Zanima me mišljenje ljudi koji imaju takav motor u autu ili mišljenje majstora o njemu? Čuo sam da imaju problema sa radilicom, a i turbina nije odveć trajna... Koliko ima istine u tome?
Golf MK4 1.8T motor
Collapse
X
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
motor je dobar, ali mora da se odrzava dobrim delovima, njemu je najvaznije kvalitetno ulje posto ima problema sa stvaranjem koksa u motoru... turbina kod njega nije problem.... samo je vazno odrzavanje, da bude redovno i sa dobrim delovima...
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
to te lažu neki nabedjeni majstori što poravljaju traktore
motor je savršen i nepoderiv ukoliko ga redovno održavaš
u njega ide samo i samo sintetičko ulji i originalni delovi
ja ga imam u mom A6 i prešao je 300.000km i ako ćeš verovati ići će još toliko
najbolje su se pokazali motori sa kodnom oznakom AEB i AGUblago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
.....motor je mozda na losem glasu zbog fabricke greske na uljnoj pumpi koju su imali neki motori....da ne trazim sad bash slovne oznake..ali to su neki od onih od 150ks.
ima josh jedna stwarcica a to je cew koja ide od kucishta filtera ulja do turbine....pricwrshcena je za glawu do menjacha i zna da od wibracija pukne.....ali i to je reseno ko se odazwao fabrickoj akciji to mu je bilo zamenjeno....ko nije oprostio se od motora odawno.....
1.8 20VT imam u svom autu GOLF GTI 25th ANNYWERSARI u kom je zadnja serija..1.8 20VT .slovna oznaka je AUQ.....sipam CASTROL TWS MOTORSPORT 2450din 1l za koje mislim da se trenutno ne kopira jer ga nema bash nigde a i malo je skupo....i nemam problema...
Crkle su mi bile 2 bobine i jednom mi je puklo cevo za vakum.....ljudi kod nas ne rade redowno servise i kupuju kojekakwe delowe pa se zale.....
Josh neshto,odrzawanje 1.8t motora je jeftinije od 1.9 TDI motora osim u jednom delu a to je glawa.....20 wentila,20 wodjica,20 gumica nije ni malo jeftino.....samo su gumice preko 10 000din.......josh jedna stwar da ne zaborawim.....ako se izuzmu ti motori od 150ks koji su imali problema sa uljnom pumpom.....jedina mana tom motoru jesu klipnjace koje mogu da izdrze do 300ks......swe preko bi ih nateralo da samowoljno napuste blok
ima jos jedna stvarcica a to je cev koja ide od kucista filtera ulja do turbine....pricvrscena je za glavu do menjaca i zna da od vibracija pukne.....ali i to je reseno ko se odazvao fabrickoj akciji to mu je bilo zamenjeno....ko nije oprostio se od motora odavno.....
1.8 20VT imam u svom autu GOLF GTI 25th ANNYVERSARI u kom je zadnja serija..1.8 20VT .slovna oznaka je AUQ.....sipam CASTROL TVS MOTORSPORT 2450din 1l za koje mislim da se trenutno ne kopira jer ga nema bas nigde a i malo je skupo....i nemam problema...
Crkle su mi bile 2 bobine i jednom mi je puklo cevo za vakum.....ljudi kod nas ne rade redovno servise i kupuju kojekakve delove pa se zale.....
Jos nesto,odrzavanje 1.8t motora je jeftinije od 1.9 TDI motora osim u jednom delu a to je glava.....20 ventila,20 vodjica,20 gumica nije ni malo jeftino.....samo su gumice preko 10 000din.......jos jedna stvar da ne zaboravim.....ako se izuzmu ti motori od 150ks koji su imali problema sa uljnom pumpom.....jedina mana tom motoru jesu klipnjace koje mogu da izdrze do 300ks......sve preko bi ih nateralo da samovoljno napuste blok
preveo djukic, editovao milannik
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
Originally posted by zverkodruze, ko to tebe toliko dere za TWS a bogami i za delove. cuj gumice 10000din
*cena jedne gumice ventila je oko 430din+PDV a cena je po ETKINOM cenovniku auto delova koji mora da bude isti u svim VW ovlascenim servisima .....ako te bas zanima mogu da proverim tacnu cenu u dinar.....
