Corsa C 1.3 CDTI - iskustva + problemi koji iritiraju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Zof
    CBC Član
    • 22.09.2008
    • 18
    • Beograd

    Corsa C 1.3 CDTI - iskustva + problemi koji iritiraju

    Vlasnik sam Corse C 1.3CDTI,kupljena pre tacno godinu dana u Beogradu na placu polovnih vozila kao van vozilo,proizvodnja 09/2004,vodi se na firmu u kojoj radim ali samo ja vozim i placam rate(placena 5100+pdv,ko se razume u povrat pdv-a i poreski kredit razumece sto sam kupio bas VAN iako sam veoooma svestan svih mana koje to nosi sa sobom).Auto je provereno presao u tom trenutku 109.000km,stanje enterijera i eksterijera je jako dobro,nista nije istroseno,spajan na 2 dijagnostike i sve je bilo ok.Jeste da je van ali stvarno se nije mogla naci nijedna ozbiljna zamerka na auto.
    Od tad za godinu dana sam presao 25000km,odradio 3 servisa(odrzavanje je jeftino,svi filteri+ulje+rad servisera=5500din),nisam imao nijedan ozbiljan problem,auto ide odlicno,potrosnja za 90% cisto gradske Bgd voznje je 5.5L,otvoren put 4.5L,autoput 130km/h 5.5L sa klimom,bolje mislim da ne moze skoro nijedan motor.Jedina zamerka je dosta tvrdo vesanje,malo poskakuje na neravninama i oseti se vecina rupa na ledjnim prsljenovima...
    E sad dolazimo do problema:
    1.Kad auto ide na leru manjom brzinom(na nizbrdici ili kad se na brzinama do 30km/h baci na ler) dolazi do poskakivanja obrtomera i naravno gasa,od 750rpm koliko je ler inace pa do 1500rpm.Nemam ni najblazu ideju o cemu se radi.Ovo se desava i na +40'C i na -15'C.Ima li nekih ideja?
    2.Dam zmigavac i motam volan,cuje se neko lagano krckanje tom prilikom,cim vratim zmigavac ne cuje se nista,desava se i sa levim i sa desnim zmigavcem...???
    3.Na rupama auto je dosta bucan,narocito prednja osovina,kao da nesto nije u redu sa trapom,iako prilikom svakog servisa na autu pregledavam trap i sve je ok,gde bi to bilo najbolje proveriti?
    4.Prilikom saltanja iz vise u nizu brzinu nikako ne mogu postici skladan prelaz,uvek se oseti trzaj,kao kad ode nosac motora,isto sam proveravao kazu da su svi nosaci ok,inace menjac kao da nije opelov takav imam osecaj,nije bas precizan

    Eto to je par stvari koje bas nerviraju iako mislim da nijedna od njih nije ozbiljan problem i kvar.Ako neko ima iskustva i neki dobar savet unapred se zahvaljujem

    P.S.Za 1.5 mesec ocekujem prinovu,sto znaci da moram ubacivati zadnja sedista,traze mi 400eur za to sto mislim da je previse,ima li neke pomoci,gde da se obratim i dal bi mogao ja to sam da prepakujem(nisam bas neki ekspert)
  • prolupator
    CBC Senator XXL
    • 02.09.2005
    • 3968
    • Zemun

    #2
    1. tako treba, pomiri se s tim.
    2. nisam imao tako nesto ... mozda cujes elektromotor serva ?! Mada, on ne krcka.
    3. takav joj je trap, vece neravnine podnosi bolje nego male ... kad predjes preko pruge mislis da se auto raspada.
    4. vezbaj, meni je bilo ok, menjaj brzine na 1800-2000 rpm i vrlo je precizan menjac

    Za zadnja sedista nemam pojma ...
    OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

    prolupator.mojblog.rs

    Comment

    • Tihomirce
      CBC Senator XXL
      • 06.09.2008
      • 443
      • Arandjelovac

      #3
      Re: Corsa C 1.3 CDTI - iskustva + problemi koji iritiraju

      To se cuje mehanizam za vracanje rucice zmigavca, i sam kazes
      Originally posted by Zof
      2.Dam zmigavac i motam volan,cuje se neko lagano krckanje tom prilikom,cim vratim zmigavac ne cuje se nista,desava se i sa levim i sa desnim zmigavcem...???
      )
      to nije nikakav kvar , nerazmisljaj o tome , probaj neki drugi auto pa ces videti na svakom se cuje , negde vise negde manje

