Pumpa za gorivo, akumulator, osiguraci, relej... sta li...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nicolas
    CBC Veteran
    • 17.11.2007
    • 175
    • Beograd

    Pumpa za gorivo, akumulator, osiguraci, relej... sta li...

    Imam problem sa paljenjem, koji se proteze vec neko vreme. Za one koji ne znaju u pitanju je Escort V, '92, 1800ccm, benzinac.
    Pre nesto vise od mesec dana, jednostavno se ugasio pri ukljucenju na Gazelu i nije bilo sile da ga upalim vise (usledilo je slepanje).
    Problem je u tome sto se na davanje kontakta vise nije cuo, na sekund-dva, onaj karakteristicni zvuk pumpe u rezervoaru. Mogao je samo da vergla.
    Pomislio sam da je crkla pumpa, ali jednom sasvim slucajno probam, dam kontakt, pumpa se cula i tada je upalio. Posle toga, opet vise nije hteo... i tako danima u krug. Pri verglanju osetno je bilo i da je akumulator oslabio, pa sam mu proverio nivo elektrolita (bilo je ok) i stavio da se puni (12 sati).
    Otisao sam juce kod Dragana u Rakovica selo, covek je korektan, proverio mi je akumulator pri paljenju, alternator daje struju oko 14V sto je ok. Kada je auto ugasen akumulator daje nesto preko 12V, ali pri samom paljenju padne izmedju 9-10V.
    Ocigledno je akumulator vec za zamenu, a i idu hladni dani. Da li to moze da bude uzrok problema sto pumpa nekad radi, nekad ne? Evo jutros opet nije radila, nekako ga s mukom upalim na plin, zatim ga ugasim, dam kontakt, pumpa se "javila" i upalim lepo na benzin.
    Jel pumpa na ovom auto ima svoj relej i gde se on nalazi?
  • Type_R
    CBC Senator XXL
    • 26.05.2007
    • 900
    • Valjevo

    #2
    Kutija osiguraca, relej crvene boje
    kao sto sam vec pisao verovatno je problem u kutiji osiguraca
    vec sam kacio kako se remontuje

    nekada problem moze da pravi i spoj instalacije sa nosacem pumpe i plovke tj. onaj dzek ispod sedista

    a inace pumpu je malo teze zameniti, treba da se skida rezervoar,
    neki to resavaju sirenjem one rupe ispod sedista, to posle olaksava posao i uvek kada intervenises u samom rezervoaru ne moras da ga skidas.

    znaci kontrolu kreni od kutije osiguraca, tj. mozes provo od kontakt brave pa sve redom da ispratis do rezervoara

    tek na kraju menjaj pumpu

    EDIT: da te ne zbuni, ovo je englez na slici, desni volan

    3SG(T)E EXPERT

    MAN service

    Comment

    Working...
    X