Escort srce ulje k'o blesav

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #16
    Ako piski toliko na semerinzima ,onda ti je kompletan motorni prostor pokriven kapljicama ulja . Drugim recima jedino ako ima dioptriju +- 10 , ne bi primetio to . Tolika protrosnja ulja je VEOMA uocljiva , bilo da izlazi iz motora kroz neku rupu , bilo da izlazi kroz auspuh .
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • overspeed
      CBC Senator XXL
      • 24.05.2005
      • 2779
      • Kosovska Mitrovica

      #17
      Semerinzi su zasigurno za zamenu, Fordovi motori tih godishta su imali "hronichnih" problema sa zaptivanjem ventila i troshkarali su ulje shto se najlakshe moglo "provaliti" na prvom (hladnom) paljenju, par sekundi (do par desetina sekundi) plavichastog dima iz izduva. Samo se nadam da ce se na zameni semeringa i zavrshiti, jer je navedena potroshnja ogromna, tako da bi toliko gubio samo ako semeringa uopshte ne bi ni bilo

      Jesi li proveravao rashladnu technost? Skini poklopac sa hladnjaka i "baci pogled" unutra, obrati pazhnju na eventualnu pojavu "skrame" ili "majoneza" na poklopcu.

      Josh jedan test bi trebalo da odradish - zagrej auto na radnu temperaturu, a onda zamoli druga/koga vec da te prati autom, a onda kad budesh u drugoj i trecoj brzini patosiraj papuchu gasa. Tvoj prijatelj bi trebalo da obraca pazhnju na izduv, odnosno boju istog, ali bi ovo valjalo uraditi u sumrak ili nocu, zato shto se taj karakteristichan plavichast dim teshko mozhe uochiti preko dana, narochito kod odredjenih sintetichkih tipova ulja. Ako ti pri patosiranju gasa u tom sluchaju "baca" oblachice plavichastog dima onda su definitivno semerinzi ventila. Sreca pa je popravka brza i jeftina. Samo gledaj da nadjesh shto kvalitetnije semeringe, jer kao shto rekoh ionako brzo stradaju kod tih motora, pa josh ako uzmesh neke losheg kvaliteta ispostavice se ubrzo da si dzaba krechio
      http://www.bmw.tv

      Comment

      • nicolas
        CBC Veteran
        • 17.11.2007
        • 175
        • Beograd

        #18
        Odvezao sam u petak auto u servis, po preporuci jednog clana ovde sa foruma (zahvalicu mu se licno, ali tek kad vidim da je posao dobro obavljen ).
        Lik sto drzi servis deluje sasvim ok, hoce da porazgovara i pazljivo me je saslusao u vezi problem zbog koga sam dovezao auto kod njega. E sad, skapirao sam da on auto nece ni dirati (on je vlasnik, pa valjda vise ne radi taj mehanicarski deo posla), vec decko iz servisa, koga nisam upoznao jer je zavrsavao nesto za svoj auto. Auto sam ostavio u servisu, a kasnije u toku dana taj decko je poceo da ga radi. Cuo sam se uvece sa njima, receno mi je da auto jos nije gotov... da su morali da se zamene zupcasti kais (on u stvari mozda i nije morao, ali posto bivsi vlasnik ne zna kada je menjan tacno... bolje da se i to sredi), semerinzi, svi dihtunzi, komplet ulje i jos neke stvari. Po prvim dijagnozama, motor je ok i nije on sam bio uzrok potrosnje ulja. Juce se nisam cuo sa njima, nisam hteo da smaram ljude i svaki cas ih zivkam (danas - nedelja, ne rade). Nadam se da ce auto biti gotov sutra. Dogovor je bio da se uradi ono sto najhitnije i kriticno, a da mi napravi spisak onih stvari koje bi uskoro trebalo da se srede (a da trenutno nije hitno).
        Jedino mi malo cudno to sto ce auto ostati 3 radna dana, kao da rade generalku (s obzirom da kada sam dovezao Escorta, nije bilo nikog pre mene). Ali, servis mi deluje generalno ok, kao i momci koji rade, a i po preporuci je, pa se nadam da ce na kraju biti sve ok.
        A i da nece bas papreno da kosta

        Comment

        • Markedjani
          CBC Senator XXL
          • 24.07.2007
          • 968
          • BG-Cerak
          • Ford Escort RS2000 M

          #19
          Zavrsice ti posao sigurno... ima mozda malo vise da te kosta... ipak menjas dosta stvari... al posle si miran
          fordclubserbia.org

          Comment

          • stainless
            CBC Veteran
            • 26.10.2007
            • 183
            • CG

