Golf II 1.6D -glava motora

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Steffan
    CBC Početnik
    • 01.08.2008
    • 7
    • Bgd

    Golf II 1.6D -glava motora

    Voda ne kruzi dobro u sistemu i isli cale i ja do mehanicara i on kaze da je do creva nekog i da je glava otisla! Oko 100evra je u oglasima, zvao sam! Interesuje me jel tu moze neka druga..lupam..od golfa III ili dvojke turbo dizela.? Razmisljao sam da mi ujak donese iz Austrije sad svejedno dolazi..


    Poruku izmenio: M-power
  • Steffan
    CBC Početnik
    • 01.08.2008
    • 7
    • Bgd

    #2
    Jel stvarno niko ne moze nista da mi kaze?

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Razmisljao sam da mi ujak donese iz Austrije sad svejedno dolazi
      Ako je vec dzabe,nek ti potera ceo motor,pasovace samo tako...

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #4
        Ako voda ne kruzi dobro verovatno je u pravu za to sto ti je rekao ali postavlja se pitanje kada zamenis glavu da ti se to opet ne ponovi sta je sa pumpom za vodu

        Comment

        • PileBG
          CBC Član
          • 18.11.2008
          • 14
          • Beograd

          #5
          Majstor nema pojma. Zameni vodenu pumpu i kruzi ce voda lepo,peraja su ti otisla,ako ti neduva creva,nediraj glavu. koja je glava,hidro ili obicna?
          Golf ll TDi
          Golf I Gti 16V al sa karburacijom 45

          Comment

          • Steffan
            CBC Početnik
            • 01.08.2008
            • 7
            • Bgd

            #6
            Ne duva creva, mislim da je obicna glava! Kad nabije temp. ventilator pali i onda samo u 1 momentu povuce svu vodu iz one posude. Na prelivno crevo vraca u hladnjak u mesto u posudu! Jel pasuje glava od td-a ili mora bas ta?

            Comment

            • PileBG
              CBC Član
              • 18.11.2008
              • 14
              • Beograd

              #7
              gde povuce vodu iz posude? ako ti je izbaci napolje,onda je ??? skini glavu,odnesi na masinsku obradu samo da je liznu,nov dihtung i trebalo bi da bude ok,mozes i da odneses glavu na proveru,mozda je prsla.
              Golf ll TDi
              Golf I Gti 16V al sa karburacijom 45

              Comment

              • xxx1
                CBC Član
                • 17.12.2007
                • 93
                • Batajnica

                #8
                To ti je do termostata. Na tim motorima, termostat je malo boljka, tj. treba mu malo vise vremena da se otvori. Skini termostat, stavi ga u lonac sa vodom, zagrej taj isti lonac do temperature dok se skroz ne otvori ventil termostata, zatim zaglavi otvor termostata necim ( npr. najbolje bombonom, tipa Negro ), vrati termostat nazad u auto i pusti ga neka radi u leru, jer ce tecnost vremenom istopiti bombonu i posto je termostat bio zaglavljen, tj. otvoren, on ce se kasnije otvarati i zatvarati kako treba, jer ce tecnost vec biti zagrejana, a on skroz otvoren, tako da se nece moci zatvoriti. Odradi tako, pa javi sta je bilo.
                Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                Comment

                • banebg81
                  CBC Veteran
                  • 26.06.2008
                  • 195
                  • Beograd

                  #9
                  xxx1

                  E baš super, taj šećer će mu baš dobro doći da zapuši u rupe ako ima u hladnjaku !?

                  Kupi brate nov termostat, imaš VERNET od uvoznika košta 5€ i teraj, kakve crne bompone !?

                  pozzz

                  Comment

                  • xxx1
                    CBC Član
                    • 17.12.2007
                    • 93
                    • Batajnica

                    #10
                    Originally posted by banebg81
                    xxx1

                    E baš super, taj šećer će mu baš dobro doći da zapuši u rupe ako ima u hladnjaku !?

                    Od toliko silnog secera od jedne bombone nece voda moci da mu cirkulise kroz hladnjak.

                    Kupi brate nov termostat, imaš VERNET od uvoznika košta 5€ i teraj, kakve crne bompone !?

                    pozzz
                    ovo sa termostatom ne pricam napamet, jer postoji mogucnost da i novi termostat za te motore zna sporije da otvara i da pravi problem i pouzdano znam da je ovo jedna od mogucnosti da resi problem. Ali on se jos ne javlja .
                    Akceleracioni momenat je kad okine varnica pa se zapali corba pa klip krene da zalece na dole

                    Comment

                    • zli mario
                      CBC Član
                      • 19.05.2005
                      • 90
                      • novi sad

                      #11
                      ajde polako

                      nisi rekao sta je sa autom?kuva li ili samo drzi visoku temp

                      prvo bitno je da li ti uopste otvara termostat i kad?

                      da li ti radi ventilator hladnjaka i koliko dugo radi kad se upali?

                      ima li preliva i kad je vruc i kad je hladan?

                      ima li grejanja u kabini

                      ako je sve ok upalis auto na i ostavis ga da se greje bez cepa ali na leru

                      kad se ugreje i otvori termostat das gas i pustis
                      voda u boci treba da padne dole i da se vrati na stari nivo kako se smanje obrtaji motora

                      ako to radi pumpa je ok

                      zatvori cep i drzi donje crevo ka hladnjaku rukom i daj gas
                      trebalo bi da osecas da se malo naduvalo tj da pumpa gura vodu

                      ako pocne voda da izlazi napolje ili da gura baloncice u posudu onda je do glave ili dihtunga

                      i prelivno crevo vidi da li je vruce kad je i motor vruc ako nije onda je zapuseno i hoce zbog toga da dize temp
                      niste gore od sporog kompjutera
                      i sporog interneta

                      Comment


                      • #12
                        Ma koje su to indijanske metode i vestine.

                        Lepo nadji servis koji ima test za rashladni sistem.

                        Navrne se na bocu jedan adapter sa reagensom.
                        Auto odradi jedno vreme ako tecnost pozeleni problem je u propusnosti dihtinga ili glave.
                        Ako je to ok ides dalje, termostat, hladnjak ili vodena pumpa.

                        Merenje temperature se vrsi sa laserom.
                        Moze d ase izmeri temperatura svake tacke na motoru i hladnjaku i da se utvrdi tacno mesto gde se pregreva.

                        Moze biti problem i u plasticnoj racvi ako je koristen los antifriz ili ako je bilo kamenca pa je zacepio odvod.

                        Problem moze biti i u cepu kondezacione boce.
                        Termostat uzmi BEHR, bombone i kuvanje termostata zaboravi.

                        Comment

                        Working...
                        X