Problemi sa Kadettom 1.3 44kw 1985god

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bumbar
    CBC Član
    • 20.08.2008
    • 12
    • pale,R.S

    Problemi sa Kadettom 1.3 44kw 1985god

    Prvo i najgore: kada ga palim, bez obzira jeli to ujutro ili po danu, dovoljno je da stoji sat vremena, moram da ga palim na saug. nekada se desi da se i tako ugasi, pa onda radim po sistemu gas do patosa i verglaj, tada proradi.
    Drugo: Vozim trecom 50 km/h, ulazim u krivinu , vratim u drugu, brzina nekih 20-25km/h, dodam gas i on stuca ide jos 20 metara i ugasi se.Onda nema sanse upaliti, osim sistem gas do patosa i verglaj.
    Karburator je Delco remy pierburg fj, Svjecice NGK, a za ostalo ne znam.
    Pomagajte ako iko zna sta mu je, poludicu do zime!
  • majstorbob80
    CBC Veteran
    • 13.05.2008
    • 184
    • beograd
    • 735E32, 525E39 Mlook

    #2
    Druze mislim da ti karburator preliva. Verovatno bi trebalo da se nasteluje nivo benzina u loncetu. Ako mozes sam da ga otvaras, videces plovak koji regulise rad iglicastog ventila, ocisti ventil i onu malu polugicu koja povlaci ventil malo iskrivi tako da ti plovak ranije zatvori.
    Pozdrav.
    Čovek se uči dok god je živ!!

    Comment


    • #3
      skini kuciste filtera (odvij tri velika srafa krstastim srafcigerom) za vazduh tako da mozes direktno odozgo da vidis sta se desava u samom usisu (grlu) karburatora...
      startuj motor na leru i zagrej ga do radne temperature...
      ugasi motor i svo vreme posle toga posmatraj (odozgo) sta se desava u samom usisu od karburatora...
      ako se primeti da unutar njega kaplje benzin u samom grlu na leptir gasa,onda imas problem sa takozvanim prelivanjem odnosno glavna dizna ne zatvara dovod goriva i tako prelivanjem viska u samo grlo karburatora auto "pre****va" odnosno dobija vise goriva nego sto mu treba...
      uzrok moze da bude od vise faktora a neki od njih su: prljavstina u loncetu od karburatora, ostecena glavna dizna u loncetu koja zatvara dovod goriva preko plovka, ostecen plovak u loncetu karburatora, zapusen prelivni vod od karburatora do rezervoara i.t.d...
      javi sta si jos primetio i kakva je situacija u karburatoru posle gasenja...

      pozdrav...

      Comment

      • RS-4
        CBC Veteran
        • 29.04.2008
        • 162
        • Norway

        #4
        Originally posted by majstorbob80
        Druze mislim da ti karburator preliva. Verovatno bi trebalo da se nasteluje nivo benzina u loncetu. Ako mozes sam da ga otvaras, videces plovak koji regulise rad iglicastog ventila, ocisti ventil i onu malu polugicu koja povlaci ventil malo iskrivi tako da ti plovak ranije zatvori.
        Pozdrav.

        Kod tog modela NEMA stelovanja nivoa.

        Pozdrav

        Comment

        • majstorbob80
          CBC Veteran
          • 13.05.2008
          • 184
          • beograd
          • 735E32, 525E39 Mlook

          #5
          O.K. Moja greska, mada moguce je da ventil ne zatvara.
          Iste simptome sam imao BMW u sa karbom.
          Pozdrav.
          P.S. Covek stvarno uci dok je ziv
          Čovek se uči dok god je živ!!

          Comment

          Working...
          X