            #20
            Imam isti auto i motor,sipam sinteticko ulje ford formula e 5w30 koje preporucuju zbog lijepljenja ventila,posebno zimi.U motor staje 3,8l ulja,ono 200ml sto mi je ostalo jos nijesam dosuo a presao sam 5000km.
            Originally posted by Stefan_s
            Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

            Comment

            • nicolas
              CBC Veteran
              • 17.11.2007
              • 175
              • Beograd

              #21
              Evo ovako, preuzeo sam danas auto. Sve u svemu... uradjeno je mnogo: zamenjeni su dihtunzi, zupcasti kais, spaneri, komplet novo ulje (polu-sintenticko) Fordovo 10w40, ceo desni homokineticki zglob, manzetne i jos neke sitnice. Da, odveo je auto na centriranje trapa. Sve zajedno sa delovima i rukama je izaslo ravno 300 evra (takoreci uradjen veliki servis, a po stanju auta i bilo je neophodno). Sad, da li je mnogo ili malo... zavisi, ako je dobro uradjeno sve, ne zalim. A to cemo videti uskoro. Savetovao mi je da operem motor, kako bismo videli da li i dalje negde pusta ulja.
              Generalno pri povratku kuci, nisam primetio razliku - motor i dalje tiho radi, na leru negde oko 900 obrataja, u gradu ne prelazi 2000. Jedina bitna razlika je sto se homokineticki zglob ne cuje, pri skretanju... nista, tisina
              E sad malera... kada je danas zavrsio auto, isterao ga je u dvoriste servisa i tu je stajao na suncu dok nisam dosao po njega. A mislim... sta reci za ovu vrucincinu danas, auto je bio usijan lim. Preuzmem ja auto, odem do banke da podignem novac da platim, parkiram ga u hlad vratim se... kad ono naprsla soferka i to na vozacevoj strani odozgo ka dole (negde do pola, ali ce se sigurno prosiriti dalje ). Moram da zovem neki glass servis da vidim vredi li i moze li reparacija ili cu morati novu soferku da uzmem. Nema tragova udaraca, niti naprslina, jednostavno samo linija kuda je pukla i to je to. Kao da je pukla od vrucine (auto je inace skroz crn i stojeci na sucnu ugrejao se kao ringla).
              Jedino sto moram da iznesem kao zamerku je da me je auto sacekao prasnjav, kao da je bio u Sahari i otisci ruku svud po njemu, deluje mi nekako malo aljkavo. Ok, nisam cepidlaka, znam da je bilo dosta posla oko auta, ali je auto umazan i tamo gde stvarno ne vidim logiku. Drugo, izgleda da su mi "malo jace" otvorili haubu. Dodjem kuci, parkiram i slucajno bacim pogled kroz prozor i vidim da hauba nesto cudno stoji (presijavanje od Sunca). Izadjem da pogledam, vidim da je levi zazor dosta manji od desnog, kao da je hauba skroz pomerena u levu stranu. I plus kao da je leva ivica haube "ispupcena". Reko' da nije nesto ostalo ispod haube, pa da je zatvorena preko toga. Otvorim, vidim nema nista, krenem polako sa zatvaranjem i vidim da hauba ide malo ukrivo. Kako je doslo do toga, stvarno je tesko objasniti. Ok, zatvori se ona... ali na levoj strani skoro da i nema zazora, a na desnoj mogu mali prst da provucem (to tako nije bilo sigurno, jer kada sam kupovao auto obavezno sam gledao zazore zbog deformacija od udaraca i slicno). Jbg, to nisam video odmah po onoj vrucini danas,... sad... sta je tu je, ne vredi da se zalim.

              Comment

              • Markedjani
                CBC Senator XXL
                • 24.07.2007
                • 968
                • BG-Cerak
                • Ford Escort RS2000 M

                #22
                Pa gledaj... sta si sve menjao... to ti je ta cena.

                Nisi radio samo ono sto ti je curelo ulje... nego si radio i mehaniku i trap i veliki servis na motoru... sve to kosta a i opet mislim da te nije mnogo izaslo

                E da i ne zaboravi... imas DOHC motor... to znaci da se menjaju dva spanera... koji nisu jeftini

                I sad obrati paznju na potrosnju ulja kako se krece... da znas kakav ti je motor

                A na sledecem menjanju ulja... batali to Fordovo ulje i predji na Motul ili na Mobil1... nemam poverenja u to ulje i par puta se pokazalo kod mog ortaka na Escortu 1.6 16v da mu to Fordovo ulje bukvalno posrce za 1000-1500km... sipa motul... auto mu ne trosi ulje uopste

                A sto se tice ovih "incidenata"... jbg desava se

                A vidi za tu haubu... proveri da nije ostalo nesto pod haubom neki alat... oce majstori to da zaborave
                fordclubserbia.org

                Comment

                • nicolas
                  CBC Veteran
                  • 17.11.2007
                  • 175
                  • Beograd

                  #23
                  Da... zaboravio sam da kazem da su promenjeni svi filteri (benzin, ulje, vazduh), sto je naravno i normalno i pozeljnu pri ovakvom servisu.
                  Kao sto rekoh, ako je sve uradjeno kako treba i ako auto bude isao lepo... ne zalim nijedan dinar/evro koji sam dao. Naravno, opet imam ineku garanciju... samo sto, zbog drugih obaveza u zivotu, nije mi u interesu da provodim vreme u servisima (bar ne precesto). Ali, nadam se da ce biti sve ok.

