SKODA OCTAVIA 1.9 TDI BOOST problem!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TAZZ
    Banovan
    • 30.05.2005
    • 1409
    • NBGD,SERBIA

    SKODA OCTAVIA 1.9 TDI BOOST problem!!!

    Nisam siguran da li je i kad bilo...

    Sad imam mali problem sa SKODA OCTAVIA TDI 66Kw odnosno 90 KS...
    Auto je 2000 godishte... Relativno je sve OK, ali...

    Kad se stisne gas do kraja, tachnije 3/4 i kad auto onako lepshe krene da ubrzava, 3 kroz 4 brzinu, javi se problem... Auto u jednom momentu izgubi BOOST ... tachnije oseti se kako goni, ubrzava i onda u jednom momentu samo CAO!, prestane da ubrzava i ... eto problema pri preticanju... Tad iskljuchim motor, sacekam jedno 10 sekundi, upalim opet i kao da se nishta nije desilo... ali KAD opet probam jache ubrzanje sa duzim BOOST-om... opet iskljuchenje...
    Napominjem, da kad se ubrzava laganije sa 1/2 gasa ili sa cak totalno otvorenim trotelom, koje je krace... sve je ok... samo pri duzim ubrzanjima, ono 3800-4000 rpm... tada dodje do BOOST cut-offa... i ne vraca se nazad overload sve do iskljuchenja auta i ponovnog paljenja...

    Neke ideje, neka pomoc... Uleteo sam 2 puta u makazice, i jednom zena sa detetom u autu... ajde momci... ideje pomoc...
  • Markoni147
    CBC Senator XXL
    • 18.09.2007
    • 537
    • Beograd, Zvezdara
    • SEAT Altea XL 1.9 TDI

    #2
    Znam za 3 ovakva slucaja, Buba TDI 90KS, Bora TDI 110 KS i A4 TDI 100 KS i niko od njih nije uspeo da resi problem... Jednostavno su voznju prilagodili tom problemu...
    SEAT Klub Srbija

    Comment

    • Ognjen
      CBC Senator XXL
      • 21.02.2008
      • 438
      • Novi Beograd
      • -

      #3
      Mislim da ti turbina nabija suviše veliki pritisak i comp ti ide u SAFE mod. Nemoraš da ga isključiš i čekaš 10sec. U vožnji isključi i Odmah upali i nastavi. Možda izgleda opasno, ali na auto putu voziti u Safe modu (do 120kmh) i čekati proširenje da staneš, ne ide.

      Meni se dešavalo dva puta. Golf4 TDI 90KS 2001.

      Prvi put bio neki ventil koji košta nešto smešno (20 evra) i još lakše se menja, vidi se na dijagnostici.
      Drugi put turbina morala napolje i da se čisti neki ventil na njoj samoj. Znači bez zamene nekog dela samo čišćenje.

      Ne tvrdim da jeste neki od ova dva razloga, ali su simptomi potpuno isti.

      Comment

      • TAZZ
        Banovan
        • 30.05.2005
        • 1409
        • NBGD,SERBIA

        #4
        @ Testera...

        Ma iskljuchim ja to u voznji... na 10 SEC...
        ali prijatelju kad mi zena uletela u makazice sa detetom u autu...
        Nije simpatichno...
        Koji ventil?
        I turbina da se ochisti???
        Na njoj se nalazi WG ventil... to da se chisti???

        Ajmo momci PLZ pomoc!

        Comment

        • TECA
          CBC Senator XXL
          • 14.10.2007
          • 2355
          • Oz

          #5
          Koji ventil?
          Misli se na ventil koji je tankim crevcem povezan sa WG.

          Najpre bi trebalo proveriti ispravnost svih tih crevanca oko WG .
          I turbina da se ochisti???
          Samo ako je turbo sa promenljivom geometrijom,ali ne bi trebalo da je
          Na njoj se nalazi WG ventil... to da se chisti???
          Ne,proveris na vakum(ako je promenljiva geometrija) ili natpritisak da li je ispravan

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            #6
            znachi ventil je direktno vezan za WG...

            Mogu ja izmenjati sva vakum creva nije problem... to je 600 dinara ukupno, ili oko 3 metra crevaca...

            Mogu da nakacim BOOST chukicu na auto pa da vidim... koliko je LOAD...

            mislim da standardno treba da bude oko 1 BAR...
            Vidish ako Magnetni ventil ne radi kako treba normalno je da ide preterano u LOAD pa se iskljuchuje tachnije ode u SAFE ili LIMP mod...

            WIDISH....

            GLAVUDZE nas sluze kako treba... sutra menjam te shpagete... i pregledacu malko WG i magnetni ventil...

            Comment

            • TECA
              CBC Senator XXL
              • 14.10.2007
              • 2355
              • Oz

              #7
              mislim da standardno treba da bude oko 1 BAR
              Na opterecenju do 1.1bar a onda brzo da padne ne 0.9.Ako ide na 1.1 i vise ili su crevca ili TC ventil.Cesto je TC i nije 20€ malo je vise...

              Comment

              • stainless
                CBC Veteran
                • 26.10.2007
                • 183
                • CG

                #8
                Je li to isti motor kao u g3 tdi 90ks,posto jedan drug ima ovaj motor u golfa i boost je 1,5 bara.
                Originally posted by Stefan_s
                Ta dvojka je trosila stvarno malo, desavalo mi se da se ugasi jer ostanem bez goriva..naravno to kad teram pun gas. i nekako upalim i pola dana se jos vozim laganim gasom. Nekad sam imao tripove da ide na vazduh, majke mi...

