vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • roske
    CBC Senator
    • 08.03.2007
    • 272
    • Lazarevac
    • Alfa Romeo 145 boxer

    vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

    Evo ovako to je calov autopoceo je po malo da ga zapusta pa cu u narednom periodu intenzivnije da poradim na njemu sto se tice odrzavanja.
    Kupljen je pre godinu dana svo vreme se vozi bez sauha,znaci kad se upali hladan ne moze da se izadje iz kola a da se ne drzi po malo papucica na gasu u protivnom ce se ugasiti.
    Sme da se skine papucica sa gasa tek kad se zagreje.
    Predpostavljam da ovaj model ima automatski sauh,evo poslacu van sliku kompletnog motora i da li mi neko moze reci da li ovde fali neka sajla odnosno da li je to sauh posto kao sto vidite jedna jabucica je slobodna,zaokruzio sam je na slici.
    Uz put koji je nacin ubrizgavanja na ovom modelu hteo bih da skinem dizne i da ih malo procistim posto se stalno vozi na plin, ako neko moze da mi kazepredpostavljam da je direkno ali nikad nisam skidao i cistio pa bih to uradio sad.Unapred hvala na svakom odgovoru.
  • toba
    CBC Početnik
    • 24.03.2009
    • 2
    • Vlasenica BiH R.S

    #2
    Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

    Kod tebe je automaski saug,nije ga bas nimalo lako ni popraviti,posto bi trebalo da se izvrsi testiranje par komponenti,ali da pokusas da mu promjenis ECT senzor,nalazi se na izmedu trece i cetvrte svjecice na racvi glave motora,senzor je plave boje,on je informator i salje ECM informacije o temperaturi rashladnog sredstva.Pokusaj pa se javi

    Comment

    • Vidan KV
      CBC Senator XXL
      • 24.10.2007
      • 432
      • Kraljevo
      • vozim onaj koji trenutno ima više goriva

      #3
      Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

      Klasičan sauh tu i ne postoji.......zeza te "ventil dodatnog vazduha" tj ta budža sa crevom za vazduh koja se nalazi ispred te sajle za gas......DIY popravke uopšte nisu preporučljive jer u suštini možeš samo napraviti gore po motor i svoj džep!Treba tu što-šta proveriti počev od propuštanja u****,napona ,itd pa tek onda popravljati........jeftinije je da potražiš majstora...........pozdrav!

      Comment

      • roske
        CBC Senator
        • 08.03.2007
        • 272
        • Lazarevac
        • Alfa Romeo 145 boxer

        #4
        Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

        Pogledao sam odgovore i vec polako ucim koji je kojoi senzor,posto o njima nemam pojma a nema gde i da naucim vise osim ovde.
        Ako vam kazem da sam pre nedelju dana uradio generalnu na ladi samari a ovde pitam o nekim drugim stvarima necete mi verovati,verujte da i ovaj motor znam da sklopim,mehaniku radim povremeno ili da kazem iz hobija sebi i prijateljima jer to sam i zavrsio nekada u skoli ali sticajem okolnosti radim u firmi sasvim desetu stvar naravno sa prekvalifikacijom.
        Da ne duzim sad sve sto ima senzore i sto nema karburator za mene je pomalo strano jer u moje vreme dok sam uciio toga nije toliko bilo,mehanika se u sustini i ne menja ali ove zezalice da.
        Toba obelezio sam senzor za koji si mi rekao znaci to je taj na slici i Vidane takodje sto si mi rekao za ventil dodatnog vazduha i njega sam zaokruzio sad znam kako se zovu odlicno pomak za mene.
        Sta cemo sa onom jabucucom sto bi trebalo da je neka sajla na njoj ona izgleda treba da bude tako.
        Kad budem nasao ove delove i probao javicu sta se desava.
        Kazem vam jedino ovde sad pratim na ovom sajtu i ucim o senzorima jer na drugom mestu nemam gde,pozdrav cujemo se.

        Comment

        • toba
          CBC Početnik
          • 24.03.2009
          • 2
          • Vlasenica BiH R.S

          #5
          Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

          Da te malo ohrabrim,niko se nije rodio naucen,i kad mislis da nesto znas dode ti neki problem pa te baci u dilemu pa pomislis da li covjek nesto zna,niko na svjetu od svi majstora i majstorcina nezna sve to ti ja garantujem.Ti bi trebao da nabavis jednu AUTODATU da je malo proucis i vidjeces da to i nije neka bas toliko zajebana stvar samo sto neki majstori dizu malo tenzije oko toga.Vidim neko ti je rekao za ventil dodatnog vazduha ISC,moze da bude ali ti prvo probaj ECT senzor to ti je naj lakse i naj jeftinije a ima veliku ulogu.Jos jedno zapamti kod tvog auta i inace kod tog sistema za ubrizgavanje,veliku ulogu ima fals vazduh,znaci posle protokomjera zraka nesmije da uvlaci nikakav vazduh sa strane,znaci mora da dihtuje sto posto.Javi ako ti sta zapne

          Comment

          • deki-ascona
            Bio nam je drug! RIP
            • 10.04.2007
            • 2118
            • NI , Trosharina

            #6
            Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

            Zar vam se ne cini da je crevo za vazduh (ono najvece, odmah iza protokomera) nekako neprirodno spljosteno, deformisano na samoj krivini prema grani?
            Originally posted by Valent Vudriga
            ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
            Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

            Comment

            • roske
              CBC Senator
              • 08.03.2007
              • 272
              • Lazarevac
              • Alfa Romeo 145 boxer

              #7
              Re: vw Pasat gl,b3 1990g.Problem sauh

              Imam neku autodatu iz 2004,dobra stvar jednom sam menjao zupcasti kais na nekom fordu i dosta mi je pomogla.
              Probacu da nadjem na Srpskom u stvari ne znam da li uopste i ima na srpskom raspitacu se.
              Trenutno ne mogu nista da radim na kolima posto mi je cale nesto bolesljiv pa ga vozam po lekarima.
              Javljam se prvom prilikom ja se nadam za nekih 5 do 6 dana i nadam se da mi tema nece zastariti,taj senzor cu da zamenim mislim da nije skup,ima jedan otpad u blizini prema Beogradu na magistrali covek ima samo Pasate.
              Imam dosta posla na ovim kolima,kupio sam i pletenicu izduvne grane i to ceka na zamenu,sve cu da slikam i saljem pa da malo menjamo iskustva a i kao sto rece Toba niko se nije rodio naucen i ja kazem nije sramota pitati.cujemo se obavezno Pozzzz

              Comment

              Working...
              X