Ford Sierra

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sajkokiler
    CBC Član
    • 17.07.2008
    • 20
    • Bgd

    Ford Sierra

    Ford Sierra 1988 2.0i - jedna bregasta,ugradjen Lovato gas.Problem se javlja pri paljenju.Naime,palim na benzin,auto upali na "pola kljuca" i odmah se ugasi.Ranije je bilo dovoljno da to ponovim 4-5 puta i da,recimo sesti put upali i radi relativno normalno na ler gasu.Kad dodam gas,automatski se prebaci na plin i radi ok.U poslednje vreme ne mogu uopste da ga upalim na benzin.Upalim,on se odmah ugasi i tako u beskonacnost.Cim ga upalim moram da mu dodam dobar gas 3500-4000 obrtaja da bi prebacio na plin,nakon cega radi odlicno na nekih 900 obrtaja.Gas moram da dodajem lagano,jer ako naglije pritisnem papucicu,kao da pocne da se gusi i gasi se.Inace da ponovim,na plinu radi sasvim normalno.Nakon duze voznje,kad se dobro ugreje motor,uspevam da ga upalim i na benzin,ali ne radi sasvim stabilno i nepravilno prima gas.Menjao sam mu protokomer i ler lauf ventil(kako ga vec ko zove),kablove,svecice,razvodnu kapu,ruku,znaci struja bi trebalo da je ok.Par "majstora" mi je reklo da ne diram nista."Dok ide - ide" jer ne znaju tacno sta je u pitanju,pa da ne menjaju redom da me ne izadje "skuplje pita nego tepsija"
    Da li je neko imao slican problem,ili mozda zna sta je u pitanju ili da mi preporuci nekog ko se razume u posao.
    Unapred zahvalan
  • sajkokiler
    CBC Član
    • 17.07.2008
    • 20
    • Bgd

    #2
    Izgleda da je ipak "dok ide ide" ??

    Comment

    • sajkokiler
      CBC Član
      • 17.07.2008
      • 20
      • Bgd

      #3
      Zaboravio sam da spomenem,mozda i nema veze,ali pri tom paljenju/gasenju prilicno se oseca miris benzina,a u toku voznje na benzin cuje se dobrano zveketanje u motoru(ventili,kvalitet benzina...???).Na plinu radi normalno...

      Comment

      • Markedjani
        CBC Senator XXL
        • 24.07.2007
        • 968
        • BG-Cerak
        • Ford Escort RS2000 M

        #4
        Imao sam do skora Sierru sa istim motorom...

        Pazi to moze da bude sta oces... mislim na to sto se gasi cim ga upalis...

        Pocev od protokomera (pitanje je kakav je taj protokomer koji si zamenio),motorica ler gasa,zaprljane ili lose dizne,regulator pritiska goriva,pumpa (slab pritisak goriva)... mozda i sam ECU brlja

        Iskren da budem... ne znam koliko ti se isplati sva ta zajebancija... jer posto vidim da auto ima plin i verovatno je ceo sistem ubrizgavanja zapusten cim se gasi,trosi mnogo,gusi se i ide lose na benzin...

        Jedino da probas da odradis dijagnostiku... al to jedino sam da odradis... posto ne znam nikog ko bi ti to odradio

        Moja preporuka... izbaci EFI ubrizgavanje i stavi dvogrli karb... mnogo ce te jeftinije kostati a posto uglavnom vozis na plin... imaces tj neces imati skoro nikakvih muka u radu sa benzinom a i plinom
        fordclubserbia.org

        Comment

        • sajkokiler
          CBC Član
          • 17.07.2008
          • 20
          • Bgd

          #5
          Hvala na sugestijama.Od kad sam pazario kola imam probleme sa benzinom,redje plinom.U poslednje vreme taj problem sa paljenjem je eskalirao,kao sto rekoh nece vise da se upali na benzin kako treba,pa sam i razmisljao o ciscenju brizgaljki... Ne znam,laik sam.
          Gde bi mogao da odradim to budzenje sa karburatorom,koliko ce da me kosta,kakva je potrosnja posle toga,koliko je to pouzdano resenje.... Brdo pitanja
          Hvala jos jednom

          Comment

          • Markedjani
            CBC Senator XXL
            • 24.07.2007
            • 968
            • BG-Cerak
            • Ford Escort RS2000 M

            #6
            U svakom slucaju pouzdanije resenje nego veoma neispravan EFI sistem

            A sto se tice potrosnje... barem kod mene je tako bilo... na plinu bi trebalo manje da ti trosi (moja stara Sierra 2.0 dvogrli karb je trosila 13-14 lit plina po gradu a ova sto sam do skora imao je cepala bez pardona i 15-16 lit plina) a sto se tice benzina,ako je ispravan karb i ako je sve lepo ustelovano + dobra struja i filteri ocekuj negde oko 11-12 lit benzina.

