Pozdrav.Odskora sam postao vlasnik Kadeta 1,6i C16NZ motor.E sad,potrosnja uf,sa 20KM
predjem oko 80-90km.Sve cistio,motoric ler gasa (mada je zatvorenog tipa,bez sarafa),samo nasuo wd-a i malo razradio,potom cistio motoric sauga ,bio katastrofa,mjesto gdje stoji motoric
puno garezi.Skidao sam i EGR ventil,tamo jos gore,na oba otvora cepovi od garezi.Sto se tice paljenja radi ko zmaj,i isto tako ide bez problema,gas prima mada malo ostanu obrtaji visoko pa se vrate,ali sto se tice vuce guzva asfalt.
Sad me zanima,ono ciscenje usisne grane kod EGR ventila vjerovatno nisam uspio do kraja,pa da li da skidam usisnu ili da zacepim EGR,ili da sve to batalim i brate da stavim obicni karburator i vozi Misko.
predjem oko 80-90km.Sve cistio,motoric ler gasa (mada je zatvorenog tipa,bez sarafa),samo nasuo wd-a i malo razradio,potom cistio motoric sauga ,bio katastrofa,mjesto gdje stoji motoric
puno garezi.Skidao sam i EGR ventil,tamo jos gore,na oba otvora cepovi od garezi.Sto se tice paljenja radi ko zmaj,i isto tako ide bez problema,gas prima mada malo ostanu obrtaji visoko pa se vrate,ali sto se tice vuce guzva asfalt.
Sad me zanima,ono ciscenje usisne grane kod EGR ventila vjerovatno nisam uspio do kraja,pa da li da skidam usisnu ili da zacepim EGR,ili da sve to batalim i brate da stavim obicni karburator i vozi Misko.
Comment