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  #9
                  ja mislim da jeste to je stari motor... i nije 1.5 BARa fabrika....
                  ako je na tom autu 1.5 overload, onda je chipan...

                  Comment

                  • Boki Ar
                    CBC Senator XXL
                    • 11.11.2004
                    • 2827
                    • Aranđelovac
                    • Vektra

                    #10
                    U memoriji grešaka imaš nešto kao 00575?
                    Turbo se na tom autu testira u vožnji, merni blok 011.

                    Pozdrav!
                    BP
                    *********

                    Comment

                    • TAZZ
                      Banovan
                      • 30.05.2005
                      • 1409
                      • NBGD,SERBIA

                      #11
                      ja znam da se mnogo toga testira u voznji...
                      nemam pojma koja greshka, otici cu do druga da vidim koja je...

                      Comment

                      • Ognjen
                        CBC Senator XXL
                        • 21.02.2008
                        • 438
                        • Novi Beograd
                        • -

                        #12
                        Mislio sam da ti otprilike trebaju samo iskustva, pa sam zato samo onako uopšteno opisao.

                        Koliko znam to je onako, dosta čest kvar kod tih motora. Kad mi se prvi put desilo sa tim ventilom koji reguliše pritisak turbine, bilo je pravilo da mi se turbina gasi na oko 3800 obrtaja. Ventil je nakačen na zid ka kabini, veličine nekih 2cmx2cm, idu na njega 2 crevca, žuto crne boje. Ovaj opis ti i ne treba, u svakoj VW prodavnici znaju za njega. Mene je koštao 20 Evra (prodavnica Euroauto Nbgd), naravno ne orginal.

                        Drugi put je bilo drugačije. Nije bilo pravila kad se turbina gasi, nekad na 3200,a nekad na 4000 obrtaja, nekad nikako. To je duže trajalo, jer nije imalo nekog pravila. To što je navodno majstor čistio na turbini je izgledalo kao metalna pečurkica, na zadnjoj strani turbine ili malo ispod nje, čini mi se da je neko crevce išlo na nju. Kažem navodno je čistio zato što nisam bio prisutan kada je to radio, sa majstorima se nikad ne zna. Pre nego je skidao turbinu, pokušavao je da taj ventil na turbini našprica sa nekim sprejom i pomagalo je nakratko.
                        Inače za VW dijagnostiku ubedljivo najbolji u Beogradu je Draško iz Zemun Polja. Radi isključivo dijagnostiku bez ikakve mehanike.

                        Comment

                        • dieselman
                          CBC Senator XXL
                          • 14.11.2005
                          • 833
                          • tt

                          #13
                          Originally posted by Testera
                          Radi isključivo dijagnostiku bez ikakve mehanike.
                          ..dijagnostika bez primene mehanike je ......da ne lajem....treba majstor koji ce da nadje sta je problem,popravi to i naplati ljudski i ti lepo odes kuci...u osnovi sto rece Boca-verovatno 0575 greska,mogucnosti vise,treba neko pismen da ispita da le je N75 ,crevca ili glave krilca na varijabilnoj turbini..nema mesta za nagadjanja...

                          Comment

                          • Ognjen
                            CBC Senator XXL
                            • 21.02.2008
                            • 438
                            • Novi Beograd
                            • -

                            #14
                            Pa ne bih se baš složio ovo za dijagnistiku, nija baš go k...c. I ovako čovek ima dva majstora, on treći, a pregledi se zakazuju na 2 dana. Zamisli još da radi mehaniku. Uradiće on zamenu tog ventila, svećica kablova i ostale sitnije stvari, ali skidanje turbine i neke duže zahvate, neće ni da čuje. Možeš da ga nazoveš isfoliranim, ali kada odeš kod njega i vidiš vozni park koji se kod njega servisira, način na koji on postupa sa mušterijama i silne sertifikate na zidu promeniš mišljenje u momentu. Čovek ima skuplju dijagnostiku od Autokomerca.

                            Sad je on nebitan. U vezi ovog problema, samo iznosim neka moja iskustva.
                            Ja sam imao ova dva problema sa potpuno istim simptomima i rešio sam ih na gore opisani način. Naravno da je potrebna dijagnostika,ali ne baš uvek.

                            Comment

                            • 351c
                              CBC Početnik
                              • 27.03.2007
                              • 8

                              #15
                              Sve je vec receno, auto kod majstora koji radi i dijagnostiku i popravku.
                              Najbolji nacin da se dijagnosticira kvar je probna voznja sa prikacenom dijagnostikom i merenjem parametara, pritisaka turba (zadatog i ostvarenog) kao sto je pomenuto u 011 mernoj grupi. A kod tog motora ako je rec o AGR-u je potisna turbina i nema "krilca" vec WG. Kod njih se javlja problem sa doznom (koja lici na pecurku), gde dolazi do njenog zaglavljivanja i nemogucnosti da rastereti turbo i odrzava zadati pritisak.
                              Mada i elektromag. ventil N75 za kontrolu pritiska hoce da pravi problem ali mnogo redje.

                              Comment

                              Working...
                              X