            Imam majstora koji to moze da ti odradi... al ne znam da li ima usisnu granu sa karbom... al mogu da ti se raspitam... al slobodno pusti i ti pipke (trazi likove koji rasturaju Sierre... uglavnom su 2.0 i sa karbom )
            fordclubserbia.org

            Comment

            • sajkokiler
              CBC Član
              • 17.07.2008
              • 20
              • Bgd

              #7
              Meni je trenutno potrosnja na plinu 12l po gradu i radi odlicno,nemam nikakve zamerke,jedino me taj benzin zeza.Sad se natezem sa paljenjem,a kako je krenulo,imam utisak da kroz skorije vreme necu uopste moci da ga upalim... Da nije toga,odnosno kad bi pouzdano mogao da ustanovim sta mi pravi problem,ne bi se ********o sa karburatorom,radije bi sanirao postojece... Problem je sto jos niko nije u stanju da uradi dijagnostiku kako treba,ili nece da se smara sa krsem ili ce da me oguli menjajuci redom dok ne nabode sta je u pitanju...

              Comment

              • greywiendog
                CBC Senator XXL
                • 01.12.2006
                • 421
                • Stara Pazova

                #8
                Ja sam imao sierru 2.0 takodje na plin... Tvoja jos ide na benzin, moja nije isla nikako... kada sam prebacivao na benzin sa plina u toku voznje, cim bih stisnuo kocnicu ili kvacilo, auto bi se ugasio... Tako da sam vozio na plin dok je nisam prodao...
                Kolumbo, Kolumbo, ****m te radoznalog...

                Comment

                • sajkokiler
                  CBC Član
                  • 17.07.2008
                  • 20
                  • Bgd

                  #9
                  Vrlo ohrabrujuce

                  Comment

                  • Markedjani
                    CBC Senator XXL
                    • 24.07.2007
                    • 968
                    • BG-Cerak
                    • Ford Escort RS2000 M

                    #10
                    Uradi sam dijagnostiku... ako hoces... dacu ti upustva kako se to radi iz Autodate

                    To ti je najveci problem sa matorim EFI ubrizgavanjem... verovatno tu vise stvari ne stima i sad je to katastrofa zeznuto otkriti sta je... za jedan simptom moze da bude jedno 10 razloga zasto lose radi
                    fordclubserbia.org

                    Comment

                    • sajkokiler
                      CBC Član
                      • 17.07.2008
                      • 20
                      • Bgd

                      #11
                      Bio bih ti zahvalan za to uputstvo za dijagnostiku... Bar da probam

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #12
                        Daj mi broj motora pa cu da postavim...
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • sajkokiler
                          CBC Član
                          • 17.07.2008
                          • 20
                          • Bgd

                          #13
                          Evo ga broj motora:JK80067 Koliko je pouzdana takva vrsta dijagnostike,jesi li imao neka iskustva?

                          Comment

                          • Markedjani
                            CBC Senator XXL
                            • 24.07.2007
                            • 968
                            • BG-Cerak
                            • Ford Escort RS2000 M

                            #14
                            Nema nista po toj oznaci... ajd idemo naslepo i odabracu jedan 2.0i OHC motor... sve je to isti djavo...

                            Aj npr ovaj od 115ks...

                            Al gledaj... ima samo jedan problem... posto uglavnom vozis na plin... moraces da resetujes ECU (skini klemu sa aku-a na jedno pola sata i posle vrati)... i moraces da provozas na benzin jedno 100-tinak km da bi ECU mogao da zapise sve greske koje se javljaju na benzinu

                            A dzek za dijagnostiku ti se nalazi kod akumulatora



                            Ova ispod slika ti opisuje kako izgleda jedan kod... u ovom slucaju kod 24

                            fordclubserbia.org

                            Comment

                            • xxx1
                              CBC Član
                              • 17.12.2007
                              • 93
                              • Batajnica

                              #15
                              Koliko sam procitao problem kod tvog forda, najlogicnije i bar po meni jedno od realnijih resenja, moze da bude da ti negde vuce fals vazduh, sto znaci da ti negde u sistemu za dovod i ubrizgavanje goriva dolazi do pojave vazduha u istom, tako da ceo taj sistem dovoda i ubrizgavanja goriva dobro i veoma pazljivo prekontrolisi jer fals vazduh moze da ti se pojavi npr. kad su creva negde malo pokidana, u pumpi ... Navodi me na ovo jer si takodje rekao da se oseti miris goriva, sto moze da bude posledica nekog pokidanog creva ( npr. povratnog ), a i rekao si da je potrebno 5,6 puta da se vergla da bi jedva nekako upalio, sto takodje moze da znaci da mu je toliko puta verglanja potrebno da izbaci vazduh iz sistema da bi mogao da upali. Isto tako si rekao da na plinu nema problema, sto isto vuce na to da ti na benzinu negde vuce fals vazduh. U svakom slucaju bolje proveri ovo, nego da se naplacas po servisima i za razne delove a ono ustvari bude neki banalan problem.
                              Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                              Comment

                              Working...
                              X