VW Polo 1.0

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zaki
    CBC Veteran
    • 01.09.2006
    • 199
    • Beograd
    • Fiat Stilo 1.9JTD

    VW Polo 1.0

    Moj otac je pre par meseci kupio Pola 1.0 1997.god.
    I otisao kod majstora, da promeni dihtung motora i on mu kaze da je bolje da odmah proda auto jer mora motor da se hilzuje (ubace hilzne, nemam pojma da li se tako kaze nadam se da cete razumeti) ali to ne moze da se uradi na njegovom motoru zato sto ima aluminijumski blok.
    Pitanje je da li to moze da se uradi, i sta vi mislite o ovom problemu?
    pozdrav
    Calu je isti taj majstor rekao da vlada misljenje da taj motor od 999 kubika sa aluminijumskim blokom prelaz max 120000 km.
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    #2
    sta to kod tebe u kraju postoi samo jedan majstor , na koi dihtung mislis kada kazes dihtung motora
    WOW jesu cudo ti majstori na balkanu , sami strucnjaci , jel to jedan od onih majstora sto ponalazi kvarove na slusanje rada motora ...
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

    Comment

    • zaki
      CBC Veteran
      • 01.09.2006
      • 199
      • Beograd
      • Fiat Stilo 1.9JTD

      #3
      Nemam pojma koji dihtung, ali pitacu, reci cu mu da potrazi drugog majstora. Jel ima jos neko misljenje?

      Comment

      • zaki
        CBC Veteran
        • 01.09.2006
        • 199
        • Beograd
        • Fiat Stilo 1.9JTD

        #4
        Kaze da je to dihtung glave motora, i opet mu je probio. Jel zna neko nesto o ovom problemu, i uopste motoru?

        Comment

        • zaki
          CBC Veteran
          • 01.09.2006
          • 199
          • Beograd
          • Fiat Stilo 1.9JTD

          #5
          Jel se hilzuje ako ima aluminijumski blok motor? Vredi li to raditi?

          Comment

          • RS-4
            CBC Veteran
            • 29.04.2008
            • 162
            • Norway

            #6
            Polo 1.0 1997, 99% nije podlozan remontu motora tj. doljnjeg dela motora. Sam dihtung glave se moze menjati ali nista vise od toga. Menja se ceo polumotor ako se za to ukaze potreba, razlog tome su tkz. lomljene klipnjace. Kazem 99% a ako das tacnu oznaku motora recicu ti 100%.
            Mozda ti je taj tvoj majstor upravo to rekao ali si ti to shvatio kao hilznovanje alu bloka?!

            Pozdrav

            Comment

            Working...
            X