"Kilava" Fiesta...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vocko
    CBC Senator XXL
    • 25.04.2005
    • 4556
    • nBGd

    #31
    Taj motor je mrtav i kraj... Imam taj slicni u Escortu iz '97 i za opustenu voznju po gradu je ok, ako hoces da jurcas, zaboravi, jedino ako ti uragan duva u ledja.
    Samo sto se potrosnja kod mene krece oko 10-11l, a kilaza auta je slicna, tako da bih na tvom mestu bio zadovoljan.

    Na Ibarskoj sa njim, treba dooobroooo da se odmori kada se krece u preticanje, mada se ispostavilo da je lakse i jeftinije (manje trosi) voziti iza kamiona.

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #32
      da je rec o istom motorima, koji su drugacije podeseni elektronski, to me je navelo da predpostavim da se to moze raditi i u slucaju paljenja klime
      motori su mehanički različiti (bregasta npr), elektronika ne može podešavanjem ni iz čega da stvori neku novu toplotu.

      jedino što je moguće u smislu elektronskog podešavanja je da se omogući da motor ne bude razdešen pa da time ima povećane gubitke odnosno rad u prazno.

      sa druge strane neki motori se administrativno namerno drugačije papirnato prikazuju zbog poreskih razloga, i imaju neko prigušenje max snage.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • dranix
        CBC Senator XXL
        • 04.10.2004
        • 3079
        • Antwerpen/Belgium
        • Saab 9-3

        #33
        E pa bas takve motore treba i birati. Ko zna i ko razmislja na vreme o tome.

        Comment

        • mrki
          CBC Senator XXL
          • 08.11.2006
          • 550
          • nis, serbia

          #34
          @Brick:
          kad procitam tvoje postove dodje mi da
          no, jbga sta je tu je. to je realnost.
          ko kupuje automobile zna kakva je nemoguca misija doci do normalnog polovnjaka, a da ti ne uvale svakakve krseve.
          zato nisam imao izbora pri kupovini. hteo sam sto noviji, pouzdaniji, ocuvaniji auto sa punom servisnom istorijom i to sam i dobio.
          bez klime po vrucini mi ne pada na pamet da se vozim, i vec sam se oprostio od bilo kakvih performansi.
          u ponedeljak sam isao za Bg, nas trojica u kolima i sa upaljenom klimom sam ga vozio preko 160kmh. ali sam tada primetio da jednostavno nema snage.
          kulminacija je bila po Bg-u, kada je u toku dana padala kisa, i morala je da radi klima, pa se auto mucio maltene na svakoj uzbrdici i brdu.
          kad sam sam u kolima nije toliko strasna situacija.
          mozda ja imam (sam imao) prevelika ocekivanja...

          Originally posted by sw.brick
          ...skroz desna traka iza nekog kamiona, zaboraviti na obilaženje na dvosmernim putevima i planirati labavije vreme putovanja do cilja...
          nije bas toliko jeziva situacija da moram da se stekam iza kamiona i da pola sata razmisljam da li da krenem u preticanje. malo si preterao, ali nema veze....

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #35
            ko i uvek malo preteram da bude slikovitije

            no, prednost je da imaš klimu pa sat duže vožnje na 500km puta nije nepremostiva žrtva.
            malo sporije ali udobno i stiže se na cilj
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • mrki
              CBC Senator XXL
              • 08.11.2006
              • 550
              • nis, serbia

              #36
              malo sporije,ali i ekonomicnije sto je takodje bitno jer nigde ne zurim...
              sto se tice udobnosti, nemam nikakvih zamerki. sve je kako treba, pu,pu...
              hvala na savetima.

              Comment

              Working...
              X