Ler dizna na Seat Ibizi MK1

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pejky
    CBC Početnik
    • 22.06.2008
    • 3
    • Tuzla / B&H

    Ler dizna na Seat Ibizi MK1

    U zadnje vrijeme me sve vise zeza karburator na mojoj Ibizi (1.5 85KS)
    Ovako stoji situacija:
    Karb. je Weber DSTA 150
    Svjecice su nove, VN kablovi novi, paljenje je Bosch elektronac sa Hall senzorom.
    Na karbu imam el. ler diznu, medjutim na dovodnoj zici imam konstantno + (13,4V).
    Eh sad se ja pitam sta kontrolise ler diznu, prvo sam mislio da je neki mikroprekidac na papucici gasa, medjutim tu nema nista, onda sam mislio da je neki vakuum prekidac, no ni takvog nema, eh sad sam malo bolje propratio kabal, i on ide u snop zica koje idu prema instrument tabli, pa mi pada na pamet da je kontrolise neka logika koja uzima signal sa obrtomjera odnosno sa paljenja...

    Da li je ovo moguce, i da li neko zna kako rjesiti ovaj problem, jer imam osjecaj da mi upravo ta dizna i pravi probleme...
  • RS-4
    CBC Veteran
    • 29.04.2008
    • 162
    • Norway

    #2
    Kakav konkretno imas problem sa autom i zasto se u startu usko vezujes za karb?

    Princip rada el. ler dizne kod tog modela karba je najprostiji koji postoji a to je das kontakt ili upalis motor el. magnet povuce klip koji otvori kanal ler gasa - oduzmes kontakt ili ugasis motor el. magnet se vrati u prvobitan polozaj, zatvori kanal lera i tu se zavrsava sva filozofija.
    Znaci bez ikakvog cat-off sistema, economaizer sistema ili bilo cega drugog, jedina njena funkcija je da zatvaranjem ler kanala spreci naknadni rad motora prilikom gasenja usled nekvalitetnog goriva i razdesenog sistema paljenja.

    Struju dobija preko osiguraca koji ima napajanje sa 15-tice sto znaci ima napon samo das kontakt i kad upalis motor.

    Ako imas kao sto kazes konstantan napon a ja to shvatam kao napon i sa i bez kontakta opet ne mozes da imas problem sa karbom jer je dizna stalno otvorena i radi kao mehanicka, sto ne znaci da tako treba da ostane.

    Pozdrav

    Comment

    • pejky
      CBC Početnik
      • 22.06.2008
      • 3
      • Tuzla / B&H

      #3
      Ma ne, kad dam kontakt onda imam napon, medjutim mislio sam da radi u fazonu nekog kao sto kazes economizer-a, no ocito da nije tako...
      Problem je u tome sto se ponekad tesko pali, najcesce kad je motor ugrijan, kad je hladan pali bez problema, na leru nekad radi perfektno (oko 850 rpm), no medjutim nekad ostane visoko (iznad 1200 rpm), a nekad spadne skroz nisko i ugasi se...
      Ne vjerujem da je problem do goriva (kao sto mi mnogi tvrde) jer vec dvije godine sipam na istoj pumpi (OMV) i do skoro nisam imao nikakvih problema...

      I jos da napomenem da su karb. i paljenje ustimani na Moto-Testu prije 5 mjeseci!


      Eh, jos jedna stvar, kad skinem kontakt sa dizne dok motor radi, nista se ne mjenja...

      Comment

      Working...