Ford Mondeo se gasi kad je hladan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • radicr
    CBC Član
    • 05.07.2008
    • 17
    • Temerin

    Ford Mondeo se gasi kad je hladan

    Pozdrav,

    Odmah da kazem da sam prilican laik u vezi kola, tako da ako nesto odvalim - nemojte odmah na noz
    Elem, imam Ford Mondeo 1.8 benzinac, 16v 1997. godiste. Imam gas, skoro ugradjen sekvent kod majstora Dore, i to je sve ok.
    Problem nastaje ujutro, ili kad auto nije paljen nekoliko sati - svejedno gas ili benzin. Upali se, uglavnom iz prve, i onda krenem polako iz dvorista i posto nailazim na ulicu sa prvenstvom prolaza - usporavam ili zakocim. Kad usporim, auto se ugasi. To je skoro redovno, na gas i benzin svejedno.
    Majstor kod kojeg idem, inace radi samo Ford, rece mi da drzim auto upaljen u mjestu 1min i onda da krenem. To rjesava problem, ali mi glupo da cekam 1min i jos trosim gorivo bezveze.

    Ima li neko neki savjet sta mi valja probati, sta bi ovo moglo biti.

    Hvala unaprijed
  • djoleBgd
    CBC Član
    • 25.06.2008
    • 31
    • Beograd

    #2
    Jel ti radi sauk?
    Ja isto vozim 2.0 16v i takodje moram malo da ga zagrejem. Nemoj zaliti benzin za 1 minut a i dobro je za motor.
    Pozzz
    Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
    Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

    Comment

    • radicr
      CBC Član
      • 05.07.2008
      • 17
      • Temerin

      #3
      Originally posted by djoleBgd
      Jel ti radi sauk?
      Ja isto vozim 2.0 16v i takodje moram malo da ga zagrejem. Nemoj zaliti benzin za 1 minut a i dobro je za motor.
      Pozzz
      E sad dolazi onaj dio u vezi mog nepoznavanja auta. Ne znam ni gdje je saug, stoga ne znam ni da li radi
      Edit: Mada, ako je to zagrijavanje uobicajena stvar i nije neka zafrkancija od strane majstora (u smislu da nece da otvara i prcka po motoru), onda mi je ok da prihvatim to kao rjesenje.

      Comment

      • djoleBgd
        CBC Član
        • 25.06.2008
        • 31
        • Beograd

        #4
        Nisam ni ja neki profesionalac
        Ali znam jos neke ljude koji imaju iste simptome sa takvim motorima a i u principu treba se malo zagrejati auto,pogotovo sto ti verovatno automatski posle nekog br obrtaja sam prebaci (obicno cim ga upalis) na plin. Mada odi da pregleda neki majstor saug,nema nikakvog prckanja po motoru.
        P.S.Javi sta si uradio...
        Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
        Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

        Comment

        • Antoaster
          CBC Senator XXL
          • 07.12.2007
          • 343
          • Beograd, Voždovac

          #5
          I ja imam isti problem na loganu, i postovao sam vec pitanje ali jos nisam resio problem, a imam i neke pretpostavke ali necu da ih govorim da ne sugerisem.

          Comment

          • djoleBgd
            CBC Član
            • 25.06.2008
            • 31
            • Beograd

            #6
            Evo jedne teme koja moze mozda pomoci
            Samo par miliona ljudi imaju tu sreću da žive u Srbiji!!!.....Ostali nemaju tu sreću, ali imaju sve drugo!!!
            Nissan Sunny 2.0 Gti , Megan 1.5 dci

            Comment

            • Antoaster
              CBC Senator XXL
              • 07.12.2007
              • 343
              • Beograd, Voždovac

