Astra G 1.6 16v - koje ulje?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Darko
    CBC Senator XXL
    • 29.03.2005
    • 528
    • Beograd

    #31
    Stvarno neverovatno. Nisam razmisljao na taj nacin moram priznati. Mada opet mislim da mene to ne dotice puno posto ovaj auto vozim samo ja(otac ima sluzbeni)i uglavnom sluzi sa moje vozikanje po gradu tako da je to otprilike 8.000-9.000 godisnje pa mislim da nece biti problema ako menjam ulje jednom godisnje, a i ja se trudim da ga pazim maksimalno. Znaci ne bezim u 5-6k obrtaja, ne vozim voznje tipa 2-3km i slicno...

    Comment

    • Wiz
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 3104
      • Nish

      #32
      2 x godisnje jednom pred zimu jednom posle ,neko mije to sapnuo

      Comment

      • zoranbg
        CBC Senator XXL
        • 23.03.2005
        • 4098
        • Rooster's Hill , Beog
        • Grande Punto 1.2

        #33
        Ma gde moze normalno da trosi toliko ulje.....
        Toliko je trosila skoda 110ls 1litar na 1000-1500km...
        to ti nije nesto uredu sa motorom....poceo da duvka....karike...
        ako t i trosi ulje ..onda sipaj naprimer Optima Long Life 20w50
        A ima i neko Long life Opelovo neznam kako se tacno zove...
        Nije sintetika za automobile koji poceli da trose toliko ulje...
        Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #34
          Originally posted by DarkoBG
          Stvarno neverovatno. Nisam razmisljao na taj nacin moram priznati. Mada opet mislim da mene to ne dotice puno posto ovaj auto vozim samo ja(otac ima sluzbeni)i uglavnom sluzi sa moje vozikanje po gradu tako da je to otprilike 8.000-9.000 godisnje pa mislim da nece biti problema ako menjam ulje jednom godisnje, a i ja se trudim da ga pazim maksimalno. Znaci ne bezim u 5-6k obrtaja, ne vozim voznje tipa 2-3km i slicno...
          Dare slobodno ga malo povezi...voli on to...bilo je vec reci o tome... 16v moli malo vecu "turu"...

          2zoranbg moras malo da obrazlozis svoj post...nemoj da plasis decka bez-veze...!? cinjenice!!!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            #35
            Originally posted by Saabo
            Pa zar nije bolje 5w-30 na vecim temperaturama, a blizi nam se najpaklenije leto do sada...
            Obrnuto
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #36
              @Black Knight
              Da obrazlozim....
              Pa covek kaze da mu trosi pola litra ulja na 1000km...menja na
              6000km...znaci dolije oko 3litra kvalitetnog ulja u motor koji nit je mator nit je mnogo presao....(tek se razradio).
              Ako sad trosi toliko.....!?!,mislim sta reci?
              Kad motor trosi ulje onda proba se ,da se sipa gusce...da bi bolje zaptio na karikama...
              koliko ja znam...
              Proba jjednu turu ,neko mineralno dobro 15-40w pa vidi....
              jednostavno MNOGOJE...
              Meni su tako motori trosili 10k-20k pred generalnu-polugeneralnu.
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #37
                nije mnogo pola litre ulja na 1.000km, nista strasno i uobicajena pojava.
                ali, pitanje je da li motor potrosi tih pola litre ili ulje negde iscuri neprimetno

                ako su karike otisle ni gusce ulje nece spreciti potrosnju (samo kratkotrajno usporiti a onda drasticno ubrzati habanje) iz prostog razloga sto su kompresioni pritisci toliko veliki iznad klipa i karike da ce svako ulje poterati ako su zazori mehanicki preveliki.

                moje iskustvo je da se sa takvom srednjom potrosnjom ulja reda 1/2 litra moze provozati i 100.000km pre generalne motora uz obavezu stalnog pracenja nivoa i dolivanja ulja. to je doduse neekonomican i ekoloski stetan metod, pa ga treba samo u nuznosti primeniti ako se bas mora.

                vrlo cesto je da ulje negde polagano curka, kroz neki semering i da se ne vidi tako lako, recimo semerinzi ventila su nepristupacni za uvid a kroz njih moze da procuri dosta ulja.(taj kvar ne utice na ubrzavanje generalke osim sto je neprijatan po novcanik).

                kakvi su i drugi simptomi ponasanja motora- dimnost, buka u radu, losije startovanje i nemiran rad kada je hladan (ispod 10C), osecaj gubitka snage i drugo... moze da ukaze na opste stanje koje povezuje tu potrosnju ulja sa mehanickim habanjem motora.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • Black Knight
                  CBC Senator XXL
                  • 13.10.2004
                  • 2020
                  • Novi Beograd, kicblo

                  #38
                  uz put...Ranko... nekeko mi tako lakse


                  kao sto brick rece...nebi da pametujem...
                  + a na primer novi automobili znaju i da trose mnogo vise ulja nego li je normalno, sve dok se ne razrade...

                  p.s. moji ne trosi ni 50ml na 1000 i nije mi nimalo drago
                  Injection is good,but I'd rather be blown!

