Imam problem sa ovim motorom od pre nekoliko dana. Motor lako startuje radi savršeno hladan u prva 3-4 minuta i onda počinju problemi. Nemiran rad kao da radi na tri cilindra, pri naglom dodavanju gasa čuju se detonacije u usisnoj grani, jako loša reakcija na dodavanje gasa, strahovito nemiran rad, pad obrtaja na leru uz često gašenje motora. Sastavi dobar rad preko 4000 obrta. Brizgaljke očišćene, sve ostalo servisirano. Retko pali mil lampicu.Dok za sve to vreme radi na gasu apsolutno savršeno, bez greške. Da li je neko imao ovakvih iskustava ??? HVALA
Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Collapse
X
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Apsolutno ništa, malo sija pa prekine i to sve u vožnji, bez da skidam sa kontakta i ponovo palim. Dijagnostika me vrti u krug, brizgaljke, lambda sonda, tps. Medjutim sve te vrednosti pratim na računaru kad radi na gas, pošto imam LOVATOV LCS, i sve vrednosti su ok.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
2.5 bara je pritisak i višak ide korektno preko preliva, gasni uređaj LOVATO, LAMBDA KONTROL SISTEM''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Dobar je pritisak ako je sa priključenim vakumom.Treba proveriti napajanje i ispravnost senzora položaja leptira kao i ispravnost senzora protoka u****nog vazduha i njegovo napajanje.
Kako se isključuju benz injektori i kada je rađen servis gasnog uređaja?
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Nije rađen servis jer je uređaj star 5000km. Kad radi na gasu nema nikakvih problema i trpi sva računarska podešavanja. Kada se podešava LCS vide se i neki parametri-lambda tps napon emulacija i td. Vizuelno se vidi i plivanje lambda sonde-fluktuacija na gasu preko tri diode. Ali nema problem na radu sa gasom. Da li se mogu osloniti na vrednosti komponenti iz autodate?? Kakva su vaša iskustva''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
DA, u pravu si. Taj softver je jako slabašan, ali pristojan za ovu vrstu auta, u svakom slučaju daleko bolji od ručnog podešavanja. Ne dobija gas, pošto skinem kablove sa gasnog ventila. Na MAREI sam imao problem sa jednim lcs sistemom kada je otkazao emulator pa ostane i benzin i gas, ali ga tako izreguliše da radi normalno, STEP motor ga zatvori skroz. Sekvent je prava stvar, ja sam ga radio na istom ovakvom modelu motora, Vektri i to e-g@s. U to vreme nije bilo ZAVOLLI-ja koji je po meni trenutno broj 1. A da li postoji verovatnoća da računar pamti neko SMEĆE, dok radi na gasu pa kasnije sa tim parametrima kvari rad na benzinu???''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
probaj da zavrnes plin na boci i neka radi na plinu dok se ne ugasi. onda upali na benzin i vidi ima li promena. tako ces plinski sistem iskljuciti kao moguci izvor problema."dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Zavrnuto, rezultat isti!! Ako vam je promaklo rekao sam da se javljaju i detonacije u usisnoj grani iako je na benzinu. Da nemam DRAKČETOV povratnik plamena, rasturio bi mi kućište filtera. I to sve na benzinu.''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Ajmo iz početka: detonira na benzin u usisnoj grani dok na gas radi korektno.Znači, problem je verovatno u benzinskom delu.
Od svega navedenog moguće opcije u ovom slučaju su po mom mišljenju:
1) nizak pritisak-zapušena dizna
2) senzori VAF TPS i ETC
3) emulator dizni u problemu
Prvo i treće vrlo često srećem.
Ako je sigurno potpuo zavrnut gasni ventil na boci za gas onda su dizne zapušene. U tom kontekstu bih ja proverio trimere benzinskog ubrizgavanja i ako su preko +10 proverio bih gasnim analizatorom sastav izduvnih gasova da li je tu možda problem.
Koji su to kodovi grešaka koje je skener isčitao iz računara?
Comment
-
-
Re: Opel OMEGA 20-16v, 1998, loš odziv
Dosta kasnim, ali želim da prijavim da sam problem odavno rešio. Celu zbrku pravi informacija sa lambda sonde koju očitava benzinski računar za vreme rada na gasu. Naime vrednosti napona za rad na gasu su nešto veće od idealne sredine, što benzinski računar vidi kao dosta bogatiju smešu.Govorim o Lambda control sistemu. On se trudi da kada radi na benzinu uporno smanji količinu goriva i time pravi ceo problem. Dakle motor zbog te informacije radi dosta teško na granici mogućeg, jer je smeša jako siromašna. Tek pošto prođe neko vreme on uspeva da tu grešku iskoriguje i vrati rad motora u normalu, tj. da poveća količinu goriva. Najčešće provozate auto 20-ak kilometara i to je to. Šta treba raditi??
Kod sekventa ništa. Kod ručnog podešavanja, ako pravi problem najbolje je putem releja isključiti lambda sondu dok radi na gas. Kod L.Control sistema treba u opciji gde se podešava oblik talasa signala koji šalje L. Sonda benzinskom računaru izabrati opciju OPEN CIRCUIT ili GROUND, koje će se ponašati kao da je kabal l. sonde prekinut ili kao da je na masi. Opcija SQARE WAVE, sa mogućnošću kreiranja visine napona za razne brojeve obrta pa čak i frekvencijom signala, takođe ne daje neke dobre rezultate. Ovo sve je karakteristično uglavnom za Opele(informacija od nekoliko ozbiljnijih servisa gasa) ali i za neke druge tipove auta. U nadi da ću bar nekog spasiti sličnih muka, pozdravljam vas. Ing. RAGAZZONI''Ovladajte TEHNIKOM, da ne bi ona ovladala VAMA!!''
Poslednja reč tehnike uvek je UPOMOĆ!!!
Comment
-
Comment