E36 2.5 m50 problem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Transporter
    CBC Senator XXL
    • 12.03.2006
    • 568
    • Avala BGD

    E36 2.5 m50 problem

    Ovako posto sam rasturao auto do koske sredjivao ga, farbao itd... Morao sam da vadim motor napolje i sve je radilo pre toga,ali kad sam ga vratio nece da upali,stajao je oko 7meseci mozda....
    Desava se sledece :
    -nece da pusti gorivo ka diznama pa sam sumnjao na pumpu ili na regulator, radi pumpa ali ne puni se magistrala sa diznama...
    -regulator je na 3.5bar a pumpa baca toliko, znaci tacno 3.5 (merio sam pritisak vise puta i drzi toliko konstantno) i probao sam 3 regulatora i ne bese promene.....
    -kada sam na mesto prelivnog creva stavio dovod od pumpe upalio je, nakon sto sam pre toga svaku diznu probao i napunio gorivom da se osiguram da nisu zapekle od stajanja ili da mozda nemaju struju...

    par pitanja za one koji znaju:
    Koliko pumpa mora da gura jace od vredosti regulatora i da li mora da bude jaca posto su mi rekli da je 3.5 ok pritisak ?
    Da li je moguce da nema vakuma pa nece da se otvori regulator i kako resiti to posto je sve bilo skinuto sa motora (usisna grana,sva creva, servo itd...)

    Zahvaljujem
  • ale944
    CBC Senator XXL
    • 20.03.2006
    • 1457
    • Beograd

    #2
    Da li je moguce da nema vakuma pa nece da se otvori regulator
    vakum ne otvara ragulator, on samo drzi konstantnu razliku izmedju pritiska u railu i pritiska goriva...npr ako meris pritisak u railu, vakum vezan sa usisne na regulator, u leru je u usisu apsolutni pritisak recimo 300 mbar (ili -700 ako gledas o odnosu na atmosferu) manometar pokazuje recimo 2.5 bar , kad das gas, otvoris leptir i pritisak u usisnoj poraste na 1 bar apsolutni, tj atmosferski pritisak, i na manometru ces videti porast u tom trenutku sa 2.5 na 3.2 (2,5+700mbar)
    nadam se da si razumeo, malo je nezgodno ovako za objasnjavanje...
    da li imas uopste gorivo kad upali pumpu a skines crevo pre regulatora ?
    mozda je nepovratni ventil izmedju pumpe i raila ako ga ima zapekao ili slicno...
    http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

    Comment

    • Transporter
      CBC Senator XXL
      • 12.03.2006
      • 568
      • Avala BGD

      #3
      Pre kacenja na regulator ima goriva, skidao sam crevo x puta i nabije pritisak da sam se maltene umio svaki put
      Onda sam kao sto rekoh napunio rail ali preko povratnog creva (da bi zaobisao regulator) i auto je upalio.....

      Comment

      • Transporter
        CBC Senator XXL
        • 12.03.2006
        • 568
        • Avala BGD

        #4
        http://www.youtube.com/watch?v=SW4HQyYZI6I znaci kod mene radi ok sto se pritiska tice ....

        Comment

        • ale944
          CBC Senator XXL
          • 20.03.2006
          • 1457
          • Beograd

          #5
          cek, znaci ima goriva do regulatora a regulator nece da pusti ?
          a kazes probao si 2-3 regulatora ?
          on bi morao na 3 bar ili koliko je vec podesen da otvori...

          na ovom videu mi je cudno sto kad das gas pritisak padne koliko vidim ?
          trebalo bi obrnuto, na leru da je najnizi a kad stisnes gas da poraste.
          da li vakum crevo koje ide na regulator, dok auto radi na leru ima vakum uopste kad ga skines sa regulatora ? ili ako je ovo snimano u varijanti kad si doveo gorivo na povratak onda je ok....tj nije ok, ali u tom slucaju je tako jedino moguce
          probaj na ulaz regulatora da stavis duvaljku kompresora i dizi pritisak na kompresoru dok vazduh ne otvori regulator, tj. vidi na kom pritisku ga otvara...
          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

          Comment

          • ale944
            CBC Senator XXL
            • 20.03.2006
            • 1457
            • Beograd

            #6
            ...i ajd kad budes mogao uslikaj rampu da vidim gde je i kako postavljen regulator, tj da se vidi cela rampa, ulaz goriva i povratak...

            znaci tacno 3.5 (merio sam pritisak vise puta i drzi toliko konstantno) i probao sam 3 regulatora i ne bese promene.....
            ako je pokazala 3.5 bar kad stavis manometar na potis pumpe onda je to malo, znaci pumpa radi, a nema protoka jer je manometar na potisu, morala bi da pokaze dosta vise (neznam koliko ali reda velicine 5-8bar recimo)

            inace sam pritisak bez protoka ne znaci nista, svaka pumpa ima svoju karakteristiku u vidu q/h krive, tj. odnosa pritiska i protoka..
            recimo pri protoku 0 pritisak 10 bar, na protoku 1 8 bar, na protoku 4 5 bar itd...
            u tvom slucaju ako meris bez protoka, tj. manometrom blokiras potis pumpe mora biti dosta preko 3.5 bar.
            http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

            Comment

            • Transporter
              CBC Senator XXL
              • 12.03.2006
              • 568
              • Avala BGD

              #7
              Prvo da razjasnimo,ovo nisam ja snimao, clip sam nasao na youtube...
              Probao sam na kompresoru moj stari regulator tj taj prvi koji nije hteo da otvori, nije otvorio ni na 5.0 bar ali nisam vise pokusavao jer sam mislio da mora da ima i vakum povezan da otvori... Unutra je kao nov nema tragova ni prljavstine ni rdje, potapao sam ga u benzin i cukao sam ga malo jer sam se istripovao da je zalepio...

              Sto se tice merenja, merio sam direkt sa pumpe na manometar bez protoka i zato mi je bilo cudno sto je samo 3.5bar a regulator otvara na toliko, logicno je da mora da bude vise ne bi li savladao oprugu unutra...

              evo slika:

              rezervni rail koji imam bez dizni


              regulator


              evo kako stoji i gde, ovaj rezervni je slucajno na slici !


              izbliza, znaci ide gorivo odozdo kroz regulator i puni rail

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #8
                Covece,ti si pomesao dovod i preliv goriva.Dovad goriva se kaci na cev koja ide direktno u reil,a povratno na cev koja izlazi iz regulatora!

                Comment

                • Transporter
                  CBC Senator XXL
                  • 12.03.2006
                  • 568
                  • Avala BGD

                  #9
                  moze biti dole ispod gde sam razdvajao instalaciju od rezervoara da sam okrenuo creva, probacu sutra pa cemo videti kez

                  Comment

                  • M-power
                    Moderator
                    • 10.01.2005
                    • 10060
                    • Bg; Banovo Brdo
                    • CorsaC, astra H,

                    #10
                    Odmah sam znao samo tek sad procitah, pogotovu kad je rekao da je na povrat pokusao i da je upalio
                    To date there has never been a faster car built for the public road and,
                    it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                    Comment

                    • Transporter
                      CBC Senator XXL
                      • 12.03.2006
                      • 568
                      • Avala BGD

                      #11
                      resen problem, creva su bila zamenjena na delu ispod usisne grane odmah po izlazu iz filtera, to nisam ja srafio tako da nisam besan znaci problem resen, zahvaljujem Teci na brzoj i efikasnoj dijagnozi

                      Comment

                      Working...
                      X