Golf problem sa strujom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • remus
    CBC Senator XXL
    • 25.12.2004
    • 695
    • Zrenjanin

    Golf problem sa strujom

    Kad mi auto radi na leru i upaim oborena svetla onda prvo izgubi obrtalje,a kad upalim dugacka svetla onda mi se auto totalno ugasi.
    Sta bi moglo da bude problem,u pitanju je GOLF 1?
    VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)
  • sri98
    Admin od Trpeze
    • 24.10.2004
    • 7262
    • Republic of Konjarnik
    • Toyota Corolla E 210

    #2
    Jer je Golf i stariji je od tebe.

    Lici mi da alternator ne valja, ondosno da ne puni dovolno (mozda je i regler), pa veliki potrosaci "odvuku" struju koja je potrebna za paljenje.

    PS Evo ti jedna slicica, mozda ti zatreba.

    Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.

    Comment

    • remus
      CBC Senator XXL
      • 25.12.2004
      • 695
      • Zrenjanin

      #3
      Pokusacu da vidim u cemu je kvar,ali je sad toliko toplo da me mrzi i da izlazim iz sobe,a kamoli iz kuce! Inace primetio sam da mi se negasi lampica za alternator odmah kad upalim auto nego kad dodam malo gas!
      VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #4
        to je tipicno ponasanje Golfova, fabricka greska VWa koja se proteze jos od 70tih godina sve do duboko u 90te.
        pomoci nema, greska u konstrukciji elektro sistema...pomiri se sa tim ili promeni auto.

        da ne zaboravim starost auta nema veze sa tim ponasanjem lampcie, tako je (bilo) i kada je auto jos u auto salonu dakle ganc nov pokazuje problem.
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • remus
          CBC Senator XXL
          • 25.12.2004
          • 695
          • Zrenjanin

          #5
          Da ne otvaram novu temu: Kako se podesavaju zadnje kocnice na golfu 1? Imam problem sto mi zadnji desni tocak ranije blokira nego ostali!!!
          VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

          Comment

          • dfast
            CBC Senator XXL
            • 26.05.2005
            • 1302
            • Hoofddorp NL /Bgd

            #6
            Malo je zeznuto ako nisi vican tome, u stvari na golfu 1 su bila dva tipa stelovanja paknova. Jedan sa ekscentrom i drugi preko nazubljene navrtke, i kasnije samostelujuci. U svakom slucaju za drugu tezu varijantu, sa zadnje strane dobosa negde u visini ispod kocionog cilindra se nalazi rupa kroz koju ubodes safciger i pomeras (okreces) tu nazubljenu navrtku zavisno od toga koji je tocak, na gore ili na dole i priteras paknove skroz do dobosa. To ces proveriti tako sto tocak vise nece moci da se okrece. Nakon toga ga otpustis dok se ne pokrene i to je to. Odradis to na oba tocka ali pre toga otpusti sajlu rucne kocnice do kraja, znaci da bude labava skroz, koju posle stelovanja paknova ponovo nastelujes i trebalo bi da bude u redu pod uslovom da su sami paknovi dobri.
            Preporuka je ako nisi to radio da prvo poskidas dobose i proveris u kakvom su stanju paknovi a i samim tim ces videti kako izgleda sistem podesavanja pa ce ti biti lakse.
            Nisi doduse objasnio kako ti blokira ranije, na noznoj ili na rucnoj kocnici ali da bi ujednacio zadnje tockove opet ti treba ovo stelovanje.

            Comment

            • remus
              CBC Senator XXL
              • 25.12.2004
              • 695
              • Zrenjanin

              #7
              E nije na ovaj fazon koji si opisao vrovatno je onaj drugi,ima neki deo koji je onako malo spicast i ima oprugu na kraju!!!!
              VW Golf MK1 2.0 16V (u izradi)

              Comment

              • dfast
                CBC Senator XXL
                • 26.05.2005
                • 1302
                • Hoofddorp NL /Bgd

                #8
                To je onda samostelujuci sistem,
                tako da tu nemas sta da diras, a ako ti jedan tocak slabije koci moguce je da su obloge izlizane, a isto tako je moguce da je dobos lose obradjen (ako je obradjivan) pa je u ekscentru ili se izdeformisao.
                Moze biti da ti je regulator sile kocenja na zadnjoj osovini otkazao pa ti ne rasporedjuje pritisak kako treba. To je onaj na podu auta koji otvara i pritvara protok ulja zavisno od opterecenosti auta.
                Kreni redom pa vidi.

                Comment

                Working...
                X