              #7
              Ma ovo nema veze sa grejanjem motora, i da stoji samo minut u mestu, koliko preporucuju svi proizvidjaci, dogadja se isto. A ako ce svako jutro da stoji par minuta, onda yebes posao. Ipak je rec o ne ispravnosti koja bi trebala da se otkloni.
              Kod mene ovo se dogadja neposredno pre prebacivanja na gas, za vreme prebacivanja i neposredno posle. Sto moze da bude nesto od gasne instalacije to jest isparivac ili podesavanje prelaska. Ako bi se podesio prelazak na kasnije to jest nas vecu temperaturu mozda bi problem nestao.
              Drugo kod mene je pocela ova situacija da se javlja posle zamene senzora pritiska gasa, kada su mi mesto onog u reilu stavili eksterni brc senzor. Od tada ne mogu da isteram sav gas iz boze vec kad ostane 3-4litre on neizmenicno tokom voznje prebacuje saa plina na gas i obrnuto.
              Filteri nisu, jer gasne faze je menjan predamnom i cisceno njegovo kuciste i stavljen orginal predamnom. I auto lepo puni i pri vecim brzinama i obrtajima sto znaci da dobija dovoljno gasa.
              Benzinske brizgaljke nisu jer sam ih cistio aditivom i svaki put kad idem na put produvam ih jedno 30-40km pri vecem broju obrtaja.
              Znaci ovo se kod mene ne dogadja kad je ler visok u pocetku nego tek kad se malo zagreje motor i ler padne. Moguce je da je ipak u pitanju mala zaprljanost step motora ler gasa???
              I jos jedna mozda bitna informacija posedujem grejac reila.

              Comment

              • radicr
                CBC Član
                • 05.07.2008
                • 17
                • Temerin

                #8
                Evo, napokon sam se drznuo da odem kod majstora, ali sad kod drugog posto onaj moj gorespomenuti nije imao volje da se bavi datim problemom.
                Dakle, opet Ford servis. Sad u Novom Sadu i mislim da je relativno poznat. Odem i kazem sta se desava, kaze to treba dizne produvati. Rekoh - ok, vjerujem majstoru. Danas preuzmem auto, dam 55 evra za uslugu, i krenem kuci. Jedina promjena koju sam vidio je da auto sad trokira, tj. trza. Cini mi se da samo prestane da trza kad se ustabili u datoj brzini, dakle kad dodjem u 4. i naguram na 80km/h onda ide dobro. Sve u medjuvremenu nekako trza. Toga nije bilo uopste prije intervencije. Usudio sam se samo jednom da preticem i naravno i tu je bilo trzanja.
                Jos mi je rekao da je neko vec radio dizne, i da su spaljene. Lici mi na neki alibi, ali ****m li ga, ja ne znam ni kako je bilo niti da li je radjeno.

                Sutra cu da vidim da li ce se ugasiti kad je hladan, ali nisam optimista

                Comment

                • Antoaster
                  CBC Senator XXL
                  • 07.12.2007
                  • 343
                  • Beograd, Voždovac

                  #9
                  Ja sam probo sve svasta i na kraju ispade da su u pitanju rastelovani ventili. Videcemo za jedno par meseci posle velikog servisa.
                  Mada je sada evidentno da ti imas sad problem i sa brizgaljkama.

                  Comment

                  • radicr
                    CBC Član
                    • 05.07.2008
                    • 17
                    • Temerin

                    #10
                    E da, jutros kao što sam i očekivao, auto se ugasio na hladno. Namjerno nisam čekao famozni minut da se zagrije već sam krenuo i na prvom usporavanju se ugasio.
                    Odveo sam auto opet kod istog majstora, nije mi jasno kako može da počne da trza nakon produvavanja dizni. Trebalo bi da bude nešto suprotno, osim ako radnici nisu neiskusni pa su nešto zabrljali. Kakogod, dao sam džabe 55 evra. Nadam se da će bar trzanje prestati

                    Comment

                    • Keketarac
                      CBC Senator XXL
                      • 01.09.2007
                      • 588
                      • Novi Sad
                      • Seat Ibiza 1.2 TSI

                      #11
                      Prebacivanje na gas na 40 stepeni, 1600 obrtaja, i nema problema.
                      Stelovanje ventila na 30.000. km (za Logan)

                      Radicr, na koliko obrtaja ti drzi kad ga upalis i radi u mestu?

