Ma pashe i vr6,nego je to skup sport...
A na SDI i TDI nista nije isto-klipovi,glava,comp,dizne,izduvna grana(logicno)...I ne pise koja generacija Pola 6n,9n...?
A i ides iz krajnosti u krajnost- SDI i 1.8T
Nije iz krajnosti u krajnost jer ja SDI uzimam preko kombinacije i moja stvar sta cu da mu radim, ako moze neko nesto konkretno da mi kaze nek napise, ako ne, ne.
Gumetina, od tebe sam ocekivao da ces da napises, sve znas bre
Naravno da je tvoja stvar sta ces da mu radis,sto se mene tice mozes i motor od kosacice da stavis...
A bitno je to da je taj SDI samo zapreminski(precnik i hod)isti kao TDI
Kod )n Pola TDI motori su PD,a SDI (ASY)je obican dizel sa ECUom(EDC 15V beshe).PD TDI imaju drugacije klipove,klipnjace,glavu,...menjaci su razliciti (02t na SDI i 02r na TDI-trpi do 250Nm obr.momenta).
Cak ni TDI od 74 i 96kW nisu isti-klipovi,turbina,brizgaljke,klipnjace,hladnjak ulja,...
Sto se 1.8t tice,postoji GTI 9n (oznaka je valjda AWU),tako da postoje odgovarajuci nosaci motora,agregati,...i opet menjac nije isti,instalacija,comp(Motronic 7.nesto?),...
Sve u svemu,delova,rada,zivaca,cifre reda 1/3 automobila,bar.I to sa 'rpom polovnih delova i raspolozenim majstorima...
Pa vidi dal' se isplati praviti od SDI GTI...O sminki tipa enterijera,felni,spojlercica,...da ne govorim.Sto se cipovanja tice,u to se necu petljati,poznajem to cisto teorijski i to osrednje...
Comment