Pojavio se problem, i prikupljajuci informacije, dosao sam do nekih detalja.
Motor se pregreva, i verovatno je pumpa za vodu. Termostat i nema priliku da se otvori, nema protoka tecnosti.
Problem je u proceduri zamene rashladne tecnosti. Da li je moguce, da je aktuelan cudan sistem vakuumiranja instalacije i sipanje mesavine antifriza.
Zar nije moguc neki drugi nacin, posto ovako se ne garantuje da nece biti vazdusnih cepova, ne garantuje se da nece temperatura izdvojiti gasove iz tecnosti..a nema sistema za odusku.
Neki savet da li je moguc, ili da pravim vakuumsku instalaciju za nalivanje mesavine antifriza.
Motor je AQY, 2000, 8 ventila, standardan VW..nema veze sto je u bubi, ima ga i na drugim tipovima..
Poz
Motor se pregreva, i verovatno je pumpa za vodu. Termostat i nema priliku da se otvori, nema protoka tecnosti.
Problem je u proceduri zamene rashladne tecnosti. Da li je moguce, da je aktuelan cudan sistem vakuumiranja instalacije i sipanje mesavine antifriza.
Zar nije moguc neki drugi nacin, posto ovako se ne garantuje da nece biti vazdusnih cepova, ne garantuje se da nece temperatura izdvojiti gasove iz tecnosti..a nema sistema za odusku.
Neki savet da li je moguc, ili da pravim vakuumsku instalaciju za nalivanje mesavine antifriza.
Motor je AQY, 2000, 8 ventila, standardan VW..nema veze sto je u bubi, ima ga i na drugim tipovima..
Poz
Comment