astra f 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milos0205
    CBC Član
    • 11.11.2008
    • 19
    • beograd
    • Astra G

    astra f 1.6 16v

    Kupio sam Astru f 1.6 16v 74kw trosi mi 1 litar ulja na 1000km cak sam i u usisnoj grani nasao dosta svezeg ulja ne dimi ide dobro i trosi mi 10l plina po gradu. Da li je to normalno sto ima ulja u usisu i koliko bi trebala da trosi ulja
    OPEL=LEPO
  • nemanya
    CBC Veteran
    • 29.03.2008
    • 199
    • Beograd

    #2
    Koliko prešla kilometara?

    Nije definitivno normalno da baca ulje u usisnu.
    "..da ima karburator,ja bih znao da ga ... produvam. Al' ova elektrika,sve neke dizne i koješta..ki da teraš šporet.."

    Comment

    • Keketarac
      CBC Senator XXL
      • 01.09.2007
      • 588
      • Novi Sad
      • Seat Ibiza 1.2 TSI

      #3
      Ne bi smela da trosi toliko ulja ni u snu.
      Moj stari kadet trosi pola litre na 3000 km.
      Verovatno baca na iberlauf, manje verovatno da su gumice ventila.
      Izmeri kompresiju na hladnom motoru i sve ce ti se samo kazati.

      Comment

      • milos0205
        CBC Član
        • 11.11.2008
        • 19
        • beograd
        • Astra G

        #4
        presla je 190000 km, barem mi je tako receno posto sam je pre 2 meseca kupio. sta bi u slucaju da je kompresija mala morao da radim da li to znaci generalnu ili mogu da prodjem i sa osvezavanjem
        OPEL=LEPO

        Comment

        • darko-sice
          CBC Senator
          • 01.11.2005
          • 200
          • Aleksinac

          #5
          Kako god da ga okrenes negine ti remont motora....
          POZDRAV

          Comment

          • Chila
            CBC Senator XXL
            • 18.07.2008
            • 401
            • Kos. Mitrovica

            #6
            Nije normalno da toliko trosi ulje,a ni kolimetraza nije velika za taj motor,mada zavisi kako je odrzavan!
            Zavisi kolika bude kompresija i sta bude uzrok te potrosnje ulja,mozda i prodje sa osvezavanjem!
            Samo vas gledam ...

            Comment

            • milos0205
              CBC Član
              • 11.11.2008
              • 19
              • beograd
              • Astra G

              #7
              kompresiju sam merio kada je vruc motor i ona je iznosila 12.8 za prvi i cetvrti 12.4 za drugi i 11.8 za treci da li je to dobro?
              OPEL=LEPO

              Comment

              • Arsa
                CBC Senator XXL
                • 25.09.2007
                • 345
                • Nis
                • MBw210, BMW e32

                #8
                Po mom misljenju, to je dobra kompresija!

                Comment

                • Chila
                  CBC Senator XXL
                  • 18.07.2008
                  • 401
                  • Kos. Mitrovica

                  #9
                  To je dobra kompresija,ali i ulje trosi dobro,posavetuj se sa nekim dobrim majstorom!
                  Samo vas gledam ...

                  Comment

                  • Keketarac
                    CBC Senator XXL
                    • 01.09.2007
                    • 588
                    • Novi Sad
                    • Seat Ibiza 1.2 TSI

                    #10
                    Kompresija mora da se meri na hladan motor.
                    kod vruceg motora dolazi do dilatacije karika, a ulje zaptiva medjuprostor izmedju karika i zida cilindra.
                    Znaci, za tumacenje kompresije, mora da se meri na hladan motor.

                    Sama predjena kilometraza ne govori sve, verujem da je auto presao i mnogo vise od 190k, ali to nije bitno.

                    Koje ulje se trenutno nalazi u motoru? Kod upotrebe ulja loseg kvaliteta zna da se drasticno poveca potrosnja ulja.

                    Ako kompresija bude mala na hladnom motoru, to znaci generalnu.

                    Ako bude dobra, najverovatnije su gumice ventila, to se resava relativno lako.

                    Obavezno praviti razliku izmedju kompresije (u barima) i stepena kompresije (u tehnickoj literaturi).
                    Naravno, ovo sve vazi pod uslovom da negde ne curi ulje odole

                    Comment

                    • milos0205
                      CBC Član
                      • 11.11.2008
                      • 19
                      • beograd
                      • Astra G

                      #11
                      Sto se tice kilometraze u to ni ja neverujem, sipao sam opelovu polusintetiku i motor protektor. Na semeringu radilice pusta malo i to je sve, vise nigde ne curi, ponavljam najvise me brine ulje u usisu. U toku sledece nedelje cu meriti kompresiju na hladno pa cu videti sta mi je raditi
                      OPEL=LEPO

                      Comment

                      • Rogi
                        CBC Član
                        • 17.04.2007
                        • 81
                        • Stara Pazova

                        #12
                        Taj motor ne sme toliko ulja da potrosi,moj je dizel pa potrosi 0.5L na 10.000km,a presao je pravih 200.000km

                        Comment

                        • Chila
                          CBC Senator XXL
                          • 18.07.2008
                          • 401
                          • Kos. Mitrovica

                          #13
                          Ne sme ni pod razno,moja kalibra je presla skoro 260000,bilo na satu a ko zna kolika je bila prava kilometraza, i jedva je trosila 2 dl na 8-9 hiljada km!
                          Samo vas gledam ...

                          Comment

                          • Type_R
                            CBC Senator XXL
                            • 26.05.2007
                            • 900
                            • Valjevo

                            #14
                            Originally posted by Keketarac
                            Kompresija mora da se meri na hladan motor.
                            Ovo je netacno

                            Pritisak u cilindrima se UVEK meri na zagrejanom motoru.
                            3SG(T)E EXPERT

                            MAN service

                            Comment

                            • Chila
                              CBC Senator XXL
                              • 18.07.2008
                              • 401
                              • Kos. Mitrovica

                              #15
                              Kompresija mora da se meri na hladan motor.
                              kod vruceg motora dolazi do dilatacije karika, a ulje zaptiva medjuprostor izmedju karika i zida cilindra.
                              Znaci, za tumacenje kompresije, mora da se meri na hladan motor.
                              Nisam siguran,pa zato i ne mogu da tvrdim,ali bih se slozio sa prethodnim postom,tj mislim da motor ne mora da bude hladan da bi se merila kompresija a evo i zsto tako mislim!
                              1. Opste je pozanto da hladan motor ne daje pune preformans,vec je to na radnu temperaturu,pa je s toga potrebno da motor bude zagrejan!
                              2.Slazem se da se usled zagrevanja sire karike,ali i klipovi i ostali elementi i to srazmerno jer da nije tako onda bi motor ka se zagreje duvao kao lud!
                              3.Kad bi ulje moglo da zaptiva tako ko sto je u citatu navedeno,ond ne bi ni bilo potrebe za karikama!
                              Samo vas gledam ...

                              Comment

                              Working...
                              X