Astra g 2.0 dti 2000 godiste, presao 115000 Km. Prvi vecim opterecenjima dize temperaturu na 100 i preko 100 stepeni. Jednom mi je cak i prokuvao. Pod vecim opterecenjem mislim voznju na 3000+ obrtaja od nekoliko minuta na spoljnoj temperaturi od 33-35 stepeni.
Na ovoj temperaturi auto u gradskoj voznji dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni posle 10-ak kilometara. Interesantno je da u gradskoj, beogradskoj voznji po guzvama temperatura stoji zacementirana na 90 stepeni. Znaci, samo kada ga stisnem malo vise digne temperaturu.
A sto se vode tice, gubi po malo konstantno. Jednom u nedelju dana dosipam po pola litra-litar. Svremena na vreme provalim da kaplje od nekud i sliva se preko nosaca motora koji stoji izmedju hladnjaka i motora. Medjutim, sve je tako nabijeno da bez kanala ne mogu da provalim odakle kaplje.
Interesuje me da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom? Da li neko zna kada se pale ventilatori, kada otvara termostat... Kada mi digne temperaturu na 100 stepeni upali mi lampicu sa ventilatorom. Racunar na dijagnostici pokazuje gresku sa kodom 21 i opisom "Pushing blower motor". Medjutim, nismo ustanovili o cemu se radi. Pri toj temperaturi, ventilator klime se uopste ne vrti, a ventilator hladnjaka uopste ne mogu da utvrdim da li se vrti ili ne. Inace, klima nema veze sa ovim jer auto dize temperaturu i sa klimom i bez nje.
Motor je u odlicnom stanju, kompresija je merena i rezultati su odlicni. Nema pritiska u crevima i posudi za vodu kao i mesanja ulja i vode.
Dok je bilo hladnije auto je jako tesko dostizao radnu temperaturu pa sam mislio da i nema termostat, a i sada mi se cini da bi trebalo brze da dostize radnu temperaturu
Hvala
P.S.
Zamolio bih admina foruma da obrise istoimenu temu sa ove adrese: viewtopic.php?f=158&t=43386. Hvala
Na ovoj temperaturi auto u gradskoj voznji dostigne radnu temperaturu od 90 stepeni posle 10-ak kilometara. Interesantno je da u gradskoj, beogradskoj voznji po guzvama temperatura stoji zacementirana na 90 stepeni. Znaci, samo kada ga stisnem malo vise digne temperaturu.
A sto se vode tice, gubi po malo konstantno. Jednom u nedelju dana dosipam po pola litra-litar. Svremena na vreme provalim da kaplje od nekud i sliva se preko nosaca motora koji stoji izmedju hladnjaka i motora. Medjutim, sve je tako nabijeno da bez kanala ne mogu da provalim odakle kaplje.
Interesuje me da li neko ima iskustva sa ovakvim problemom? Da li neko zna kada se pale ventilatori, kada otvara termostat... Kada mi digne temperaturu na 100 stepeni upali mi lampicu sa ventilatorom. Racunar na dijagnostici pokazuje gresku sa kodom 21 i opisom "Pushing blower motor". Medjutim, nismo ustanovili o cemu se radi. Pri toj temperaturi, ventilator klime se uopste ne vrti, a ventilator hladnjaka uopste ne mogu da utvrdim da li se vrti ili ne. Inace, klima nema veze sa ovim jer auto dize temperaturu i sa klimom i bez nje.
Motor je u odlicnom stanju, kompresija je merena i rezultati su odlicni. Nema pritiska u crevima i posudi za vodu kao i mesanja ulja i vode.
Dok je bilo hladnije auto je jako tesko dostizao radnu temperaturu pa sam mislio da i nema termostat, a i sada mi se cini da bi trebalo brze da dostize radnu temperaturu
Hvala
P.S.
Zamolio bih admina foruma da obrise istoimenu temu sa ove adrese: viewtopic.php?f=158&t=43386. Hvala
Comment