A4 1.9 TDI nece preko 130

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • goksi_mangas
    CBC Član
    • 18.05.2008
    • 14
    • Beograd

    A4 1.9 TDI nece preko 130

    Javio mi se problem da mi auto nece preko 130, naime sve do 120-130(3000 obrtaja) je normalno i onda se desi se da izgubi snagu.
    Gubitak snage se manifestuje da auto prestane da ubrzava a prilikom stiskanja gasa do daske auto vrlo slabo reaguje. Ovaj gubitak snage ostaje onda i pri manjim brzinama i stepenima prenosa. Zvuk turbine je nepromenjen kao i pre ove "blokade".
    Nakon gasenje i paljenja auto se vraca u normalu.


    Dali neko mozda zna sta bi moglo da bude?
  • subicd
    CBC Senator XXL
    • 20.06.2008
    • 463
    • Novi Sad

    #2
    Koje je godiste auto?
    Vrlo moguce da je otisao magnetni ventil(sluzi za regulaciju pritiska turbine). Resava se jednostavno, cena od 20e do 45e-originalan i menja se za 5 min. Naravno prvo idi na dijagnostiku.

    Comment

    • goksi_mangas
      CBC Član
      • 18.05.2008
      • 14
      • Beograd

      #3
      Auto je 97 godiste.
      Cudno mo je to sto se desava pri velikoj brzini pa sumljam da mozda nije nesto zbog velikog protoka vazduha usled brzine. U svakom slucaju idem na dijagnostku za vikend.

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #4
        Ja sam imao isti problem, znaci oko 3000rpma, prebaci u safe mode i dok se ne ugasi auto nemoze da vuce ni na nizim obrajima.

        Taj magnetni ventil-ventil turbine sluzi za regulaciju pritiska turbine, a posto je najverovatnije crkao kompijuter se prebacuje u zastitni mod da ne bi doslo do havarije.

        Comment

        • goksi_mangas
          CBC Član
          • 18.05.2008
          • 14
          • Beograd

          #5
          Da, tako je i kod mene, gas vuce od pola a od pola nista.
          Lampica za engine mi nesvetli.
          Dali mozda znas kakva je greska na dijagnostici, dali mora da se dovede auto u ovo stanje da se prikaze na dijagnostici ili se greska odmah prikazuje?

          Comment

          • subicd
            CBC Senator XXL
            • 20.06.2008
            • 463
            • Novi Sad

            #6
            Svakako ce ga provozati pa ce se i sami uveriti.
            Meni su prvo rekli kao turbina-verovatno zaprljana(tj. dijagnostika je tako pokazala), ali su promenili ventil posto su na njega sumnjali i bilo je do njega. Posle sam cuo da taj ventil zna da crkne posle 200.000km.

            Mozes ga i sam promeniti, odes npr. do radnje i zamolis ih da ti ga daju da vidis da li je on. Nalazi se pored zupcastog na visini sredine hladnjaka i zasrafljen je za motor. Skines dzek i ta dva crevca i to je to-kad sve vratis na svoje mesto.

            Comment

            • AllE
              CBC Početnik
              • 19.03.2008
              • 7
              • POzarevac

              #7
              Najverovatnije je prljav protokomer.

              Comment

              • Marko_G
                CBC Član
                • 25.10.2008
                • 44

                #8
                Originally posted by subicd
                Ja sam imao isti problem, znaci oko 3000rpma, prebaci u safe mode i dok se ne ugasi auto nemoze da vuce ni na nizim obrajima.

                Taj magnetni ventil-ventil turbine sluzi za regulaciju pritiska turbine, a posto je najverovatnije crkao kompijuter se prebacuje u zastitni mod da ne bi doslo do havarije.
                Subicd, koji auto je to u pitanju??

                Ja imam Peugeot 407 star 3 godine (15.10.2005), prešao 60 000km, koji ima sličan problem!
                Kad se vozi malo oštrije gas jednostavno propadne, turbina se više ne pali, i auto ide kao običan dizelaš. Vuče vrlo slabo...
                Dovoljno je ugasiti i ponovo upaliti auto i sve je Ok, do ponovnog propadanja gasa!

                Vodio sam auto u ovlašćeni servis, majstor kaže otišla turbina Dijagnostika je pokazala slab pritisak u turbini!
                Nosio sam turbinu u Turbo servis u Užicu a oni kaži ispravna 100%! I turbo kompresor i elektronika!
                E sad, majstor je ostao pri tome da je neispravna turbina tj. elektronika na njoj i nije ništa dalje dirao...


                Ja kola od tada vozim tako i već nedelju dana se to ne dešava.
                A kola sam uzeo prije 20 dana, i ona su prvu nedelju radila odlično a onda zezala 3-4 dana i sada opet rade dobro!
                Odustao sam za sada od daljeg vodanja kola kod raznih majstora i bacanja para, pa ćemo vidjeti dokle...
                Sada čekam da riknu...


                Što mislite, da li bi i kod mene mogao da bude problem taj magnetni ventil??
                U putanju je 2.0 HDI motor sa 100kw!