.....sto se tice TWS-a trenutno ga imaju samo dva maloprodajna objekta u zemlji!!!!!!!!kad sam trebao sa kupim ulje zvao sam generalnog zastupnika to jest veleprodaju da bi mi dali informacije o tome koja maloprodaja je poslednja uzela neku kolicinu TWS-a.....i sami su mi rekli da je tesko da se nadje ali su uzeli neki iz BG-a mislim neka MANIJA-ili tako nesto.....pa mozes da pozoves da pitas za cenu......ja sam konkretno uzeo peko A-market-a sa 10%popusta ali zvanicna cena u maloprodaji nje ispod 2200-2300din!!!!!!
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
ok, ti deres samog sebe a bogami i drugi te deru po malo. ja takodje trosim to isto ulje i placam ga 1000din(doduse, drugarska cena i u EDGE Sport varijanti) a regulare mogu da ga dobijem za 1700din. raspitaj se malo bolje posto to sto tvrdis da ga ima sam u dva maloprodajna objekta u zemlji nije tacno. zovi BMW deltu i pitaj kolko kosta TWS ili na kraju krajeva zovi CBC Shop i pitaj M-Power-a po kojoj ceni moze da ti nabavi ulje a bogami i gumice ventila. Prvi put cujem za taj A-market. ono sto znam je da je generalni uvoznik za balkan Castrol d.o.o Slovenija, distributer za Srbiju je Castrol d.o.o Beograd a takodje i AC Zdravkovic - Svilajnjac (svrati, nije ti daleko) ima pravo na uvoz i distribuciju. dilera ima vise. Od Platnera, preko DvaEN pa verovatno i taj A-market. To je lepo sto ti odrzavas auto originalnim delovim ali, niti taj Castrol a niti gumice ventila ne prozivodi VW, tako daaaa... glupo je da pricamo dalje na tu temu... dakle, u redu je kupovati originalne delove ali ne i placati Autokomercu nesto sto ne vredi toliko para. stvar je vrlo prosta, one dvojcice tamo sto se smeskaju moraju da prime platu kao sto mora da se isplati ona silna eloksirana bravarija ulozena u svaki prodajni salon.
btw, tvoj golf je srebrnimetalik sa kolko se secam crnim BBS felnama i 034MS nalepnicom na tabli... i trazis neku suludu cifru za njega ili si tu istu cifru platio
evo , info iz prve ruke. Castrol TWS u Delti 1875din/L .deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
A-MARKET Auto je ovlascen VW servis u Kragujevcu
Sad ne znam bas tacno koliko sam placao litar jer je to bilo pre 2 godine i bilo je bez marze i tih glupsti ali nije bilo sigurno ispod 1800din!!!!!
nisam znao tacnu MP cenu pa sam stavio oko 2500din zato sto je toliko bilo u toj AUTO-MANIJI ili kako vec u bg-u a njihov broj su mi dali ovi iz CASTROL DOO....Zdravkovic ga nema niti ce ga imati a u DELTI je zaista 1875din/L
...pametan si decko pa treba da razmisljas o tome da je ovo ipak SRBIJA i da se svasta po kojekakvim imprvizovanim magacinima sipa u lepe kantice
.....ulje mi tenutno ne treba jer sam uzeo ceo paket a jos manje gumice ventila....nije jos vreme za njih....ali original kostaju toliko....mozda sam glup ali ne verujem u kvalitet kojekakvih delova osim OEM
primer:FEIJEV selen blok za viljusku kosta oko 500-600din....original kosta 1000....ali za taj original imas 2 godine garanciju pa moze da ti puca svaki dan i ti svaki dan da gamenjas slazem se sa za neke stvari ali najveci problem kod nas je npr sto taj FEBI ili ELRING nisu prisli FEBIJU i ELRINGU....ako znas sta hocu da kazem uzeo sam ovu dvojicu kao primer ali tako je sa svima....izbegavam maksimalno da pricam o tim stvarima ovde jer svako to gleda....nisam bas dugo na forumu i ne znam dal je to pozeljno,ali mislim da nije.....
znas kako se kaze svaki gazda svoga konja hvali.....sta god da kazem drugi ce reci mali lupa pa se ne krsti ali nema veze.......
