FORD ESCORT 1996 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dado
    CBC Početnik
    • 06.12.2008
    • 5
    • Srpski Miletic

    FORD ESCORT 1996 16V

    Imam problem sa servo pumpom odnosno mislim da je to. Volan se dosta tesko pokrece u voznji. Kod kretanja ide lakse ali to nije to.Neznam da li je u pitanju mozda pumpa ili ima neke veze i sa letvom volana.Promenio sam ulje ali opet nista bolje.Inace imam tog forda nekih 3 meseca.
    Ako neko nesto zna ili moze da pomogne bio bi zahvalan.Pozdrav
  • shomicus
    CBC Član
    • 13.11.2007
    • 32
    • beograd

    #2
    jel gubi ulje za sevo ili ne?moze da bude vise stvari,pri motanju punog volana u levo ili desno morao bi da se cuje onaj karakteristicni zvuk pritiska pumpe.
    moj prijatelj je naprimer imao problem na opel astri 1.8 sport da mu ne radi servo ali nije bilo do serva vec mu alternator nije dovoljno punio pa mu je kompjuter gasio servo kao opomenu da nesto nije u redu.prvo je bio u ovlascenom opelovom servisu gde su mu rekli da mora da menja servo pumpu koja kosta preko 1000e sto je on naravno odbio i posle toga ode kod elektricara slucajno i ovaj mu resi problem za 20e.mala razlika u ceni

    Comment

    • dado
      CBC Početnik
      • 06.12.2008
      • 5
      • Srpski Miletic

      #3
      FORD ESCORT 1996 16V

      Ne gubi ulje ali kad skinem cep posude ulje penusa neznam da li tako treba ili ne.Kad motam levo ili desno ne cuje se nikakav zvuk pumpe.Umestu okrece "lako" ali u voznji ne.Alternator sam nedavno radio(menjao lezajeve) i tom prilikom smo merili punjenje i bilo je ok.

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        #4
        Dobrodosao na forum dado.
        Ne bih rekao da je servo, kad se vec lako okrece u mestu bolje proveri letvu i krajeve spona, da tu nije neki kvar...
        Postavio si temu na dva mesta, a nisi ni procitao pravila foruma, te s toga poseti ovu temu: http://www.cannonballforums.se/viewtopic.php?t=2416

        Pozdrav
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • Van
          CBC Senator XXL
          • 16.02.2007
          • 1425
          • Nbgd

          #5
          Jel taj auto ima mehanicku ili elektricnu pumpu za servo ?
          Mom projatelju na fijesti je otisao el. motor na elektricnoj pumpi . Motor je rastavljen , kolektor sredjen na strugu , promenejne cetkice i sve radi kako novo . Mozda i ti ima slican problem
          ...zivi , Franjo je ziv !!!

          Comment

          • dado
            CBC Početnik
            • 06.12.2008
            • 5
            • Srpski Miletic

            #6
            Prvo javljanje na forum pa covek ne zna! Mlad sam naucicu.
            Neki mi majstori kazu da je u pitanju ventil na servo pumpi.Ma ne okrece se on u mestu bas tako lagano kao sto bi "trebalo jednim prstom".Malo sam bolje oslusnuo kad sam motao levo i desno ipak se cuje drugaciji rad pumpe.
            Pumpa mi je dosta zamascena od ulja mislim da je njeno ali u posudi ne vidim da ga nedostaje

            Comment

            • dado
              CBC Početnik
              • 06.12.2008
              • 5
              • Srpski Miletic

              #7
              Pumpa je na pk kaisu povezana sa klimom i alternatorom pa pretpostavljem da je mehanicka

              Comment

              Working...
              X