                  Comment

                  • dfast
                    CBC Senator XXL
                    • 26.05.2005
                    • 1302
                    • Hoofddorp NL /Bgd

                    #39
                    Evo jedno pitanjce povodom diskusije o uljima; Koliko moze da kosta uredjaj za merenje viskoznosti ulja.
                    Imao sam prilike da pricam sa ljudima koji su se bavili odrzavanjem voznih parkova i s obzirom da razlicita vozila voze razlicite rute i razlicito su optereceni u eksploataciji, fabricki normativ termina zamene ulja je OKVIRAN tj priblizan i preporucen na osnovu iskustva i statistickih pokazatelja. U praksi, kada se vodi racina o vozilu radi se provera viskoziteta ulja, koje nam pokaze da li je ulje za zamenu ili nije pre predvidjenog intervala. Sto se tice mehanickih necistoca u ulju koja se oslobadjaju pri upotrebi motora, ona se zadrzavaju u filteru za ulje koji zato i sluzi.
                    Naravno da u ulju postoje raznorazni aditivi koji se ubacuju da ne bi ulje menjalo svoju strukturu tokom eksploatacije, reagovalo tj oksidiralo metalne povrsine itd... i verovatno je da je i to jedan od limitirajucih faktora upotrebe, zato i postoji vremenski limit od jedne godine bez obzira na kilometrazu.
                    Idealni slucaj bi bio kada bi se ulje samo dolivalo, a menjali se filteri normalno, ali se to nece desiti jer bi naftna industrija imala manji profit.

                    BTW, moj komsija koji je celog svog veka vozio dobre i skupe automobile, je sticajem okolnosti zbog finansijskog kraha, tokom 90' (opljackali su ga i ukrali mu tadasnjeg MB), bio primoran da sedne u Juga55, koji mu je naravno bio kao trotinet i koga nije smatrao za auto. Kupio ga je novog i posle prvih par servisa nije nikad otisao kod majstora osim za zamene plocica i paknova a presao je s njim 180kkm do momenta kada sam razgovarao s njim, bez ijedne zamene ulja ili antifriza. Znaci samo dolivanje ulja , antifriza, kocionog ulja. Amortizere je zamenio na 180kkm kada je odradio i glavu motora jer mu je otisao dihtung glave. U DMB-u su se krstili i nisu verovali sta im covek prica; bio je spreman da mu odradi generalku ali su ga majstori posle sredjivanja glave samo zatvorili sa recima "da vidimo koliko ce jos da izdrzi".
                    Eto ima i takvih slucajeva.

                    Comment

                    • ibiza
                      CBC Senator XXL
                      • 16.03.2005
                      • 304
                      • Beograd
                      • Renault clio sport 172

                      #40
                      Mobil S polu sintetiku koristim je vec 3 godine u sva tri auta i zakljucio sam da je ulje vrhunsko.Astra mi je presla 230 000km i ne trosi ulje.Vec 100 000km sipam u nju Mobil S i nemam nikakvih problema.

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #41
                        Sto se tice mehanickih necistoca u ulju koja se oslobadjaju pri upotrebi motora, ona se zadrzavaju u filteru za ulje koji zato i sluzi.
                        hm, ja sam jedino drugacije mogao da procitam od strane fabrika ulja, i fabrika filtera nacin rada.

                        oni kazu da je ulje to koje u sebe veze i apsorbuje mehanicke necistoce.
                        meni je logicno s obzriom da se ulje prlja i menja boju shodno tome koliko u sebi sadrzi te necistoce.

                        tako da se ne bih slozio sa navedenim, izmedju ostalog i iz iskustva.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #42
                          Postoje sitniji i krupniji elementi te necistoce. Jedno se filtrira, a jedno apsorbuje.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • Wiz
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 3104
                            • Nish

                            #43
                            Originally posted by ibiza
                            Mobil S polu sintetiku koristim je vec 3 godine u sva tri auta i zakljucio sam da je ulje vrhunsko.Astra mi je presla 230 000km i ne trosi ulje.Vec 100 000km sipam u nju Mobil S i nemam nikakvih problema.
                            Mozes da sipas i Opel to je pravio Mobil za njih,koliko placas tu polusintetiku Mobil

                            Comment

                            • dfast
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2005
                              • 1302
                              • Hoofddorp NL /Bgd

                              #44
                              Postoje sitniji i krupniji elementi te necistoce. Jedno se filtrira, a jedno apsorbuje
                              Upravo tako, ono sto ostane u ulju a to su necistoce koje prodju kroz filter, su bezopasne za motor u smislu mehanickih ostecenja. Inace bi funkcija filtera bila besmislena. A hemiske necistoce tj. promene i starenje ulja, promena boje zbog cadji se resavaju promenom ulja ili ko sto neki rade, dolivanjem .

                              Comment

                              Working...
                              X