600-Pritisak ulja.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SOLOCO
    CBC Član
    • 22.10.2007
    • 41
    • NIS

    600-Pritisak ulja.....

    Evo nesto cisto za diskutovanje,jer je ovaj mercedesov forum,cini mi se totalno mrtav......



    Nije mi jasan ovaj moj pritisak ,znaci auto potpuno zagrejan,jedva padne milimetar ispod trojke,skoro ni toliko-ali mrda se,....sad ok,dobar motor,sve super,svaki servis na po 10 h km itd...ALI....imao sam bar desetak razlicitih Mercedesa i na nijednom nije bilo ovako,a bili su vecinom sve to dobri motori,od cetvrtaka do osmaka,i kod svakog je bilo posle duze voznje ili rada da padne ispod dvojke(mercedes kod ovog modela kaze da na leru moze biti i 0.5)E sad znam i da viskozitet utice,ali sipano je po specifikaciji proizvodjaca....tako da mi je to vrlo cudno,pale su mi sumnje na skazaljku-odnosno davac pritiska ulja,ali lepo padne cim ugasim i podigne se kad upalim....znam da mogu da idem da izmerim pritisak u servisu sa manometrom....sto cu i uraditi iz ciste znatizelje,ali dali je moguce da drzi ovakav pritisak....ja licno ne verujem...a mozda je i bolje da ne proveravam da se ne sokiram posle....mozda je lukavi nemac nesto"petljao"
  • Durango
    CBC Senator XXL
    • 01.02.2006
    • 590
    • Zemun, Srbija

    #2
    Meni je na 190-ki uvek pritisak bio na trojci, a predpostavljam da je davac bio ispravan jer kada dam kontakt padne na nulu, pa kad startujem auto, skoci na tri i tu je uvek stajao.
    Sada kod 124-ke je dok je hladan motor uvek na trojci, a kada je zagrejan, na leru padne na dva!
    MERCEDES-BENZ - Geprüfte Qualität

    Comment

    • Gazda Milutin
      CBC Senator
      • 31.01.2008
      • 267
      • Pancevo

      #3
      124w benzinac, 2.0 motor - kada je extremno toplo (letos do 40C) padao je pokazivac malo iznad "2"
      ... al' po "normalnom" vremenu drzi oko trojke osim kada, npr, vozim auto-putem dugo pa stanem na naplatnu rampu, tada padne na "2.5"

      Moj slucaj...

      Reko' bih da na pritisak motora, ako je dobar, utice JEDINO vrsta i MARKA ulja(nisu svi proizvodjaci istog kvaliteta).

      Ja koristim CASTROL GTX3 - Magnatec.

      E, da!
      Plus - Da ne "laze" OBRTOMER ako je ispod 900 rpm onda pada pritisak a, isto tako, ako je oko hiljadarke ondak "kuca" kazaljku na trojku.

      U bre! Sada sam tek obratio paznju na fotku!
      Tebi je, po obrtaljci, motor na cca 600-700 rpm ako sam dobro video zbog odbljeska stakla cajgera...
      A pritisak "skoro trojka"...
      Nesto mi je to nerealno il' je motorche, tj, pumpa ulja EXTREMNO efikasna.
      Sve-u-svemu, ako visokom pritisku nisu "kumovali" aditivi i ostale "Bubanj-potok" specije... RESPECT za agregat!
      - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

      Comment

      • SOLOCO
        CBC Član
        • 22.10.2007
        • 41
        • NIS

        #4
        Ma auto je uzet pre par meseci u Nemackoj,ja ulje promenio kod nas u servisu(castrol 10-40 polusintetika-po specifikaciji) tako da aditiv-ako je i bio pre-sto sumnjam,sada ga nema.....a pritisak opet max...pre neki dan za bgd nije spustan ispod 230-na naplatnoj rampi 2,8-2,9,ulje verovatno razredjeno skoro kao voda,po svim zakonima trebao bi 1,5-2.....i na nemackom forumu za v12 stalno komentarisu da im na leru pada do 1...ali dobro sta je tu je provericu ga od ponedeljka pa cu napisati rezultat....

        Comment

        • Gazda Milutin
          CBC Senator
          • 31.01.2008
          • 267
          • Pancevo

          #5
          Ma, ne cackaj nista...

          Zivi u "blazenom neznanju".

          Veruj cajgeru!
          - Govori tiho i vodi psa sa sobom! -

          Comment

          Working...
          X