ventilator...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • stainless
    CBC Veteran
    • 26.10.2007
    • 183
    • CG

    ventilator...

    Kad se pali ventilator na escorta v?Skala je sa slovima(NORM),dodje sasvim blizu crvenog polja (oko 5mm) i nista,termostat sam mijenjao prije 2 mjeseca,a ventilator sam spajao direktno i radi.
    Takodje imam problem da skala stoji na sredini i onda odjednom padne dolje pa se vrati i tako povremeno,cak i dok auto radi u mjestu .
    Originally posted by Stefan_s
    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...
  • 911s [SK]
    CBC Senator
    • 21.11.2007
    • 242
    • Beograd

    #2
    Meni se pali tačno na polovini skale. Desilo se jednom da je crkao osigurač, pa nije se uopšte palio.


    In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

    Comment

    • stainless
      CBC Veteran
      • 26.10.2007
      • 183
      • CG

      #3
      Nije osigurac provjerio sam,sta jos moze biti uzrok?
      Originally posted by Stefan_s
      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #4
        Moze biti termoprekidac ventilatora da kasno pali.
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • stainless
          CBC Veteran
          • 26.10.2007
          • 183
          • CG

          #5
          ok,idem ovih dana kod majstora,nego moze li jos neko da mi potvrdi da se pali na pola,znaci zetec motor escort mk-5b iz 93g.
          Originally posted by Stefan_s
          Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

          Comment

          • 911s [SK]
            CBC Senator
            • 21.11.2007
            • 242
            • Beograd

            #6
            Pazi, meni nije Zetec nego CVH. Znači, ne mora baš na pola, ali bi na max dve trećine skale morao da se upali.


            In those early days the Golf only had one serious rival - Ford's XR3, which was just as fast and handles just as well. It was the same size as a Golf, and about as a same price, but the drivers - they were completelly different...

            Comment

            • lakilucano
              CBC Senator XXL
              • 31.08.2007
              • 421
              • Bezanijska kosa

              #7
              da li ventilator uopste ima normalan rad da se povremeno pali i gasi ili se uopste ne pali?
              bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
              Ne predaj se nikad,osim kad moraš.

              Comment

              • stainless
                CBC Veteran
                • 26.10.2007
                • 183
                • CG

                #8
                Ne pali se uopste,ni posle pola sata rada u leru,a kazaljka deset minuta pokazuje temperaturu pa onda padne na dno i sve tako.
                Originally posted by Stefan_s
                Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                Comment

                • M-power
                  Moderator
                  • 10.01.2005
                  • 10060
                  • Bg; Banovo Brdo
                  • CorsaC, astra H,

                  #9
                  Uhh uh, brzo resavaj to...mora da se pali.
                  To date there has never been a faster car built for the public road and,
                  it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                  Comment

                  • stainless
                    CBC Veteran
                    • 26.10.2007
                    • 183
                    • CG

                    #10
                    kupio danas termodavac 10,5e i termoprekidac 14,5e.
                    prvi sam zamijenio i kazaljka opet normalno radi,a prekidac cu sjutra pa javljam rezultate.
                    Originally posted by Stefan_s
                    Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                    Comment

                    • stainless
                      CBC Veteran
                      • 26.10.2007
                      • 183
                      • CG

                      #11
                      ljudi imam problem,termoprekidac koji sam kupio normalno se zasarafi umesto starog ali ima razlicit prikljucak,stari je bio okrugli sa 2 okrugla pina u njemu dok je ovaj kockasti i ima cetiri pljosnata pina.
                      Postoji li mogucnost da to nekako sredim,mogu li na primer da otkinem okrugli dzek sa zica i da stavim kockasti?Bi li to radilo?
                      Originally posted by Stefan_s
                      Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                      Comment

                      • nicolas
                        CBC Veteran
                        • 17.11.2007
                        • 175
                        • Beograd

                        #12
                        Po nekoj logici, moglo bi da radi, s tim sto moras da pazis gde sta vezujes i da to pedantno uradis. Mada, ja bih ti predlozio da se pre bilo kakve rabote posavetujes sa nekim ko se razume u to da ne bi kupovao posle novi termoprekidac.

                        Comment

                        • stainless
                          CBC Veteran
                          • 26.10.2007
                          • 183
                          • CG

                          #13
                          izgleda da je stari termoprekidac bio ispravam,ventilator se pali tacno na zadnje slovo,N cini mi se.
                          Originally posted by Stefan_s
                          Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                          Comment

                          • nicolas
                            CBC Veteran
                            • 17.11.2007
                            • 175
                            • Beograd

                            #14
                            Hm... kod mene na 5-ici se ventilator pali izmedju O i R.

                            Comment

                            • paki
                              CBC Član
                              • 09.05.2006
                              • 48
                              • Nish

                              #15
                              Pre svega moras proveriti da li ti termostat otvara,prostije receno kad upalis auto i radi jedno desetak minuta a i manje jedno crevo koje ulazi u hladnjak ti je vruce,drugo hladno,kada ti sat dodje do polovine odprilike,termostat treba da otvori i drugo crevo ce biti vruce...
                              Ventilator treba da ima dve brzine,uglavnom,ali kod starijih modela ima samo jednu...
                              E sad ako termostat normalno otvara odprilike na 92 stepena ventilator bi trebao da pali od 98 do 105...
                              A ti pre svega uradi sledece,davac za temperaturu rashladne tecnosti skini,obicno je negde kod termostata,verovatno je na sebi nakupio kamenca pa brlja,i onaj deo sto stoji u vodi operi varikinom ili nekim sredstvom koje nagriza cilit bang,bla,bla,bla... uzmi kontakt sprej i naprskaj pinove...
                              Srecno ti bilo,aj pa javi...

                              Comment

                              Working...
                              X