imao sam bas velikih problema sa policijom sto se tice moje voznje....auto sam okacio na oglas zbog Caleta kog izuzetno postujem...nije mogao covek da spava zbog mene....ali nisam bio LUD da nekom poklonim auto....svestam sam da ce retko ko da da te pare jer po proceni nekih takav isti ima za 4000 ali SDI a to je sve isto za takve.....auto je placen 14 500 eur u CIRIHU +carina porez itd tad je bilo 30+% i kupljen je od prvog vlasnika sa pravih 87 000km potvrdjeno sa elektronskom servisnom knjizicom a i mojom procenom.....stvarno je bilo tesko naci dobar jer niko ne kupuje to da ide na pijac...znate one price vozila baba drzi apoteku desna noga kraca nije mogla da da pun gas....xaxaxaxa i plus posle K&W V3 INOX line,SETRAB oil cooler,POWER FLEX,K04,BIG FMIC,GREEDY turbo timer i ostale kjekakve gluposti.....
btw...felne su sive fabricke....mada sam planirao da ih farbam...provalio si me ....ali necu jos zao mi je da deljem nov tocak.....cekam da ovrljam negde...
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
ma kapiram ja tebe sve ali veruj mi da moze to sve isto ali jeftinije. vozaci koji drze do sebe i vode racuna o svojim automobilima imaju proverene varijante i za ulje i za rezervne delove tako da samo debil danas moze da kupi falsh ulje ili da original plati duplo skuplje. ok, eto sad si ovde sa nama pa ako sta zatreba vici, rado cemo pronaci sve sto treba po povoljnoj ceni pa cak i iz originalatakva lutka kao sto ti teras zavredjuje paznju i tu nema zbora a i bila je ovde pre jedno 3 godine mozda i jace u slicnoj varijanti i to na LPG. oni koji se secaju IvanT-ovog golfa znaju o cemu pricam. Danas takodje, isti motor, isti vlasnik, slican setup i opet na LPG ali u Passat-u B5.5.
sto se tvoga auta tice, nemoj ga prodavati ako ne moras jer nikada neces dobiti novaca koliko on vredi a ponajmanje koliko te je kostao. za tu sumu koju si dao tada sad mozes da teras najmanje RS4 a bogami i RS6
btw, sad sam video tvoj potpis i mogu ti reci da si sad vec malo bezobrazan... nema potrebe za tim jer naprosto tvoje informacije ne da nisu tacne nego su u najmanju ruku smesne. broj postova odredjuje neciji staz ovde a samim tim i znanje jer ovde i tek kako ima sta da se procita a bogami i nauci. to o cemu ti pricas sad, danas, je ovde sazvakano X puta . na ovom formumu konjske snage su izmerene i dokumentovane sto se ne bi reklo za tvoje. izmeri auto pa onda mozemo da pricamo dalje, u rezultat ne sumnjam mada, nikad se ne zna. drugo, ti si kupio gotov auto a ovde ih ljudi sami sklapaju. ono sto mogu da vidim iz tvoja dva predhodna posta je da si mlad i kao vozac i kao covek pa dajem sebi za pravo da ti kazem da to ulje koje ti placas ko sveti petar kajganu ja sam pre 5 godina recimo sipao u G2 1.6 a pre toga u Audi 80 quattro, pa u Coupe Quattro 20v, pa i S4 itd itd... da ne razvlacim pitu vise, preispitaj se malo, spusti loptu nisi na verlim gumama, ovo je ipak CBC...
i ne kaze se gadjaju sa konjima nego gadjaju konjimadeutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
...upravu si za S4 RS4 itd...lako je nategnuti se prodati babi njivu itd i kupiti tako nesto...ali treba to posle odrzavati a i registrovati....neki bi me lepo posavetovali da polomim babi nogu pa da registrujem na invalida ili slicno....
..moj potpis se ne odnosi na tebe...jednostavno mi se svidjacitao sam malo po forumu pa sam video sta se radi....
....Sto se tice mojih mereni su 2x na dva razlicita mesta....opet primecujem da potcenjujes moje znanje i moje iskustvo zbog godina....AUTO NISAM KUPIO URADJEN SAM SAM RADIO NA NJEMU ALI KOLIKO SAM PRIMETIO TO OVDE SVAKI DRUGI PRICA TAKO DA JE BILO STA RECI SUVISNO!!!!!!!!!I to nije jedini auto!!!
