Ljudi ajde malo pomoci,naravno ko zna ili sluti.
Imam "problem" sa mozgom sto sam toliko bolestan za kola
i sad sam se bacio u rebus naime,auto mi dimi kao nenormalan i trosi ulje kad ga zgazim,znaci onaj deo negde preko 4500 obrtaja a dotle nista,ni miligram ulja ne trosi. Kazu ljudi ukoliko su gumice dimnuo bi na prvom paljenju,a moj auto tada nista ne pokaze . Ja popizdim i izmerim kompresiju na motoru jer sam mislio da je ona u qrcu kad ono 12,12,12,12
Sad vise ne znam sta da mislim i cemu da se nadam!? Zar nije da kad motor dune on oslabi kompresiju makar na jednom cilindru!? Mnogi od iskusnijih vozaca gsi-eva su rekli da auto ide najnormalnije i poteze bas kako treba ali...!? Onda sam jednom pricao sa GSI-em,drugar sa foruma, gde me je podsetio na problem recimo kod LET motora na kome se desava da zvizne dihtung na turbini i pocne da kulja ulje kao blesav,on decko misli da slicnu stvar ima i na C20XE motoru samo da nije taj dihtung na turbini vec negde drugde.
Da li mozda neko od vas sto cita sad ovo ima neku ideju i moze nekako da mi pomogne!?
Glupo mi je da radim motor kome je kompresija na sva 4 cilindra dobra i koji vuce normalno mada ako nemam resenje onda....
Imam "problem" sa mozgom sto sam toliko bolestan za kola

Sad vise ne znam sta da mislim i cemu da se nadam!? Zar nije da kad motor dune on oslabi kompresiju makar na jednom cilindru!? Mnogi od iskusnijih vozaca gsi-eva su rekli da auto ide najnormalnije i poteze bas kako treba ali...!? Onda sam jednom pricao sa GSI-em,drugar sa foruma, gde me je podsetio na problem recimo kod LET motora na kome se desava da zvizne dihtung na turbini i pocne da kulja ulje kao blesav,on decko misli da slicnu stvar ima i na C20XE motoru samo da nije taj dihtung na turbini vec negde drugde.
Da li mozda neko od vas sto cita sad ovo ima neku ideju i moze nekako da mi pomogne!?

Glupo mi je da radim motor kome je kompresija na sva 4 cilindra dobra i koji vuce normalno mada ako nemam resenje onda....

Comment