      Comment

      • Zof
        CBC Član
        • 22.09.2008
        • 18
        • Beograd

        #4
        To sto se gas sam pojacava i smanjuje kad auto ide na leru,nekako mi skroz cudno da je to normalna situacija.Bojim se da nema neke veze sa protokomerom ili EGR ventilom,sto u prevodu znaci skupe popravke ako se ne reaguje na vreme.To me plasi...
        Inace auto kao auto je dobar,ali to vesanje je skroz blesavo.Ko sto rece "Prolupator",kad predjes preko pruge ili nekoliko manjih neravnina zaredom,imas osecaj da ce otpasti bar poluosovina,lupa i zveci uzasno.Jel ima neko objasnjenje zasto je to tako?
        S obzirom da je auto na 135.000km sada,jel bi trebalo na nesto posebno obratiti paznju:amortizeri,letva volana,poluosovine,zglobovi,nesto oko motora...iako stvarno sve deluje ok,nekako sam navikao da kad je tako ave u redu uvek te nesto zvekne iza coska vrlo brzo kad se ne nadas

        Posle Corse,mislim da cu uzeti Merivu,svidja mi se i cujem da su iskustva sa njom dobra.Jedino me malo brine motor-1.3D je preslab za nju,a 1.7D mi ne uliva poverenje,a i odrzavanje je malo skuplje,iako 100KS je fina konjaza.Benzin ne preferiram,prelazim dosta(25-30.000) pa samo D dolazi u obzir,plin sam imao na dva auta i nije to za mene...

        Comment

        • prolupator
          CBC Senator XXL
          • 02.09.2005
          • 3968
          • Zemun

          #5
          Variranje ler gasa dolazi od nepreciznih relacija na potezu AMM-ECU kad se zaletis pa ides 50-100km/h i ubacis u ler. Jednostavno, mnogo vazduha ulazi a ne trosi se. S tim zivi i uzivaj, dok god ne pali nikakvu lampicu sve je u redu. Inace je motor kao motor vrlo pouzdan.

          Ako nisi promenio letvu volana onda je to jedina Corsa u drzavi s tom kilometrazom na kojoj to nije uradjeno. Nije frka, cela stvar (reparacija i pratece glooposti) kosta ~100-120EUR. Moguce da se zachadjavio EGR ako do sad nikad nije skidan.
          Savet je da vozis dok ne pravi nikakve probleme. Nema problema = sve je OK!

          Trap se tako ponasa ali je izdrzljiv podosta.
          Meriva ?! Ruzna k'o covek slon, ali prakticna 1.7D je takodje dobar motor, nije losa opcija ako bude u ponudi kad budes kupovao auto.
          OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

          prolupator.mojblog.rs

          Comment

          • Zof
            CBC Član
            • 22.09.2008
            • 18
            • Beograd

            #6
            Sto se tice lampice,nije bas da se ne pali...Stalno se pali ona lampica u gornjem levom uglu instrument table,zuta lampica sa kljucem...prvo sam se bio uspanicio,ali odem na dijagnostiku i kaze mi onaj da ima samo nekoliko gresaka u sitemu i to vezano za grejac goriva ili tako nesto slicno,ostalo je sve ok...imam ideju da mi se to stalno pali jer nisam radio servis kod ovlascenih pa mi nisu restartovali brojac u kompu koji meri kad treba ici na servis...mozda lupam???
            Kad upalim auto,posle 5km otprilike se upali ta lampica i gori dok ne ugasim,i tako stalno...opet kazem ne primecujem nikakve probleme sem navedenih...dal ipak da odem jos negde da to proverim malo bolje?
            Auto je kupljen sa 109.000km,sad je na 136.000km,sto se tice letve mozda je menjana pre nego sam ga kupio.Znam da je to problematicna stavka,ali koliko znam na modelima iz 2.polovine 2004 pa nadalje je taj problem manje-vise resen,iako ne znam kako moze da dugo traje nesto sto ima plasticne zupcanike a trpi veliko opterecenje?!?
            Kako da znam da riknjava letva???

            Comment

            Working...
            X