...nemoj da mislis da se svadjam sa bilo kim jer to najvise mrzim u zivotu a pogotovu sa starijim od sebe....ali ne dozvoljavam da neko od mene pravi budalu ovde na forumu....tatin i mamin sin baca pare na ulje kupio napravljen auto pa dosao da nama prodaje muda za bubrege!!!!to je verovatno tvoje iskreno misljenje a verovatno i misljenje drugih!!!ovde covek bilo sta da spomene nije tacno,moze bolje....NIJE SIJA NEGO VRAT vazno da su se oni javili da te isprave pa imaju jedan post vise!!!!!
...u sve ovo gore navedeno mozes i licno da se uveris...kragujevac nije dalekone mora da znaci ako neko nije na forumu da ne zna da napravi auto...ili da informacije nisu tacne ako nisu na forumu.....
citao sam ova 2-3 dana i ima stvarno lepih stvari...ali ima mnogo suvisnih komentara i mnogo ljudi koji se javlaju da mogu da nabave neke stvarcice a nisu prosli pored istih!!!
ovo se takodje ne odnosi na tebe opet kazem za ulje si bio upravu!!!!!!
a mozda i opravdavam to tvoje ponasanje jer sad vidim da nas ovde ima raznih.....
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
Originally posted by 034 motorsport
..moj potpis se ne odnosi na tebe...jednostavno mi se svidjacitao sam malo po forumu pa sam video sta se radi....
Originally posted by 034 motorsportcitao sam ova 2-3 dana i ima stvarno lepih stvari...ali ima mnogo suvisnih komentara i mnogo ljudi koji se javlaju da mogu da nabave neke stvarcice a nisu prosli pored istih!!!
To sto ti vidis nesto ili mislis da su komentari suvisni jer ne poznajes te ljude i imas malo staza na ovom forumu pa ne mozes realno da prosudis da li se radi o nekoj internoj sali ili se neko zeza i zasto je mozda napisao to sto je napisao. Al ima vremena bices ti dobar clan posto vidim da si razuman decko.To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
ok, ja nisam reko da ti ne verujem. prvo, tvoj auto izgleda vrlo ozbiljno a verujem i da ide ozbiljno. bilo bi lepo, ne zbog mene vec zbog nevernih toma, posto kazes da ih ima, ako zelis naravno, da pokazes papir. ja licno sam daleko od bilo kakvog tunera jer jednostavno nemam para za to planinarenje tj primarne su mi neke druge stvari u zovotu tj nemam viska novca da teram onoj raboti cef kako bi ja to voleo. ono sto mogu sebi da prustim je uvek lep i sa stilom sredjen auto i naravno uvek isravan. opet ti kazem, nemoj da se zaleces i sudis o forumu po par procitanih postova jer ima onih koji veoma ozbiljno rade isto to sto ti radis mozda cak i ozbiljnije. a ako zelis, evo imas zvanican poziv od mene (dajem sebi to za pravo) da za par meseci dodjes u vrbas na 201m pa da svoje znanje i umenje pokazes na delu a mozes da dodjes i ispoziras niko ti nece zameriti. u svakom slucaju cemo se druziti kao i svake godine. ja ti se izvinjavam sto sam napisao da si gotov auto kupio i nebih da zalazim u to dal si prodo njivu ili ti baba dala pare, to je nebitno. dakle, moje razmisljanje o tebi licno je: samim tim sto si odabrao 034MS znas sta radis ali opet mislim da si na pocetku tj da tu ima jos dooooosta potencilaja i ako vec imas finansijskih mogucnosti nemoj da stajes. toliko od mene za sad... e da, bilo bi takodje lepo da predstavis svoj auto u temi za to i da postavis fotke. ja sam ga eto igrom slucajeva video na oglasima a kapiram da bi i ostali volei da ga vide posto je stvarno extra.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Re: Golf MK4 1.8T motor
Originally posted by zverkoa i bila je ovde pre jedno 3 godine mozda i jace u slicnoj varijanti i to na LPG. oni koji se secaju IvanT-ovog golfa znaju o cemu pricam. Danas takodje, isti motor, isti vlasnik, slican setup i opet na LPG ali u Passat-u B5.5.
eto ja vozim na falš ulju i na Albanskim delovima pa auto ide pa ide pa ide i neće da stana,zašto ne znamblago onom ko rano poludi pa mu zivot prodje u radosti i veselju
Audi ima crveno T
Comment
-
Comment