300E W124

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Alien108
    CBC Veteran
    • 03.06.2008
    • 129
    • Beograd

    300E W124

    Sa ovim mojim nikad nije dosadno...
    Problem sa jednim ventilom, kada se hladan upali klikće nakon toga dosta dugo.
    Šta bi mogao biti uzrok(ci)?
  • Gazda Milutin
    CBC Senator
    • 31.01.2008
    • 267
    • Pancevo

    #2
    Hidro-podizach ne drzi pritisak. Prvo probaj sa zamenom ulja+filtera i dodaj aditiv za hidro podizache

    LINK: http://www.liqui-moly.de/liquimoly/prod ... _1009.html

    Ako to ne upali ondak ovo:



    ...menjao sam ih sve iako se samo jedan chuo i to kada je motor hladan... Ja, bar, nisam znao caku da prepoznam koji je konkretno...
    Tek kad se skine provalish koji je al' tad ne ide nazad za ostale... Ma, da ispricham iz pochetka:
    Pricham za benzinski motor...
    Raskrchish sav "garnirung" (filter, kablove...) oko poklopca ventila i odvoish isti od glave. Prethodno si uz hidro-podizache kupio novi dihtung poklopca, za svaki slucaj, koji u dogovoru sa prodavcem mozesh vratiti ako je tvoj stari OK.
    Odvojish prvo glavnu uljnu magistralu (ona cevka na vrhu iznad klackalica) koja je pricvrscena za glavu srafovima koji drze i klackalicu I i IV cilindra. Ondak' odvijesh i ostale i skinesh sve klackalice... E sad, ja sam gledao polozaj bregaste i pre skidanja okretao na prazno radilicu da bi rasteretio pritisak bregaste na klackalice. Trazio sam neki polozaj gde ce svi ventili biti najmanje "uprti" bregastom... Kasnije sam uvideo da ne mora bash tolko' da se muchim jer klackalica sama pri zatezanju lepo "legne ". OBAVEZNO PAZI odakle skidash koju klackalicu jer NISU SVE ISTE. OBAVEZNO PAZI na male plochice koje idu izmedju hidro-podizacha i ventila pri skidanju. Gledaj da ti sve ostanu na "sipkama" ventila sto i nije preterano teshko jel' ih samo ulje drzi "zalepljeno". E sad, postavish klackalicu u stegu jednu po jednu (na jednoj klackalici imash dva podizacha) i kombinirkama cupash podizach. ETO TU JE CAKA! Kada krenesh da vucesh ako ide tesko, podizac je dobar, ako ga izvucesh lako, onda ne valja... Ja sam svaki cupao ko' lud i pokrivio prsten kojim se podizach u unutrasnjosti klackalice drzi tako da isti nisam mogao vratiti nazad. Onaj koji izleti lako bi po obodu trebalo da bude prljav od ulja jer je taj pustao pritisak...
    Novi podizach samo utisnesh u klackalicu i to je to... 8 puta! Kod vratjanja postujesh obrnutu proceduru i pri zatezanju PAZI da srafovi lepo i ravno uhvate glavu POSEBNO kod klackalica koje su "napete" bregastom!
    Srafove bi trebalo zategnuti 2,5-2,8 kg ako imash "kilo" kljuch a ja sam ih zategnuo MAXIMALNOM SNAGOM PROSECNOG SRBINA! i eto... Gledaj na kraju kako vratjash uljnu magistralu jer ima tachno mesto gde "leze".

    Ja sam stari dihtung namazao diht masom WURTH, sacekao 10 min i prisrafio nazad a zatim vratio "garnirung" I kresno motor.
    NAPOMENA: Pre vratjanja poklopca ventila DOBRO SAM NAULJIO klackalice prosipajuci malko ulja preko istih da bi pri startu motor odmah imao podmazivanje u glavi!!!

    I TO JE TO! Motor se vishe ne cuje...

    Nadam se da sam ti objasnio kako treba! Bez straha jer uopste nije tako tesko kako se cini na ovaki' opis!

    PS To sam pisao na drugom forumu a ovde sam samo copy/paste a kod tebe ima vishe podizacha jer sam ja rasturao 200 motor. Valjda je postupak isti...

    Ako ne zelish sam da cackash,ondak' u servis.

    Pozz
    - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

    Comment

    • Alien108
      CBC Veteran
      • 03.06.2008
      • 129
      • Beograd

      #3
      Gazda, svaka čast i naravno probaću sam, šta mogu kad volim.

      Pozdrav i HVALA!

      Comment

      • Gazda Milutin
        CBC Senator
        • 31.01.2008
        • 267
        • Pancevo

        #4
        Ondak' SRETJNO!
        - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

        Comment

        Working...
        X