUTNO nepostovanje rokova (auto je ostavljen u cetvrtak ujutru i receno mi je da ce biti gotovo u petak popodne, najkasnije u subotu, a bio je zavrsen tek u utorak naredni. Pri tome, nijednom me niko nije pozvao i najavio produzenje rokova, vec sam svako vece ja morao da zivkam)
                        - iako su sve sto je radjeno uradili korektno, zeznuli su neke druge stvari (naprsla mi soferka dok je bila u servisu, ali nemam dokaz da su oni krivi, nigde nije udarena... iskrivljena hauba iznad desnog krila - verovatno pri zatvaranju haube, a u motoru ostao neki alat)
                        - kada sam preuzeo auto, trazio sam da mi se daju (stari) zamenjeni delovi, na sta sam dobio odgovor da je bas tog jutra dolazio cikica koji sakuplja stvari za otpad, pa su mu sve to dali. Bez blama sam mogao da kazem da necu da platim servis, jer na taj nacin neko moze da mi prica kako je i generalnu na motoru uradio.
                        - nisam dobio nikakav papir, nikakav racun, nikakav "dokaz" sta je sve na autu radjeno, vec je sve bilo po principu "kazem ti, uradjeno je, nemas brige". Na kraju sam morao da insistiram da mi bar stavi sve na papir sta je radjeno, cisto da imam u evidenciji zbog sebe.

                        Ok, nakon toga pisao sam ovde na forumu, pa su momci koji idu kod ovog majstora bili zacudjeni kao sam bas tako bez veze prosao. Reko'... aj nema veze, losa sreca.

                        Nakon toga, odem na godisnji, pa dok sam bio kod mojih, odvezem auto kod caletovog majstora (koji je inace radio 12 godina u Fordovom servisu u Nemackoj). Bio je problem sto nisam zakazao termin, nego sam banuo onako, ali me je zbog caleta ispostovao i onako odokativno pogledao auto. Rekao mi je sta sve u narednom periodu mogu da ocekujem da stigne "na servis" i dao mi neke korisne savete. Ovaj deo price je bitan za nesto kasnije sto sledi.

                        Nakon godisnjeg, opet odem kod onog prvog majstora u Bg, dogovorili smo se da ga dovezem da izmerimo kompresiju. Uz to rekao sam mu da obavezno zameni dihtung dekle (tu je malo pustao ulje), zamena desne prednje kugle i zamena sajle gasa, ultrazvucno ciscenje dizni.
                        Iako je sve to zapisao, pola stvari nije uradjeno. Sajla gasa nije zamenjena, a kuglu nije ni pogledao. Dizne je nosio na ciscenje (posto on to ne radi), kao i merenje kompresije - za ovo sam samo dobio "usmeni" rezultat da je na svim cilindrima "oko" 11 bara i to je to.
                        Tada sam stvarno popi*eo, nije mi zao da platim kvalitetno uradjen servis, ali da me neko zavlaci za rodjene pare, to necu da dozvolim. Na kraju se ispostavilo (sto mi uopste nije ni spomenuo dok nisam slucajno pokrenuo temu ciscenja rezervoara), da su mi skidali rezervoar jer je naprslo neko crevo, pa su ga zamenili. Naravno, da bi skinuli rezervoar, moralo je gorivo da se izvuce, ali isto tako je na kraju trebalo to gorivo i vratiti. Imao sam oko 20 litara kada sam ostavio auto, pri preuzimanju gorivo je bilo na minimumu (znaci, nije vraceno)... po principu "ako prodje prodje".
                        Bez obzira sto drugi imaju ok iskustvo sa ovim servisom, ja sam odlucio da ovaj majstor vise ne popravlja moj auto. Raspitovao sam se i preko jednog prijatelja saznao za servis u Ustanickoj (isto radi Fordove).
                        I bas jutros odvezem auto tamo (prethodno zakazan termin)... i tu krece nova dogodovstina. Caletov majstor mi je rekao (ona prica od ranije) da su mi malo levi i desni nosac motora popustili, sto sam i sam osetio u voznji - motor se cimne pri promeni brzine, a i kako vreme prolazi sve teze se salta menjac (nekad mi cak ispadne iz brzine, najcesce iz druge). Odem ja u servis jutro da mi to pogledaju... kaze majstor da su nosaci u odlicnom stanju ?! Krenem da objasnjavam kakav problem imam... ali ne... nosaci su dobri i kraj price. Dobro, 'aj, nema veze... kazem da mi pogledaju kocnice (posto znam da su diskovi malo na sredini otisli, pa reko' da vidim u kakvom su stanju posle 3 000 km). Kaze... i to je ok. Na kraju sam dobio komentar: "Auto ti je u dobrom stanju, mozes sad da krenes na more sa njim". Reko' on mene zaje*ava posteno. Vidim koliko je sati i krenem, pitam koliko sam duzan... kaze 1000 dinara
                        Sticajem okolnosti, ja nisam imao nista para kod sebe, jer sam mislio da ce auto malo duze ostati, pa sam imao u planu da skoknem do banke u medjuvremenu, koja je 100 m dalje. Kazem da moram da odem do banke... na sta on odgovori... uzmi auto, nema problema. Odem do banke, podignem novac i tu malo zastanem... izbrojim do 3, ma reko'... dosta bre vise zafrkancije, nisam ovca da me **** kako ko stigne. Jeste mozda bezobrazno, jeste on izdvojio 15-ak minuta za mene, ali 1000 dinara je vise nego bezobrazno. I tako odlucim da se ne vratim da mu platim.
                        Nema, ovi danasnji mastori bi samo ako je ikako moguce da ne urade nista, a da te oderu.
                        Jedini koji je iskreno rekao ono sto mi na autu fali je caletov majstor i to bez ikakve teznje da to servisiranje uradim kod njega.
                        Vrlo rado bih auto odrzavao kod njega, ali mi je malo mnogo da prelazim 140 km svaki put kada treba nesto ozbiljnije da se uradi.
                        Ili cu neke vece servise ostavljati za situaciju kada odem do mojih ili cu nekako naci dobrog majtora u Bg (ali gubim nadu da takav postoji).

