Imam problem sa paljenjem, koji se proteze vec neko vreme. Za one koji ne znaju u pitanju je Escort V, '92, 1800ccm, benzinac.
Pre nesto vise od mesec dana, jednostavno se ugasio pri ukljucenju na Gazelu i nije bilo sile da ga upalim vise (usledilo je slepanje).
Problem je u tome sto se na davanje kontakta vise nije cuo, na sekund-dva, onaj karakteristicni zvuk pumpe u rezervoaru. Mogao je samo da vergla.
Pomislio sam da je crkla pumpa, ali jednom sasvim slucajno probam, dam kontakt, pumpa se cula i tada je upalio. Posle toga, opet vise nije hteo... i tako danima u krug. Pri verglanju osetno je bilo i da je akumulator oslabio, pa sam mu proverio nivo elektrolita (bilo je ok) i stavio da se puni (12 sati).
Otisao sam juce kod Dragana u Rakovica selo, covek je korektan, proverio mi je akumulator pri paljenju, alternator daje struju oko 14V sto je ok. Kada je auto ugasen akumulator daje nesto preko 12V, ali pri samom paljenju padne izmedju 9-10V.
Ocigledno je akumulator vec za zamenu, a i idu hladni dani. Da li to moze da bude uzrok problema sto pumpa nekad radi, nekad ne? Evo jutros opet nije radila, nekako ga s mukom upalim na plin, zatim ga ugasim, dam kontakt, pumpa se "javila" i upalim lepo na benzin.
Jel pumpa na ovom auto ima svoj relej i gde se on nalazi?
Pre nesto vise od mesec dana, jednostavno se ugasio pri ukljucenju na Gazelu i nije bilo sile da ga upalim vise (usledilo je slepanje).
Problem je u tome sto se na davanje kontakta vise nije cuo, na sekund-dva, onaj karakteristicni zvuk pumpe u rezervoaru. Mogao je samo da vergla.
Pomislio sam da je crkla pumpa, ali jednom sasvim slucajno probam, dam kontakt, pumpa se cula i tada je upalio. Posle toga, opet vise nije hteo... i tako danima u krug. Pri verglanju osetno je bilo i da je akumulator oslabio, pa sam mu proverio nivo elektrolita (bilo je ok) i stavio da se puni (12 sati).
Otisao sam juce kod Dragana u Rakovica selo, covek je korektan, proverio mi je akumulator pri paljenju, alternator daje struju oko 14V sto je ok. Kada je auto ugasen akumulator daje nesto preko 12V, ali pri samom paljenju padne izmedju 9-10V.
Ocigledno je akumulator vec za zamenu, a i idu hladni dani. Da li to moze da bude uzrok problema sto pumpa nekad radi, nekad ne? Evo jutros opet nije radila, nekako ga s mukom upalim na plin, zatim ga ugasim, dam kontakt, pumpa se "javila" i upalim lepo na benzin.
Jel pumpa na ovom auto ima svoj relej i gde se on nalazi?
Comment