Kao sto tema kaze, 1043ccm, 33kW, 45 konja. Problem je sto ne pali uvek. Od pre dva dana je palio kad je "hladan" a sad nece ni "hladan".
Desi se da upali ali posle kratke voznje se ugasi. Dok radi, radi normalno,
dobro "vuce" i onda stane i kraj.
Odem kod majstora, u trenucima ispravnosti ,
, i on kaze da je stradala "potapajuca" pumpa za gorivo ispod zadnje klupe.
Pre toga je zamenio filtar za gorivo i proverio "elektroniku".
Pumpa se cuje da radi ali ne vuce gorivo i sto je najgore na mestu gde dolazi suvisno gorivo iz motora pumpa IZBACUJE gorivo u mlazu a na mestu gde treba da izadje gorivo ne izlazi ili ide sasvim malo.
Izvadi on pumpu iz rezervoara, skine mrezicu sa donje strane, vrati na svoje mesto, poveze sve i, gle cuda, auto radi...... ali samo par kilometara. Opet isto.
Tu on "podlepi" i kaze "treba nova pumpa".
Sta da radim? Ima li tome leka ili da kupim novu, ili polovnu?
Izvinite na malo duzem tekstu i hvala unapred.
Desi se da upali ali posle kratke voznje se ugasi. Dok radi, radi normalno,
dobro "vuce" i onda stane i kraj.
Odem kod majstora, u trenucima ispravnosti ,

Pre toga je zamenio filtar za gorivo i proverio "elektroniku".
Pumpa se cuje da radi ali ne vuce gorivo i sto je najgore na mestu gde dolazi suvisno gorivo iz motora pumpa IZBACUJE gorivo u mlazu a na mestu gde treba da izadje gorivo ne izlazi ili ide sasvim malo.
Izvadi on pumpu iz rezervoara, skine mrezicu sa donje strane, vrati na svoje mesto, poveze sve i, gle cuda, auto radi...... ali samo par kilometara. Opet isto.
Tu on "podlepi" i kaze "treba nova pumpa".
Sta da radim? Ima li tome leka ili da kupim novu, ili polovnu?
Izvinite na malo duzem tekstu i hvala unapred.
Comment