Sada videh da taj motor ima EGR, iskreno ja ne znam da li to moze sta da utice i pravi probelem.
Nadam se da ce Gavra objasniti.
Rekao si da si skinuo katalizator, a kakav ti je srednji, zadnji lonac, meni se desilo da zadnji lonac istruli unutra i da ona vuna zapusi izlaznu cev, auto se narmalno ponasao i samo jedan dan ne moze da puni preko 3000 obrtaja.....
PAZLJIVO sam pratio diskusiju i mislim da covek nema srece da dodje kod pravog majstora.Posto nema elektronskih gresaka znaci mehanika bi trebalo da je mada ima i gresaka koje ECM ne belezi jer komponente budu delimicno neispravne i tada dolazi do promene parametara i loseg rada motora npr. gubitka snage.Posto je pomanut pritisak goriva moj savet je da se izkontrolise protok goriva jer ako on nije dobar onda ni taj pritisak na dinamickom-u voznji-opterecenju nije dobar. Pritisak gor. meren u mestu na leru ili gasu bez protoka nije merodavan.Samo skrecem paznju oko goriva jer mnogi majstori prave gresku mereci samo pritisak
auspuh je bio otkacen ispred katalizatora i auto opet nije imao snage do 2500 o a majsor za auspuhe ga je pregledo i kaze sve je u redu tero sam ga u servis opelov ali tamo odes kazes dobar dan a oni 30eu danas sam ga upalio i gledo u motor jedna dizna ona prva levo gledajuci od napred kao da nije dobro namestena cujese sistanje zraka kada je malo stisnem to prestane inace motor radi jako mirno nema da mu ler gas pada i raste
tek sad vidim tvoju lokaciju.inace grci su obicni sarlatani za dijagnostiku pa cak i oni ovlasceni.ima sam prilike da se uverim.gdesi u SALONIKI bio, a mozda se upoznamo ovih dana
auspuh je bio otkacen ispred katalizatora i auto opet nije imao snage do 2500 o a majsor za auspuhe ga je pregledo i kaze sve je u redu tero sam ga u servis opelov ali tamo odes kazes dobar dan a oni 30eu danas sam ga upalio i gledo u motor jedna dizna ona prva levo gledajuci od napred kao da nije dobro namestena cujese sistanje zraka kada je malo stisnem to prestane inace motor radi jako mirno nema da mu ler gas pada i raste
Jos da si se setio da u prvom postu napises da je posle 2500RPM sve OK.
pravac servis AIR/FUEL ratio,EGR u procentima i nemoj da ti kazu da je sve OK,nego nek odstampaju pa ti lepo prepisi ovde.
palila mi se lampica i kad je spojen na komp onda je izbacio lambdu i od kako je zamenjena nije vise palio lampicu.dali mi mozes objasniti sta je to AIR/FUEL raito da me nebi gledali belo u servisu?
sta je to AIR/FUEL raito da me nebi gledali belo u servisu?
Odnos goriva i vazduha, idealan je 14,7 kg vazduha na 1 kg goriva,tu motor najbolje dise,najbolje ide i najmanje trosi.
Reci mi samo da niste menjali kaiseve ili cistili klapnu pa je odma posle poceo da pravi problem.
kaisevi su izmenjani ,a iklapna je ocistita bez da je skidaju ali auto je imo taj problem kada je to radito ustvari tako sam ga kupio.dali odgovaraju dizne sa tigre 1600 cm?
Gavra je upravu - generalmo imas problem sa pripremom smese .Obratite paznju na protok goriva kao i na jedno crvo za vazduh izmedju usisne grane i usisnog kolektora do nje da ne falsira.To je otprilike -kad stis ispred motora-sa desne strane grane.Protok najednostavnije kontrolisi za pocetak tako sto ces otkaciti povracaj goriva sa motora i kratko zaverglaj,ako ne baca gorivo onda imas prablem sa snabdevanjem goriva,a ako ipak baca onda ipak moras da meris protok a zato ti trebaju adapteri jer koliko sesecam ta creva su sa holenderima- i dovod i povracaj- jedno pored drugog
danas nisam stigo nista napraviti,a za dizne sam pito jer ima jedan prijatelj prodaje za male pare pareko da ih uzmem za nedaj boze.doso bi ja u srbiju da je malo blize.Gavro ovo sto si mi reko da ocitaju jel se to ocitava kompijuterom ili moze neki elektricar da mi obavi to?
99god tigra x14xe problem snaga motora softverski problem resetuj knok retardere funkcija retardera je da pomeri paljenje u kasnije ako nevalja gorivo tojest ako si jednom sipao lose gorivo racunar pamti stanje 10godina efecat teze pali kad je hladan ima motor metalni zvuk max brzina 120-140km nema snagu
Comment