                Comment

                • subicd
                  CBC Senator XXL
                  • 20.06.2008
                  • 463
                  • Novi Sad

                  #9
                  U pitanju je bio Passat B5 1.9 TDI 66 kw.

                  Pa i kod mene je dijagnostika ocitala da je turbina i jos sijaset gluposti koje su povezane, a u pitanju je bio taj magnetni ventil.
                  Najbolje je da odes do nekog dobrog majstora a da nije ovlasceni serviser, jer tamo uglavnom nema dobrih majstora mozda samo sef servisa, i da pogleda.
                  I tvoj sigurno ima taj magnetni ventil, verovatno dva, ali ti ne znam reci ni gde je ni da li je on 100%. On u stvari regulise pritisak turbine,i koliko sam skontao ima 2 pritiska(visi i nizi) i kod mene je mislim donji bio vrlo blizu ovog viseg(kad se predje 3000rpm) pa ECU predje u safe mode da se ne bi razletela turbina.
                  E sad nisam bas najstrucnije objasnio, ali sustina je u pritisku turbine.

                  Comment

                  • Marko_G
                    CBC Član
                    • 25.10.2008
                    • 44

                    #10
                    Ok, hvala ti!

                    Raspitaću se da li ovaj motor koji ja imam ima taj magnetni ventil, pa ću
                    da ga vodim kod nekog majstora da ga provjeri ukoliko ima...

                    Comment

                    • BozicBata
                      CBC Član
                      • 09.10.2008
                      • 10
                      • BGD

                      #11
                      Re: A4 1.9 TDI nece preko 130

                      Pomoc ljudi. Imam isti problem sa 1.9 TDI motorom. Da li mozete da mi preporucite u koji servis da odem na dijagnostiku i da resim to.....? Unapred zahvalan
                      U pitanju je AHF 1,9 TDI Seat Toledo 2000 god. Istovremeno gubim i rashladnu tecnost. Da li te dve stvari mogu da budu u sprezi ili je svaki problem za sebe?
                      http://www.nitro.rs/

                      Comment

                      • klopi
                        CBC Početnik
                        • 09.12.2015
                        • 1
                        • Pancevo
                        • Seat Cordoba

                        #12
                        Pomoc ljudi imam,seata cordobu 2000 god 1.9 TDI 110 KS 81 KW imam isti problem auto na 120km/h bukvalno ostane bez snage(auto prestane da ubrzava a prilikom stiskanja gasa do daske auto vrlo slabo reaguje) do 120km/h bez problema,nekada ostane na 140-160 isao kod majstora menjao protokomer i isto bez ikakvih promena.U manjim stepenima prenosa i pri manjim brzinama sve je normalno i lepi za sediste dok ne stigne do 120
                        Vase misljene inace dolazim iz Panceva pa ako mozete da mi preporucite neki dobar servis?

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Ako ne prijavljuje grešku-ne pali lampicu često se dešava kod tih motora da zakoksaju oko sklopova vezanih za turbinu. Mnogi su rešavali problem samo ostrijom vožnjom i dobrim zagrevanjem svega pošto im je u gradskoj vožnji sve vremenom zakoksalo. Uslovi nisu baš zgodni za takvu proceduru oporavka jer treba prekoračiti dobro ograničenje i potrošiti čorbu pa je preporuka mehaničko čišćenje svega.
                          Uglavnom kada idu na more ili duža putovanja vraćaju se sa osmehom na licu jer auto nije mogao da im dohvati 140km/h a u povratku se hvale kako zakucava 200 a ništa nisu radili sem što su ga cepali sve više i više a auto sve bolje išao.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • sambol
                            CBC Veteran
                            • 30.12.2014
                            • 126
                            • BL
                            • T9

                            #14
                            LIMP mode. Spoji na dijagnostiku (VCDS) i pogledaj koja je greška u pitanju. Ja sam imao situaciju gdje je stradao VNT aktuator, prijavljivao je grešku Charge Pressure Control: Negative Deviation. Na osnovu opisa sa Ross-Techovog wikija je bilo lako naći uzrok problema. Takođe, pročitaj http://www.myturbodiesel.com/wiki/li...di-tdi-engine/, da stekneš dojam o čemu se radi.

                            Comment

                            • WEST 014
                              CBC Senator XXL
                              • 17.08.2010
                              • 862
                              • Valjevo
                              • Audi A4

                              #15
                              Ja sam taj problem uspesno resio, prodao sam TDI-ja
                              Cistio turbinu, ide neko vreme posle opet nece, tako nekoliko puta i dovidjenja. Dosta ljudi ima taj problem, da li je do prljave turbine, do ventila, ili protokomera ne moze se lako ustanoviti. A skidati jedno po jedno i proveravati barem meni je mrsko. I nikad nije palio chek engine lampicu. Drugaru su skoro menjali ventil, i auto isao par dana dok se turbina doslovce nije raspala, da nije mogla da se remontuje vec uzeo drugu.

                              Comment

                              Working...
                              X