                        Comment

                        • Markedjani
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2007
                          • 968
                          • BG-Cerak
                          • Ford Escort RS2000 M

                          #13
                          Pazi nicolas... imam ja svog majstora a on je 25-30km od BG-a,a ti si trazio majstora u BG-u.

                          Pricao sam sa par ljudi i rekli su mi za tog majstora da je dobar i da ne dere... ali posle ovoga sto su tebi uradili naravno necemo ga vise nikom preporuciti.

                          Mislim jbg sad je meni bedak sto si imao tako lose iskustvo sa tim majstorom a ja ti ga preporucio...

                          Ajde nije bitno... ako dolazis u nedelju pricacemo
                          fordclubserbia.org

                          Comment

                          • nicolas
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2007
                            • 175
                            • Beograd

                            #14
                            Ma daaaaaaj... e jbg sad... nisam hteo da tako ispadne
                            Pre tri meseca sam bio nov Fordas i ovde sam se obratio za pomoc, ti si mi se tada jedini javio (ne racunam ono pre toga sto si hteo da mi "uvalis" Sierru ... sala naravno). Nema razloga da ti bude bedak, jer si ti majstora preporucio u najboljoj nameri, imajuci na umu pozitivna iskustva tvojih ortaka. U sustini, ono sto je trebalo da bude istaknuto u mom postu... jesu oni meni u servisu sve sredili sto je bilo problem, ali su znali da mi naprave neku drugu zafrkanciju, sto mene strasno nervira.
                            Pretpostavljam da tvoji su tvoji ortaci zadovoljni ovim servisom, cim neko vreme odrzavaju svoje Fodove tamo. Kapiram da se jednostavno tako potrefilo... nisam imao srece, jbg, takav bio horoskop
                            U svakom slucaju, one kljucne probleme ja sam tada resio, a nekako u porukama koje sam razmenjivao sa tobom, osecao sam se sigurnije, jer ipak si ti iskusniji Fordas I svakako da cenim tvoju dobru volju da mi pomognes.
                            Zivot je to... mislim... da ne navodim sad caletovo iskustvo sa jednim majstorom (pre nego sto je presao kod ovoga sto mu sad odrzava auto), koji mu je servisirao aute punih 15 godina. Skoro da nam je bio kucni prijatelj, a onda je zeznuo mog caleta za neke gluposti, da prosto nismo mogli da verujemo.
                            U svakom slucaju, ako nista drugo... komplet AutoData CD-ova je 700 dinara... naucicu sam da popravljam svog Escosa... Xexexexex
                            Boze zdravlja, vidimo se u nedelju

                            Comment

                            • 911s [SK]
                              CBC Senator
                              • 21.11.2007
                              • 242
                              • Beograd

                              #15
                              Što si bre kupovao AutoDatu, pa narezao bih ti ja za dž.


                              In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

                              Comment

                              Working...
                              X