                      Comment

                      • Markedjani
                        CBC Senator XXL
                        • 24.07.2007
                        • 968
                        • BG-Cerak
                        • Ford Escort RS2000 M

                        #12
                        Mnogo netacnih informacija... kao prvo taj Mondeo ima 16v motor iliti Zetec motor...

                        To je moderan motor sa elektronskim ubrizgavanjem i tu nema nikakvog rucnog sauha nego sve to resava ECU i vi ne trebate nista da cackate...

                        I auto NE SME da se ugasi ako je sve ok...

                        E sad... cim se auto gasi i na plinu i na benzinu... ocigledno nesto ne stima... ja bih proverio dve stvari.

                        Prva je da proveris da li negde na vakuumu vuce fals vazduh... dovoljno je da negde malo vuce i da ti skroz poremeti rad lera

                        Druga stvar je motoric ler gasa... hoce da se zaprlja... nije tesko skinuti motoric i ocistiti ga... najbolje sipati malo benzina u njega i promuckati... pa ako bude izlazila necistoca... onda si verovatno resio problem

                        Mozes i da otkrijes problem ako oteras auto na dijagnostiku

                        Posto tvoj mondeo ima prikljucak za dijagnostiku... ne moras na stari nacin da dijagnostikujes problem uz pomoc LE diode
                        fordclubserbia.org

                        Comment

                        • radicr
                          CBC Član
                          • 05.07.2008
                          • 17
                          • Temerin

                          #13
                          Zahvaljujem Markedjaniju i svima.
                          Mislim da cu ici na dijagnostiku, kako rece Markedjani tamo bi se trebalo otkriti ako nesto ne stima. To kosta oko 2500 dinara i vrijedi dati ako ce otkriti problem.
                          Ovo vakuum, motor ler gasa i sl. ne znam ni gdje treba da se pogleda a nemam nekog frenda majstora koji bi mi to odradio, tako da dijagnostika ostaje kao solucija.

                          Poz,
                          Radovan

                          Comment

                          • radicr
                            CBC Član
                            • 05.07.2008
                            • 17
                            • Temerin

                            #14
                            Re: Auto se gasi kad je hladan

                            Sramota me više da smaram sa mojom sapunskom operom o gašenju, ali problem je još tu
                            Na dijagnostiku išao, ali bio neki lijevi servis, radnici mladi a tek dobili mašinu pa nisu znali očitati... Probao na Ford-ovu besplatnu dijagnostiku, ali u NS nisu dali džabe i kažu da je auto odveć star (1997) za njihov sistem dijagnostike...
                            Dakle, prezimio sam zimu čekajući svako prvo paljenje 2-3 minuta i to je ok. Odlučim sad da krenem u novu borbu i brat me pošalje kod drugara, kaže dobar majstor i nije prevarant. Odem kod njega, on mi zamjeni neki šiber ventil, regulator goriva (?) i sve s rukama uzme 200 evra. Ujutro da probam, kad ne lezi vraže - auto se opet ugasi kad usporim. Dakle, džabe samo dao već 250 evra za kvar koji ostaje
                            Sad mi je rekao, ovaj zadnji, da mu odnesem auto i da mi neće dati dok ne popravi. Pa, javljam se za X dana dok ovaj izvrši operaciju, ali sam i dalje optimista!

                            Comment

                            • deki-ascona
                              Bio nam je drug! RIP
                              • 10.04.2007
                              • 2118
                              • NI , Trosharina

                              #15
                              Re: Auto se gasi kad je hladan

                              pozdrav Radovane.
                              Ja bih na tvom mestu slikao motor, pa postavio sliku ovde, a g-din @Markedjani bi ti rekao gde je step-motor, kako da ga skines i operes. To bi trebalo da bude 15-ak minuta posla.
                              A onom zadnjem majstoru ne daj vise pare ako boga znas Ako 250 eur kosta zamena regulatora pritiska benzina (a usput to uopste i nije bio problem) onda ...pa za toliko moze da se kupi motor za asconu sa sve regulatorom pritiska goriva i step motorom !
                              Originally posted by Valent Vudriga
                              ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                              Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                              Comment

                              Working...
                              X