Problem sa novom bubom...pomoć!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • skvidji
    CBC Početnik
    • 12.06.2008
    • 2
    • Sarajevo

    Problem sa novom bubom...pomoć!!!

    imam novu bubu 2000 godište, 2.0 Benzin, i imam problem od same kupovine. promjenio sam od sonde, akumulatora, svjecica, razvodnih kablova, benzinske pumpe, te neki relej i dalje imam isti problem a problem je slijedeći: poslije svakog mjenjanja djela radi ¸15-ak dana i onda auto ne može da upali (tj. nekada upali iz druge uz pomoc gasa ali i to jedva kao da ga nešto guši, jedva prihvata gas a u zadnje vrijeme samo vergla i ne može da upali) i tako već godinu dana...promjenio je više majstora svi su imali različite teorije ali ga niko nije popravio. komjuter ne pokazuje nikavu grešku, kao kao da je sve u redu. ako neko zna šta da radim ...upomoć!!!
  • darko-sice
    CBC Senator
    • 01.11.2005
    • 200
    • Aleksinac

    #2
    Najveci je problem kod dijagnostike sto se majstori uvek prvo uhvate za greske....a niko ne gleda parametre....a o sitnicama i da nepricamo....kao sto je filter goriva,vazduha....
    POZDRAV

    Comment

    • TETAK
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3034
      • Čačak, Srbija

      #3
      Da li je problem samo kada je motor hladan ili postoji i kada je mašina zagrejana?
      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

      Comment

      • skvidji
        CBC Početnik
        • 12.06.2008
        • 2
        • Sarajevo

        #4
        prije je ujutro palio ali teže, uz verglanje i tokom dana je palio normalno ali u zadnje vrijeme nece nikako da upali, vergla i ne prihvata gas, zna tako i po tri dana da ne upali pa onda upali iz čista mira...i zadnje sto su radili je mjenjanje benzinske pumpe i nekog releja ali od tada je radio samo par dana i opet isto...trenutno je opet kod majstora i nemaju pojma, misle da može biti procesor... ???

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #5
          Prijatelj je imao sličan problem sa 2,0 motorom na Oktaviji i rešio ga je tek pošto su mu sredili sistem u**** odnosno,kako su mu rekli, motor je dobijao falš vazduh na usisnoj grani.Kada su mu to, posle puno peripetija, sredili problem se više nije javljao!
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          Working...
          X