Izgleda da mi je pukla soljica ventila, Ustvarni prilicno sam siguran, cuje se gadno zvracanje iz motora, auto se trese kao da radi na tri klipa i gubi snagu. Elem, da li prilikom zamene soljice treba da se skida bregasta, koliko je to kompilovano da se izvede sa hobi alatom, da li je sama zamena soljice komplikovana. Ili ako vas mrzi da odgovarate dajte broj nekog majstora spremnog da to uradi.
Porsche 924 Pukla soljica ventila
Collapse
X
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Jos nisam cuo ni iskusio da soljica pukne sama od sebe,pre moze da prolupa na letecim i da se pomisli da se odjednom povecao zazor ventila(stize klip da kucka po glavi motora).Soljice pucaju samo kod dizela kad prezube...ali tih kod porsea nema...
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Originally posted by prolupatorAko misliš na sedište ventila, ono se upresuje u glavu pa se obrađuje i ne može hobi alatom ...
A ako je pukla pečurka ventila - odma skidaj glavu i gledaj šta je još polomljeno ...
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Originally posted by TECAJos nisam cuo ni iskusio da soljica pukne sama od sebe,pre moze da prolupa na letecim i da se pomisli da se odjednom povecao zazor ventila(stize klip da kucka po glavi motora).Soljice pucaju samo kod dizela kad prezube...ali tih kod porsea nema...
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
da je imala ulja ne bi se pojela toliko koliko kazeshttp://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Mozda, ali bi se onda podjedanko ostetila cela bregasta i sve soljice, ovako izgleda da su dva brega ostecena znacajno, dok su druga dva sasvim ok. Ista stvar i sa soljicama, dve su su veoma ostecene, druge dve su ok. Meni pre izgleda kao da bregasta nije ravnomerno pritiskasla soljice. Mada ne iskljucujem ni nedostatak ulja, naime podmazivac bregaste izgleda sumljivo lose. Kako da utvrdim da li bregasta ima dovoljno ulja?
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Ja u opste ne znam kako izgleda taj motor,VW neki?
Samo jedno mogu da zakljucim,ta bregasta nije imala dovoljno ulja ili je bilo katastrofalno loseg kvaliteta.Zacepili kanali u glavi za podmazivanje.Da je bio los pritisak ulja u motoru,da tako osteti bregastu,odavno bi prolupao a to ne bi ostetilo bregastu.Opet ,ako se zveckanje pojavilo skoro,najverovatnije je motor prolupao.Moj savet,vadi motor napolje,rasturi sve,da te ne bi posle kostalo par stotina eura vise.Opet kazem ,ne poznajem taj motor,ne znam o cemu se radi,ali ako ima mogucnosti da se kupi drugi,polovan,najbolje resenje.
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Soljice i bregasta su pukli od prevelikog grejanja koje se desava kada nema dovoljno ulja koje pored podmazivanja ima mnogo vazniju ulogu HLADJENJA delova motora.Ako uzmes sad tu magistralu koja podmazuje bregaste i potopis je u ultrazvuk,verovatno ces imat dovoljno djubreta da napravis lep "tromb" koji kad se zaglavi u tako maloj rupi koja je oko 2mm redukuje kolicinu i pritisak ulja za vise od 80%.
Za pritisak ulja i podmazivanje ste trebali da gledate pre rasturanja,sad moze samo motor napolje ili na rizik.Palite ga bez poklopca i molite se da vas lepo isprska ulje pre dodavanja gasasamo neka lepo izmere polutke bregaste i pregledaju od ostecenja,da ne skidas ponovo zato sto je zakucala bregasta.....
Poslednji nek ugasi svetlo
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Definitivno je stradao podmazivac bregaste. Ima mali prelom na pocetku, tako da ulje nije ravnomerno dolazilo do svih ventila. Oni ventili {soljice i bregovi} koji su dobijali najmanje ulje, najvise su stradali. Sutra menjam celu glavu sa bregastom, pa cu videti da li je problem resen.
Comment
-
-
Re: Porsche 924 Pukla soljica ventila
Veselju nikad kraja. Promenio sam bregastu i soljice, bez promene glave, promenio svecice, kablove, razvodnu kapu, ocistio brizgaljke. Elem, Nema sanse da upali! Gorivo dolazi do K glave, ali odatle ni kap do brizgaljki, kada podignem mernu plocu {rukom }i izvadim brizgaljku, brizgaljka baca savrsenu maglu. Dok bez podizanje merne ploce, nesto malo goriva izlazi na brizgaljakama. Kada odvrnem svecice, one su sasvim mokre.Znaci veeelika misterija, ima varnice, ima goriva a nece da upali. Pri tome kompresija na klipovima je oko 85-90%. Da li je moguce da je samo stelovanje K glave u pitanju?
Comment
-
Comment