Evo nesto cisto za diskutovanje,jer je ovaj mercedesov forum,cini mi se totalno mrtav......

Nije mi jasan ovaj moj pritisak ,znaci auto potpuno zagrejan,jedva padne milimetar ispod trojke,skoro ni toliko-ali mrda se,....sad ok,dobar motor,sve super,svaki servis na po 10 h km itd...ALI....imao sam bar desetak razlicitih Mercedesa i na nijednom nije bilo ovako,a bili su vecinom sve to dobri motori,od cetvrtaka do osmaka,i kod svakog je bilo posle duze voznje ili rada da padne ispod dvojke(mercedes kod ovog modela kaze da na leru moze biti i 0.5)E sad znam i da viskozitet utice,ali sipano je po specifikaciji proizvodjaca....tako da mi je to vrlo cudno,pale su mi sumnje na skazaljku-odnosno davac pritiska ulja,ali lepo padne cim ugasim i podigne se kad upalim....znam da mogu da idem da izmerim pritisak u servisu sa manometrom....sto cu i uraditi iz ciste znatizelje,ali dali je moguce da drzi ovakav pritisak....ja licno ne verujem...a mozda je i bolje da ne proveravam da se ne sokiram posle....mozda je lukavi nemac nesto"petljao"

Nije mi jasan ovaj moj pritisak ,znaci auto potpuno zagrejan,jedva padne milimetar ispod trojke,skoro ni toliko-ali mrda se,....sad ok,dobar motor,sve super,svaki servis na po 10 h km itd...ALI....imao sam bar desetak razlicitih Mercedesa i na nijednom nije bilo ovako,a bili su vecinom sve to dobri motori,od cetvrtaka do osmaka,i kod svakog je bilo posle duze voznje ili rada da padne ispod dvojke(mercedes kod ovog modela kaze da na leru moze biti i 0.5)E sad znam i da viskozitet utice,ali sipano je po specifikaciji proizvodjaca....tako da mi je to vrlo cudno,pale su mi sumnje na skazaljku-odnosno davac pritiska ulja,ali lepo padne cim ugasim i podigne se kad upalim....znam da mogu da idem da izmerim pritisak u servisu sa manometrom....sto cu i uraditi iz ciste znatizelje,ali dali je moguce da drzi ovakav pritisak....ja licno ne verujem...a mozda je i bolje da ne proveravam da se ne sokiram posle....mozda je lukavi nemac nesto"petljao"

Comment