gde je taj straf za ler gas nemam pojma za ovo ceo vreme sam vozio dize i pre godinu dana sam uzeo ovo i neam pojma mnogo o tome a i ovde niko se ne razbira ne znaju da ga poprave i zato vas molim za pomos kako da popravim ovo i ne se ********m ozbilan sam ako mozes da mi objasnis malo po datalnie i unapret ti zahvalujem pozdrav
Ovo ti je auto sa K-glavom, za njega ti treba bas dobar majstor da ga popravi, pod jedan imas gomilu creva koja ulaze i izlaze iz K-glave, najcesce neko od njih pocne da vuce fals vazduh i onda se desavaju gluposti, probaj sam da prekontrolises creva!
da li ima razlike kad je motor hladan i vruc???? ovo je noviji model k-glave i malo je prostiji, moguce je da pravi problem siber za pojacan gas ili da negde vuce fals vazduh...
ovo je kglava sa lambda kontrolom. bilo bi zgodno da proveris unimerom da li je sonda "ziva". sraf se nalazi na smamom trotelu ( trebalo bi da bude odam iza ovog vakum creva). ajde skini gumu sa usisne i slikaj pa cu ti obeleziti sta da radis. a ujedno slikaj i ceo motrni prostor da ti posakazem gde je motor ler gasa. u 99% posto slucajeva ako ler gas varira problem je u ler lauf ventilu. ujedno proveri da neko od tih creva nije prslo pa da vuce fals vazduh. da li purnja crno kad mu nabodes gas? bilo bi dobro i da snimis kako motor radi a ujedno snimi i ortomer da vidim koliko varira. holenderi na K-glavi retko ili skoro nikad ne pustaju tako da ne verujem da je to, da neki pusta sikljalo bi gorivo na sve strane posto je tu visok pritisak i nema vazduha samo gorivo. e sad, mesto gde jos moze da vuce fals su ulosci dizni. posto su od plastike vremenom se od toplote rasire pa vuce vazduh imedju dizne i uloska. kolka ti je potrosnja? izmedju tih creva na kglavi i gume koja ide na usis ima jedna rupica koja bi trebala da ima cepic od crvene ili zelene plastike sto ce reci da do sad niko nije cackao klapnu. ovo je start da vidis u cemu je problem ako na kraju bude da je K-glava rastelovana po meni idealno bi bilo da uzmes "novu". porsche ima takozvanu tausch varijantu tj remontovanu polovnu. dajes svoju i placas 45% cene nove. ali ajde da vidimo prvo ovo sto mozemo sami da uradimo pomocu "stapa i kanapa". dakle, kupis carb/choke cleaner (sprej) i ocistis ovo sto sam reko. zamenis sondu ako je krepala pa da vidimo sta ce da se desi.
video sam u literaturi, postoji takt ventil koji pusta benzinske pare cim padne broj obrtaja ispod 800, i da zbog toga zeza, nije problem u tom ventilu nego on pokusava da ga odrzi u "zivotu", nesto drugo njega muci...
fala na pomos ke probam da ocistim i cu da snimim i slikam sve te delove i sutra cu da da stavim na netu a potrosnja je u grad 14,15 ali domakinska voznja bez i na otvoreno oko 10 lita normalna voznja do 120 i i a kolku treba da trosi po tvoe i dali e ova golema potrosnja posto ja ne ja siluam ne ja gazam pozdrav
lambda sonda, na izduvnoj grani tj posle izduvne grane. ako je nema trebalo bi da stavis, smanjice potrosnju . nisi mi reko da li baca crn dim kad das gas preko 3000rpm... 15L domacinske voznje je mnogo. na otovrenom putu pi trebao da trosi ispod 10L.
elem, sad sam nesto gledao to je AAR motor i evo sta kaze auto data za taj problem.
- Usisni sitem -gubitci ( to je ono sto je neko gore reko da proveris da negde ne vuce falsh vazduh)
- Senzor zapremine protoka vazduha (VAF) - plocica i/ili klip kontrole ( trebao bi da se nalazi ispod K-Glave)
- Pomocni ventil za vazduh ( ovo bi po meni bio IAC ili ti lerlauf ventil ako gresim neka me neko ispravi i to IAC sa solenoidom koliko se secam)
kontrolise ga ECU.
- Ubrizgivac hladnog starta
- Diferencijalni pritisak
ajde slikaj sve sta sam ti rekao pa cemo da vidimo sta dalje.
Comment