Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

    Pozdrav svima..imam probelm..auto radi potpuno normalno i u momentu kada motor registruje gresku pretpostavljam da kompjuter prebaci u safe mod i onda auto ide toliko da moze da ide to se desavalo dva puta....meni nije ali jeste bratu i oba puta kada je bio na otvorenom putu...ja sam pokusavao da ga stiskam kroz grad ne bih li izazvao slicnu reakciju i nista...problem se rijesi tako sto se auto ugasi i upali a sve radi normalno dok se opet ne detektuje problem..radio sam dijagnostiku i izbacio mi je sledeci kod greske 16618 - kontorla pritiska punjena, granica regulisanja prevazidjena....da li neko moze da mi kaze sta je uzrok ovome...da li je u pitanju neki senzor ???
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....
  • E_K_V
    CBC Senator
    • 09.05.2005
    • 220
    • Podgorica

    #2
    Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

    izvinajvam se ako sam pobrkao forum i ovo treba da ide pod dizel motore, neka neko od moderatora prebaci gdje treba
    FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

    there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

    Comment

    • TECA
      CBC Senator XXL
      • 14.10.2007
      • 2355
      • Oz

      #3
      Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

      Imas problem sa regulacijom pritiska turbine.Vidi pod rukom kako radi radi ona polugica na turbini.Ako cvrkuce dok je povlacis ka ventilu,mora turbina van.

      Comment

      • subicd
        CBC Senator XXL
        • 20.06.2008
        • 463
        • Novi Sad

        #4
        Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

        Na 1.9 TDI motoru hoce da ode magnetni ventil(ventil pritiska turbine) i ima iste simptome.
        Sam deo nije skup ako je on u pitanju, oko 4000din.

        A vrlo verovatno je i da se turbina treba ocistiti ako je auto resao dosta km, kao i ceo taj sklop turbina, usisna, EGR ventil.

        Comment

        • E_K_V
          CBC Senator
          • 09.05.2005
          • 220
          • Podgorica

          #5
          Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

          ma auto je prosao manje od 90000...ali brat malo lakse vozi tak oda je auto sigurno zaguseno vise nego sto bi trebalo...ja sam ga evo citavi dan vozio...stiskao koliko mogu ne bih li malo procistio motor i ne bih li pokusao da izazovem opet isti problem ..ali nece...za sad je ok...kao sto rekoh desilo se samo dva puta...

          probacu prvo ovo sto teca kaze...
          FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

          there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

          Comment

          • E_K_V
            CBC Senator
            • 09.05.2005
            • 220
            • Podgorica

            #6
            Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

            nego vec kad sam otvorio ovu da ne otvaram novu temu....da li mzoe biti da je neki nosac motora oslabio...jer auto kad radi u leru bukvalno se ljulja....ne uvijek...znaci dosta radi kako treba ali nekad se desi da kada stojim u mjestu motor prenosi neke vibracije cudne takve da se auto ljulja...znaci nema nekih udara i sl...nego kao da neko spolja lagano ljulja auto...a kada se to desava broj obrtaja je potpuno noramlan..sta moze biti problem???
            FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

            there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

            Comment

            • subicd
              CBC Senator XXL
              • 20.06.2008
              • 463
              • Novi Sad

              #7
              Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

              Tako mu dodje, al ozbiljno. I caletov A4 se isto tako ljulja ponekad vec xy km.

              Inace to sto je presao 90.000km ne znaci da nemas garezi u onim delovima sto sam naveo i da ti to pravi problem.

              Comment

              • E_K_V
                CBC Senator
                • 09.05.2005
                • 220
                • Podgorica

                #8
                Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

                ovo za ljuljanje mi je bas bilo onako cudno jer to nisam primjetio nikada do sad...mislim na nekom drugom autu...a sto se tice gazrezi, auto je bilo kod mene 3 dana, i garantujem da se sam za to vrijeme sve izduvao iz nejga dok sam ga vozio ispd 4000 nije brzina prebacivana a par puta sam ga dogurao i do 180-190km/h a da nijednom nije odregaovao na onaj nacin, tj da prijavi gresku pa racunam da mozda i nije bilo nesto ozbiljno...ali kao sto rekoh brat vozi to auto, 99% kroz grad i sigurno ga je totaln ozagusio znajuci kako on vozi
                FERRARI THE ULTIMATE DREAM MACHINE

                there is nothing like ferrari.georgeus design and precision performance are the hallmarks of Enzo Ferrari`s automobiles....

                Comment

                • MN026
                  CBC Senator XXL
                  • 18.01.2009
                  • 348
                  • SMEDEREVO

                  #9
                  Re: Golf 5 2.0TDI 140KS 2004

                  taj auto ima mnogo skuplji ventil turbin a ne kao G4.zapravo to je jedan zajednicki ventil za turbo,agr i flap poprilicno velikih dimenzija.a to sto se ljulja motor moze bito i zbog srednjeg drzacamotora na polusasiji-sankama koji sa kod nas jos nazivaju i pastetama.za motor je najbolje ici na dijagnostiku

                  Comment

                  Working...
                  X