                  Naravno, opracu motor i sa donje strane, po savetu, pa cu ga posmatrati, a praticu i preko meraca ulja, pa cemo videti da li trosi.
                  E sad, valjda i on sam zna ovo sto si rekao za Fordovo ulje. Jer po toj logici, ako motor posrce svo ulje na 1000-1500 km, odmah ce se videti, pa ce ispasti da nije dobro odradio posao.

                  Na kraju, kada sam trazio da mi pokaze bar neke delove koji su zamenjeni, bilo je malo sumnjivo, posto je majstor koji je radio auto dosao i rekao: "Pa znas, ima tu jedan covek sto nosi nepotrebne delove, bas je jutros odneo sve sto smo ti menjali na autu"
                  Ali ok, trazio sam da mi garantuju da ako bude nekih problema u predvidjenom roku trajanja zamenjenih delova, servis odrade ponovo (i naravno bez nadoknade).

                  I opsti utisak je da je vlasnik servisa krajnje korektan, hoce da poprica sa musterijom, sa mnom je razglabao o svemu, saslusa kakav problem imam. Ali, majstori su mu malo cudni. S ovim koji je u petak "preuzeo" mog Forda, sam pricao u nekoliko navrata po 10-ak minuta. I danas kada sam bio, opet sam pricao sa njim, pa sam otisao do banke da podignem novac da regulisem "ceh"... i kada sam se vratio, on mi se obraca onako ozbiljno: "Dobar dan, izvolite, treba Vam nesto"
                  Reko': "Pa bio sam malopre, pricali smo, dosao sam da platim", on me zbunjeno pogleda, ja produzih do vlasnika... i eto.
                  A i sto se tice urednosti, auto mi je tako prljav predat da me bilo sramota da prodjem kroz grad , kao da sam dosao sa nekog relija... em prvljav svuda, prasnjav, masan... kao da su se trudili da ga sto vise umazu.

                  A sto se tice haube, prvo sto sam pogledao je da li je nesto ostalo ispod, pa se zaglavilo ali nije... jednostavno je iskrivljena u samom lezistu

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #24
                    Kazem da posrce ulje za 1000-1500 km a motor skroz ispravan... pricam ti za slucaj sto je bilo kod mog ortaka na Escortu 1.6 16v

                    Samo ti mene poslusaj... iako ti ne bude trosio ulja sa tim Fordovim uljem... sipaj Motul ili Mobil1

                    Ako su ti stvarno iskrivili haubu... probaj ako mozes sam da je ispravis... a ako ne moze i da mora kod limara da se tera... onda mu to reci i reklamiraj
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • RANK
                      CBC Senator XXL
                      • 28.02.2007
                      • 1635
                      • Beograd
                      • FIAT MAREA WEEKEND 1

                      #25
                      prvo,kako su ustanovili gde pusta ulje ako nisu prethodno oprali motor?
                      drugo,prasnjav,prljav, zasto ga nisu oprali posle servisa?
                      trece,za haubu se obavezno pozali, bar neka je usteluju.
                      "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                      Comment

                      • nicolas
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2007
                        • 175
                        • Beograd

                        #26
                        Markedjani... iskreno, jel imas ti nekog ortaka, a da ne vozi Frodaca?
                        Motul ili Mobil1... isto polusintetiku?

                        Motor nije opran i tu nema dileme, a kako su ostanovili gde pusta? E to stvarno ne znam, verovatno iz nekog iskustva... auto je podignut na dizalicu, pa se odozdo mozda videlo tokom rada... s obzirom da je izbacivao dosta ulja, nije moglo da ostane neprimetno mesto gde pusta.

