U zadnje vrijeme me sve vise zeza karburator na mojoj Ibizi (1.5 85KS)
Ovako stoji situacija:
Karb. je Weber DSTA 150
Svjecice su nove, VN kablovi novi, paljenje je Bosch elektronac sa Hall senzorom.
Na karbu imam el. ler diznu, medjutim na dovodnoj zici imam konstantno + (13,4V).
Eh sad se ja pitam sta kontrolise ler diznu, prvo sam mislio da je neki mikroprekidac na papucici gasa, medjutim tu nema nista, onda sam mislio da je neki vakuum prekidac, no ni takvog nema, eh sad sam malo bolje propratio kabal, i on ide u snop zica koje idu prema instrument tabli, pa mi pada na pamet da je kontrolise neka logika koja uzima signal sa obrtomjera odnosno sa paljenja...
Da li je ovo moguce, i da li neko zna kako rjesiti ovaj problem, jer imam osjecaj da mi upravo ta dizna i pravi probleme...
Ovako stoji situacija:
Karb. je Weber DSTA 150
Svjecice su nove, VN kablovi novi, paljenje je Bosch elektronac sa Hall senzorom.
Na karbu imam el. ler diznu, medjutim na dovodnoj zici imam konstantno + (13,4V).
Eh sad se ja pitam sta kontrolise ler diznu, prvo sam mislio da je neki mikroprekidac na papucici gasa, medjutim tu nema nista, onda sam mislio da je neki vakuum prekidac, no ni takvog nema, eh sad sam malo bolje propratio kabal, i on ide u snop zica koje idu prema instrument tabli, pa mi pada na pamet da je kontrolise neka logika koja uzima signal sa obrtomjera odnosno sa paljenja...
Da li je ovo moguce, i da li neko zna kako rjesiti ovaj problem, jer imam osjecaj da mi upravo ta dizna i pravi probleme...
Comment