Kad mi auto radi na leru i upaim oborena svetla onda prvo izgubi obrtalje,a kad upalim dugacka svetla onda mi se auto totalno ugasi.
Sta bi moglo da bude problem,u pitanju je GOLF 1?
Pokusacu da vidim u cemu je kvar,ali je sad toliko toplo da me mrzi i da izlazim iz sobe,a kamoli iz kuce! Inace primetio sam da mi se negasi lampica za alternator odmah kad upalim auto nego kad dodam malo gas!
to je tipicno ponasanje Golfova, fabricka greska VWa koja se proteze jos od 70tih godina sve do duboko u 90te.
pomoci nema, greska u konstrukciji elektro sistema...pomiri se sa tim ili promeni auto.
da ne zaboravim starost auta nema veze sa tim ponasanjem lampcie, tako je (bilo) i kada je auto jos u auto salonu dakle ganc nov pokazuje problem.
Malo je zeznuto ako nisi vican tome, u stvari na golfu 1 su bila dva tipa stelovanja paknova. Jedan sa ekscentrom i drugi preko nazubljene navrtke, i kasnije samostelujuci. U svakom slucaju za drugu tezu varijantu, sa zadnje strane dobosa negde u visini ispod kocionog cilindra se nalazi rupa kroz koju ubodes safciger i pomeras (okreces) tu nazubljenu navrtku zavisno od toga koji je tocak, na gore ili na dole i priteras paknove skroz do dobosa. To ces proveriti tako sto tocak vise nece moci da se okrece. Nakon toga ga otpustis dok se ne pokrene i to je to. Odradis to na oba tocka ali pre toga otpusti sajlu rucne kocnice do kraja, znaci da bude labava skroz, koju posle stelovanja paknova ponovo nastelujes i trebalo bi da bude u redu pod uslovom da su sami paknovi dobri.
Preporuka je ako nisi to radio da prvo poskidas dobose i proveris u kakvom su stanju paknovi a i samim tim ces videti kako izgleda sistem podesavanja pa ce ti biti lakse.
Nisi doduse objasnio kako ti blokira ranije, na noznoj ili na rucnoj kocnici ali da bi ujednacio zadnje tockove opet ti treba ovo stelovanje.
To je onda samostelujuci sistem,
tako da tu nemas sta da diras, a ako ti jedan tocak slabije koci moguce je da su obloge izlizane, a isto tako je moguce da je dobos lose obradjen (ako je obradjivan) pa je u ekscentru ili se izdeformisao.
Moze biti da ti je regulator sile kocenja na zadnjoj osovini otkazao pa ti ne rasporedjuje pritisak kako treba. To je onaj na podu auta koji otvara i pritvara protok ulja zavisno od opterecenosti auta.
Kreni redom pa vidi.
Comment