Nisam siguran da li je i kad bilo...
Sad imam mali problem sa SKODA OCTAVIA TDI 66Kw odnosno 90 KS...
Auto je 2000 godishte... Relativno je sve OK, ali...
Kad se stisne gas do kraja, tachnije 3/4 i kad auto onako lepshe krene da ubrzava, 3 kroz 4 brzinu, javi se problem... Auto u jednom momentu izgubi BOOST ... tachnije oseti se kako goni, ubrzava i onda u jednom momentu samo CAO!, prestane da ubrzava i ... eto problema pri preticanju... Tad iskljuchim motor, sacekam jedno 10 sekundi, upalim opet i kao da se nishta nije desilo... ali KAD opet probam jache ubrzanje sa duzim BOOST-om... opet iskljuchenje...
Napominjem, da kad se ubrzava laganije sa 1/2 gasa ili sa cak totalno otvorenim trotelom, koje je krace... sve je ok... samo pri duzim ubrzanjima, ono 3800-4000 rpm... tada dodje do BOOST cut-offa... i ne vraca se nazad overload sve do iskljuchenja auta i ponovnog paljenja...
Neke ideje, neka pomoc... Uleteo sam 2 puta u makazice, i jednom zena sa detetom u autu... ajde momci... ideje pomoc...
Sad imam mali problem sa SKODA OCTAVIA TDI 66Kw odnosno 90 KS...
Auto je 2000 godishte... Relativno je sve OK, ali...
Kad se stisne gas do kraja, tachnije 3/4 i kad auto onako lepshe krene da ubrzava, 3 kroz 4 brzinu, javi se problem... Auto u jednom momentu izgubi BOOST ... tachnije oseti se kako goni, ubrzava i onda u jednom momentu samo CAO!, prestane da ubrzava i ... eto problema pri preticanju... Tad iskljuchim motor, sacekam jedno 10 sekundi, upalim opet i kao da se nishta nije desilo... ali KAD opet probam jache ubrzanje sa duzim BOOST-om... opet iskljuchenje...
Napominjem, da kad se ubrzava laganije sa 1/2 gasa ili sa cak totalno otvorenim trotelom, koje je krace... sve je ok... samo pri duzim ubrzanjima, ono 3800-4000 rpm... tada dodje do BOOST cut-offa... i ne vraca se nazad overload sve do iskljuchenja auta i ponovnog paljenja...
Neke ideje, neka pomoc... Uleteo sam 2 puta u makazice, i jednom zena sa detetom u autu... ajde momci... ideje pomoc...
Comment