                        Za haubu, recicu im svakako, ali jbg... kad na onoj vrucini nisam odmah to primetio. Ovako je sad njihova rec protiv moje. Auto je prenocio kod mene... svako bi mogao da kaze da sam ko zna sta ja tu cackao, pa zeznuo i sad hocu da mi to drugi sredi. Plasim se kada bi i pokusali da je usteluju da bi mogli da naprave jos gore... jer ipak nisu limari.
                        Video sam to i po problem sa elektro-instalacijama. Kada sam ostavio auto, pre nego sto sam otisao, rekao sam majstorima da pri paljenju ponekad moze doci do problema sa relejima kod akulmulatora (jbg, sad je na redu da se pregledaju instalacije, pa cu i to srediti). Ti releji nekad prave zafkanciju, pa kada se kljucem da kontakt, auto nece ni da vergla - jednostavno ne moze kljuc uopste da se okrene (jace okretanje bi slomilo ili njega ili bravicu). Onda mora da se otvori hauba i promrdaju releji (negde izgleda gube kontakt) i posle upali.
                        Da, ono sto sam zaboravio da napomenem, mozda vise kao anegdotu... kada sam dosao danas po njega, kazu mi: "Sad smo ga isterali, ali nece da upali". Reko': "Jel vergla"? Kaze majstor: "Ne". Promrdam releje kod akumulatora i upali iz prve. Pitam da li oni znaju sta je tacno u pitanju... i dobih odgovor: "To ce morati elektricar da ti pogleda"... sto sam i sam znao
                        Tako da, sta je tu je... bolje da mi ne cackaju nista sto nije u njihovoj nadleznosti, na kraju ce me vise kostati
                        Samo neka su oni svoj deo posla oko motora uradili dobro i bicu zadovoljan.

                        Comment

                        • Markedjani
                          CBC Senator XXL
                          • 24.07.2007
                          • 968
                          • BG-Cerak
                          • Ford Escort RS2000 M

                          #27
                          Jbg... sta ces... druzim se uglavnom sa Fordashima

                          Ostala bagra me mnogo ne zanima

                          Salim se...

                          Naravno polusintetiku

                          Jbg stvarno mi sad malo bzvz sto si imao takvih iskustava... znam da moja "banda" nije imala takvih problema kod njega
                          fordclubserbia.org

                          Comment

                          • RANK
                            CBC Senator XXL
                            • 28.02.2007
                            • 1635
                            • Beograd
                            • FIAT MAREA WEEKEND 1

                            #28
                            samo kazem da je nedopustivo da servis otkloni jedan problem a napravi drugi, treci i sl. to mora da im se ,u najmanju ruku, stavi do znanja.
                            sa druge strane, ako si ti zadovolan, onda je sve ok.
                            "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

                            Comment

                            • stefan148
                              CBC Senator
                              • 17.09.2007
                              • 228
                              • beograd-zvezdara-lion

                              #29
                              ja svoj auto radim kod njih i do sada je sve bilo kako treba, ljudi su korektni i spremni da rade. stvarno mi nije jasno kako je doslo do te situacije sa haubom, ali sta ces, trebas za to da im se pozalis jer to nije u redu. a to sto je bio prljav posle servisa - kakve to veze ima? bio je na servisu, a ne na izlozbi. u svakom slucaju, nadam se da ce sa autom biti sve ok.

                              Comment

                              • nicolas
                                CBC Veteran
                                • 17.11.2007
                                • 175
                                • Beograd

                                #30
                                ^ Samo da znas, setio te se kada sam spomenuo po cijoj preporuci dolazim
                                Vlasnik je krajnje cool lik i sa njim moze sve da se dogovori. Nije jedan od onih nabedjenih -> ti imas problem, zato sam ja ovde glavni baja, a uz to cu da te "o****m kao ovcu". Iskreno, mislim da kada bih sad odvezao auto i rekao mu za haubu, da ne bi bilo nikakvih problema i da bi mi nadoknadio ili sredio to. Medjutim, ne volim takve situacije... jbg, nisam primetio na vreme i sta sad da radim (nauk za ubuduce... kada preuzimam auto sa servisa, pre sedanja u isti, detaljno sve pregledati).
                                Kapiram da im je tokom servisa nesto ostalo od alata pod haubom, nisu videli pa da su pokusali da je zatvore, malo "isterali" iz lezista i posle jbg... ostalo tako.
                                U ovoj situaciji, stvarno nemam dokaz da je to u servisu napravljeno, a necu nikoga da nabedjujem s obzirom da mi je ovo prvi servis tek kupljenog auta, pa da me posle ne tera maler. Mozda bi oni cak i platili da se to sredi kod limara, ali kakav sam baksuz, posle bi mi otisli nesto mnogo skuplje, pa cu dati jos vise para (eto, kao sto mi je soferka juce naprsla ).

                                Ali dobro, skrenusmo sad na druge teme. Glavna tema ovog topica je bila problem sa uljem i motorom. Kako su mi neki predocili (na drugom forumu pogotovo) da je mozda ceo motor otisao u mp3, na kraju je ispalo dobro... za 300 evra uradjen veliki servis i sada bi trebalo da je sve ok. Nadam se da sam sa motorom zavrsio, pa da polako krenem na elektro instalacije, pa ugradnju plina.

                                Comment

                                Working...
                                X