VW New Beete 2.0L pregrevanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vladd
    CBC Senator XXL
    • 09.07.2006
    • 581
    • NBG

    VW New Beete 2.0L pregrevanje

    Pojavio se problem, i prikupljajuci informacije, dosao sam do nekih detalja.

    Motor se pregreva, i verovatno je pumpa za vodu. Termostat i nema priliku da se otvori, nema protoka tecnosti.

    Problem je u proceduri zamene rashladne tecnosti. Da li je moguce, da je aktuelan cudan sistem vakuumiranja instalacije i sipanje mesavine antifriza.
    Zar nije moguc neki drugi nacin, posto ovako se ne garantuje da nece biti vazdusnih cepova, ne garantuje se da nece temperatura izdvojiti gasove iz tecnosti..a nema sistema za odusku.

    Neki savet da li je moguc, ili da pravim vakuumsku instalaciju za nalivanje mesavine antifriza.
    Motor je AQY, 2000, 8 ventila, standardan VW..nema veze sto je u bubi, ima ga i na drugim tipovima..

    Poz
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Zamenom antifriza neces otkloniti problem pregrevanja.Treba postaviti dijagnozu,zameniti sta je neispravno .Ako to znas da uradis nece ti biti problem da ga napunis antifrizom.

    Comment

    • Vladd
      CBC Senator XXL
      • 09.07.2006
      • 581
      • NBG

      #3
      Zamenom pumpe(sa metalnim propelerom), i termostata pride (cekaju u gepeku), kaisa i spanera i par semeringa(servis komplet), ocekujem da sam otklonio uzrok.
      Hladnjak je propustan, dihtung glave ok(meka su creva, dobra kompresija, ne gubi vodu).

      Problem mi je nalivanje antifriza, a da ne proizvedem vazdusni cep.
      Sa doticnim vakuumom ne ocekujem resenje problema vazdusnog cepa(imam neko iskustvo sa vakuum standovima), pa me zanima da li se neko borio sa doticnim problemom.

      Ispade da je zamena antifriza najveca petljavina...

      Poz

      Comment

      • low rider
        CBC Senator XXL
        • 03.04.2006
        • 613
        • Beograd

        #4
        Mozda je banalno pitanje, ali zar ne moze taj sistem da se odzraci kao i mnogi sistemi bez oduska tako sto se skine cep sa ekspanzione posude u toku rada motora, dok je otvoren termostat ?

        Comment

        • Vladd
          CBC Senator XXL
          • 09.07.2006
          • 581
          • NBG

          #5
          Pa izgleda da je rizicno, i nedovoljno. MAda niko da se javi, kao da se ne menja antifriz na VW motorima

          Poz

          Comment

          • Vladd
            CBC Senator XXL
            • 09.07.2006
            • 581
            • NBG

            #6
            Duzan sam epilog.

            Zamenjena pumpa kojoj se raspao propeler, i koji je napravio sav cirkus. Pride zamenjen termostat, naravno kaisevi i spaneri.

            Voda i odzracivanje je odradjeno po metodi "low rider"-a , i uz malo vecu potrosnju mesavine, uspesno ...za sada je sve ok(100km).

            Zamenjen i termoprekidac za ventilator, mada greskom, kontakti na konektoru ventilatora su bili neupotrebljivi, otseceno i povezano elektricarski, luster kleme, silikon..vezice...

            Ostaje mi samo kletva za bivseg vlasnika:
            "Ko ne menja pumpu sa zupcastim, dabogda mu rezervoar bio busan"

            Poz.

            Comment

            • mishio
              CBC Senator XXL
              • 29.05.2007
              • 1204

              #7
              pa koliko je buba presla kad joj je pumpa otisla ? i po knjizi se ne manja pumpa kad i zupcasti

              Comment

              • Vladd
                CBC Senator XXL
                • 09.07.2006
                • 581
                • NBG

                #8
                90kkm, menjan zupcasti, ali se "stedelo", usledile majstorcinine parole "sto da se menja pumpa kada ne curi, a spaner se samo cuje, moze jos to da gura.." ..standrdan princip jajarenja.

                Comment

                • mishio
                  CBC Senator XXL
                  • 29.05.2007
                  • 1204

                  #9
                  iskreno ne znam za bubu, ali vecina proizvodjaca deklarise npr Hyundai za santa fe, da tek na 250000km samo proveru pumpe, a zamenu na 300000km ... tako da mi to cudno, sem ako nije km vracana

                  Comment

                  • milan_g1
                    CBC Senator XXL
                    • 07.02.2007
                    • 863
                    • Karaburma

                    #10
                    Ja kada sam radio motor, majstor je insistirao i na zameni pumpe, koja je inace jeftina u odnosu na skupu popravku koju moze da prouzrokuje. A moja stara pumpa je bila potpuno ispravna i suva, ali sto je sigurno sigurno je! Kaze da ju on menja sa svakom zamenom zupcastog, to je neko pravilo...
                    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                    Comment

                    • mishio
                      CBC Senator XXL
                      • 29.05.2007
                      • 1204

                      #11
                      da kod starih auta svi praktikuju jer originalne izdrze dosta, posle ove sto se prodaju se i menjaju svaki veliki servis, ali generalno kod novih vozila ne riknjava to tako cesto, ne pre 250tkm ..

                      Comment

                      • Vladd
                        CBC Senator XXL
                        • 09.07.2006
                        • 581
                        • NBG

                        #12
                        Ovo je poluistina.

                        Cinjenica je da VW(bezobrazno) ugradjuje pumpe sa plasticnim propelerima, i da se po celoj planeti preporucuju zamenske pumpe sa metalnim propelerima.
                        I eksploatacija je dokazala negativnu pojavu, lomljenja propelera, i podizanja temperature motora.
                        Drugi je problem "balkansko odrzavanje", i pusta zelja da se auto "ne pipne" jedno bar 100000km..

                        Poz

                        Comment

                        • JNC
                          CBC Senator XXL
                          • 19.12.2006
                          • 1332
                          • Beograd

                          #13
                          Gde su svi ovi vagenovci da kazu sta i kako, ja koliko znam, a ovo mi je receno bas za novije modele, obavezno se menja pumpa kad i zupcasti, e sad sto to kod nas uglavnom kao sto rece Vladd .

                          Comment

                          • mishio
                            CBC Senator XXL
                            • 29.05.2007
                            • 1204

                            #14
                            e pa to je onda sigurno u knjizi i navedeno da se menja ako je vec uradjeno tako, plasticno .. to je druga prica

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              vecina proizvodjaca deklarise npr Hyundai
                              ali VW ne spada u tu vecinu proizvodjaca. koliko znam, VW ima problematicne novije konstrukcije koje zahtevaju vanredne popravke nekih sklopova, poput ove pomenute u vrlo kratkim vremenskim intervalima.

                              Hyundai je klasa iznad po kvalitetu, po mom misljenju danas.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X